Spring naar bijdragen

Test Drive Unlimited 2- Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nee en die zal er ook niet komen. Dat komt omdat de beta helemaal online is. En ik denk niet dat ze helemaal moeilijk gaan doen om een private server te maken voor alleen een beta. Afwachten maar of je een key krijgt dus. En anders wachten op de game :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • Reacties 162
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beta is gecracked je kan alleen offline spelen, typ bij TPB  :Test Drive Unlimited 2 Beta [PC] [bETA]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Is het nu eigenlijk al te koop ? Ik lees hier dat de release 24 september is...

Want heb besloten hem toch voor mijn 360 te kopen.  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Cédric. Helaas ik zal je moeten teleurstellen. Ze hebben de release date verplaatst naar Q2011. Maar wees niet getreurd ze zullen een hoop dingen verbeteren. Een exacte datum is dus nog niet bekent. Maar ik hoor wel geruchten met januari, mei. Maar dat zijn allemaal maar geruchten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

ik heb de beta staan en kan er mee spelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb de beta staan en kan er mee spelen ;)

De gecrackte of de echte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

gecrackte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ahn ok dan, tijdje geduld dan nog.

Dan is het weer al wat kouder en is het leuker om binnen te zitten achter de Xbox 360 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ahn ok dan, tijdje geduld dan nog.

Dan is het weer al wat kouder en is het leuker om binnen te zitten achter de Xbox 360 ;)

Of achter de PC, ik ga m namelijk waarschijnlijk kopen voor de PC.

@Los-cuentos, cool. Wat kan je allemaal doen dan? Alleen rond rijden met auto's uit de shop of nog meer? Want ik weet dingen die jij niet weet ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

heb die maar 5min gespeeld maar vind het wel goed; je start in een muscle car en kan inderdaad naar shops maar erg veel heb ik niet gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heb die maar 5min gespeeld maar vind het wel goed; je start in een muscle car en kan inderdaad naar shops maar erg veel heb ik niet gedaan

De game is inderdaad goed en mooi, ze hebben de handling ook nog verder verbeterd :) Ga je m dan ook kopen of niet? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Woei! Is de beta te vinden! Eindelijk, die gaan we met alle liefde proberen. F1 2010 is mij nog steeds wat te lastig  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ahn ok dan, tijdje geduld dan nog.

Dan is het weer al wat kouder en is het leuker om binnen te zitten achter de Xbox 360 ;)

Of achter de PC, ik ga m namelijk waarschijnlijk kopen voor de PC.

[A]Los-cuentos, cool. Wat kan je allemaal doen dan? Alleen rond rijden met auto's uit de shop of nog meer? Want ik weet dingen die jij niet weet ::)

Tuurlijk zal ik TDU2 aan mijn collectie toevoegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Beta nu aan het installeren :)

Maar eerst nog even leren en wellicht vanavond nog even spelen. Ik laat weten wat ik er van vind.

Edit: trouwens Chinese install... lol :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beta nu aan het installeren :)

Maar eerst nog even leren en wellicht vanavond nog even spelen. Ik laat weten wat ik er van vind.

Edit: trouwens Chinese install... lol :)

Inderdaad, maar de officiele beta is toch echt beter ::)

Wie gaat m denk die nog meer voor de PC kopen? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nieuws! Er is een officiele release date aangekondigd. 11 februari 2011 in Europa :)


Post samenvoeging: november 27, 2010, 16:39:06

Pre order trailer toegevoegd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ga die beta ook maar eens downloaden, ben benieuwd hoe de graphics zijn. Februari is gelukkig niet eens zo heel lang meer.

Ik vindt trouwens GT5 maar tegenvallen, als ik het vergelijk met Forza 3 ziet de omgeving er een stuk minder mooi uit. Hoop dat deze game dat beter gaat doen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

GT5 tegenvallen? Ik heb m zelf niet gespeeld. Maar als die zo vaak is uitgesteld, wat is t bij elkaar? 2-3 jaar? Dan verwacht je er wel wat van, dit hebben ze dus niet waar kunnen maken? Jammer. Toch lijkt het mij een prima game die helaas niet op de PC uitkomt. Dus daarom maar TDU2 :) En let op, het is een beta. Er komen nog nieuwe dingen, er zijn al zat patches geweest. Als je m download heb je deze nog niet en zit je gewoon nog in de basisconstructie van TDU 2. Ik ga m denk ik eerst downloaden en op basis van mijn ervaringen m misschien kopen voor de vele online onderdelen. Nog 3 maanden wachten :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

ik heb GT5 al 3 dagen liggen en als ik eerlijk mag zijn:

Als je een echte GT5 fan bent dan is dit echt een supergame!

Alles is gewoon tot in details verbetert.

Je kan nu lekker gaan driften in mate van het mogelijke, weer veranderd, donker/licht.

Het is echt een supergame!

TDU2 zal ik ook aanschaffen natuurlijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Onofficiele Car list: http://forum.tdu-central.com/showthread.php?t=11975

Audi trailer:

Test Drive Unlimited 2 - Houses Trailer

Voor gameplay video's en meer trailers check youtube of kijk op www.tdu2.com of http://forum.tdu-central.com/ Hier vind je ook de meeste actuele info ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jummie, deze game smaakt echt naar meer. Wil hem zo graag spelen, lekker rond toeren zonder gedoe. Even starten, kwartietje rijden en weer uitzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben het met alles eens behalve de tijd, een kwartiertje!? Ik rijd met mn auto van de ene shop naar de andere en kan me daar uren mee vermaken. Telkens weer een mooie nieuwe bak, met wisselende weersomstandigheden, dag en nacht, offroad. Ja dit wordt wel een vette game, mits ze de handling ook nog een beetje bijscherpen :)


Post samenvoeging: december 14, 2010, 20:57:29

Nieuw beeldmateriaal (speltypes):

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ziet er vet uit :o

En klinkt ook vet ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En de carlist is er:http://www.facebook.com/testdriveunlimited2?v=app_6009294086] http://www.facebook.com/testdriveunlimited2?v=app_6009294086

101 auto's als ik niet verkeerd geteld heb. Geen lambo's!? Wel mooi audi's en Bugatti's  :) Maarja er zullen vast nog wel meer auto's komen ivm Megapack.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Micahamoum

    Gast Micahamoum

    Geplaatst

    https://1x-bet-india.com
    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.
  • Recente prestatie

    • latu heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...