Spring naar bijdragen

2 virusscanners


Gast Heinen

Aanbevolen reactie

Gast Heinen

hallo iedereen,

ik hoor wel vaak dat als je 2 verschillende virusscanners hebt dat dit onhandig is. Ze kunnen elkaar in de weg zitten. Is dit echt waar en indien ja, waarom is dit onhandig?

Ik heb norton symantec 2006 en nod32, werken deze elkaar tegen?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Gast Dusszz

In principe is 1 virusscanner genoeg, want als je er 2 neemt word je pc meestal slomer, en kan je pc foutmeldingen gaan geven. Of Norton en Nod elkaar tegenwerken weet ik niet, maar als ik jou was zou ik 1 van die 2 weg gooien. Mijn voorkeur zou dan toch gaan naar NOD32 want norton is een bekende ''verslomer'' van je pc :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast mr van etten

Ik heb alleen norMan virus control

is deze goed? of heb je een sterke voorkeur aan een andere?

zoja waaorm?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Heinen

Norton heb ik van internet  ::):D en nod32 ook :P (allebei volledige versie's). Norton doet moeilijk zodra ik wil opdaten. Er word 1 update gevonden en 20 minuten laten zegt tie: Update was canceled, terwijl ik niets heb gedaan. En als tie geen live updates kan maken vind ik dit niet echt veilig. Bij NOD32 werkt alles perfect.....

Zal ik norton van me pc afsmijten???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Dusszz

De beslissing is aan jou, maar als norton niet up to date is heb je er eigenlijk ook weinig aan, ik had hem er af gegooid :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Heinen

strek argument :)

Norton er vanaf gooien is dus geen slecht idee.... :o:P

mag ik vragen welke virusscanner jij hebt :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Dusszz

nadat mijn norton het begaf, heb ik even NOD32 gehad, en ben daarna overgestapt naar de gratis versie van Avast ben er heel erg tevreden over. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...