Spring naar bijdragen

Problemen met kopieren naar DVD


Gast NewbieComp

Aanbevolen reactie

Gast NewbieComp

Ik heb zojuist een film gedownload. Hij doet het wel goed, maar hij is in engels, geen ondertiteling.

Dus heb ik de ondertiteling maar eens gedownload. Ik heb de stappen gevolgd en het lukt me best aardig om de ondertiteling te scynchroniseren.

Ik heb echter een paar problemen..

-Ik krijg maar die ondertitelingen niet op de film. Als ik de film bijv. met Windows Media Player, afspeelt, zie ik geen ondertiteling. Wil iemand het misschien uitleggen, want hoewel ik de uitleg heb gevolgd, lukt het me niet.

-Met welke programma kan ik het best branden naar DVD? Ik ggeloof dat er iets mis is met mijn nero rom..In elk geval kan ik met nero niet brande. Moet ik een nieuwe downloaden? Dus heb ik met media player geprobeerde te branden, maar het bestand past niet..Vreemd want de film is maar 700mb groot en 1,5 uur lang, en de dvd is 4,7 GB en voor 2 uur lang.

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

-Ik krijg maar die ondertitelingen niet op de film. Als ik de film bijv. met Windows Media Player, afspeelt, zie ik geen ondertiteling. Wil iemand het misschien uitleggen, want hoewel ik de uitleg heb gevolgd, lukt het me niet.

hmm ik kijk altijd mijn films met BS-PLAYER, gewoon film starten ondertitel (in .SRT) in het scherm slepen!! en klaar is eagles!! ff kijken of alles goed loopt en branden maar

ik zou gewoon ff een nieuwe versie downloaden van nero!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k
Gast NewbieComp

Hey bedankt eagles  :D, dat met BS player werkt idd erg goed. Zo, heb ik weer wat geleerd van deze forum  :)

Ik moet even mijn ondertiteling beter aanpassen, ze zijn vaak 2 secs te laat.

Ik heb een ondertiteling van een film gedownload, maar het blijken 2 bestanden te zijn. Kan ik ze een maken, en zo ja hoe?

Met branden heb ik nog niet geprobeerd, dat ga ik binnenkort proberen. Trouwens, als je brandt met bijv. nero, worden je ondertitelingen dan ook meegebrand? Zo niet, hoe doe je dat? De uitleg op deze site is net iets te moeilijk voor mij.. :P :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

alles over ondertitels, mergen/ splitsen en synchroniseren vind je hier -->http://ondertitel.com/forum/index.php?s=92939724eb98b23260badb0c26d02fb9&showforum=58

hoop dat je hier verder mee komt, en wat dat branden betreft.... daar weet ik ook nog wel iets voor!! laat het maar weten als het rechtzetten gelukt is!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k
Gast NewbieComp

Helaas is het me nog steeds niet gelukt, om de film op dvd te zetten..Ik heb al de nieuwste versie van nero gedownload. maar hetis me niet duidelijk wat ik ermee moet. ik heb maar bestanden op dvd zetten, gedaan, maar mijn dvd speler geeft dan dit: unknown cd...

wat moet ik doen? Moet ik het bestand van de film eerst omzetten voor het branden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

waarschijnlijk heb je de dvd als data gebrand

als je vob bup en ifo bestanden heb moet je deze branden met nero als een video dvd

plaats dan de bestanden in de video_TS map

heb je een avi bestand dan zal je deze eerst om moeten zetten met avi2dvd oid om em vervolgens te kunnen branden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...