Spring naar bijdragen

Alles word op 1 partitie opgeslagen??


gerechten

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb op mijn computer de Vista (C;) en de local disk (D;). Het probleem is alles word opgeslagen op Vista C en die is nu helemaal vol de computer geeft dat elke keer aan terwijl de local disk D helemaal nog leeg is?

Hoe kan ik alles nu op local disk D laten opslaan? Elke keer als ik nu iets wil downloaden geeft mijn computer aan dat ik ruimte moet maken terwijl de local disk D helemaal leeg is??

Alvast bedankt heren,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Je kan in jou download programma aangeven wat de download locatie is.

Dit kun je gewoon veranderen naar de D: schijf.

Om j hier verder bij te helpen moeten we even wat meer info hebben bv welk besturingssysteem en welke download programma gebruik je.

Wat je ook kunt doen (doe ik altijd standaard zodra ik een pc installeer) is om mijn documenten bv naar de D: schijf te verwijzen waardoor je c: schijf niet volloopt.

Dat kun je als volgend doen:

• Open " Deze Computer".

• Ga naar " Mijn Documenten".

• Klik met de rechter muisknop op " Mijn Documenten".

• Kies in het snelmenu de optie " Eigenschappen".

• Klik op het tabblad " Doel".

060801-bu-014.png

• Type op de regel achter " doel:" het pad en de naam van de map die voortaan als "Mijn Documenten" gebruikt moet worden. Weet u die niet uit uw hoofd, dan kunt u altijd de knop "doel zoeken" gebruiken om naar de gewenste map te bladeren.

• Is dit gebeurd, dan kunt u in principe al op " OK" klikken om de verandering door te voeren.

• Wilt u echter dat de bestanden die in de oorspronkelijke "Mijn Documenten" staan ook meteen naar de nieuwe map verplaatst worden, dan klikt u eerst nog even op " Verplaatsen" en daarna pas op "OK".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...