Spring naar bijdragen

wii films


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  17
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb een vraagje he

ik heb een omgebouwde wii

met een exsterne schijf

daar staan iso games op voor de wii

maar zou er ook films mee af willen spellen schelt weer dvd

is dit mogelijk en wat moet ik hebben dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 17
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wat je kan proberen is om MPlayer CE te downloaden en te gebruiken. Je HDD moet wel FAT(32) of NTFS zijn. Ik weet niet of je hele HDD WBFS is. Als je HDD wel helemaal WBFS is kan je proberen om patrie's te maken. Of je gebruikt een andere USB/HDD. Let wel op dat je voor USB een speciale cIOS moet installeren anders doet die het niet. Hier heb ik wat uitleg gevonden en je kan daar ook je cIOS downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  17
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

oke bedankt ga het proberen


Post samenvoeging: juni 06, 2010, 21:15:43

kun je mij mischien nog meer vertelen over die  patrie's  want dat snap ik niet en ja mijn hele harde schijf gebruik ik voor wii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 17

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nou, ik kan zelf niet helemaal uitleggen wat partie's zijn. Ik kan wel zeggen dat je met partie's je schijf opsplitst in 2 schijven. Bijvoorbeeld: 1 TB HDD kan je met partie's opsplitsten in 300GB en 700GB NTFS (bijvoorbeeld). Ik heb het zelf ook gedaan met me 1 TB HDD. Ik had ook eerst me HDD helemaal naar WBFS gedaan. Om die partie's te maken moest ik eigenlijk eerst me hele schijf leegmaken (ik had wel me wii-spellen geback-upt naar een andere WBFS HDD van een vriend) en toen die leeg was helemaal naar NTFS omgezet. Daarna met een programmaatje 2 partie's gemaakt (1 van 300GB en 1 van 700GB). Toen heb ik die van 300GB naar WBFS omgezet en die gebruik ik nu nog steeds voor me spellen. En die NTFS heb gebruik ik nu voor me films en dergelijke. Dus als je partie's wil maken moet je dus (als je al je spellen wilt behouden) ze eerst op een andere (WBFS) locatie zetten en dan pas partie's maken. Voor het maken van die partie's heb ik deze tutorial gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  17
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

oke weet genoeg denk ik bedankt voor de uitleg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 17

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...