Spring naar bijdragen

WPA2 op Windows XP SP3


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik kom vandaag met het probleem, hoe kan ik met een WPA2 beveiligd draadloos netwerk verbinden maken als ik Windows XP heb? Met Windows Vista en nieuwer wil het wel. Is er een patch hiervoor?? Of iets anders? Alvast bedankt ;) Ik heb al op google gezocht maar kan het niet vinden.

rep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kan op mijn Windows XP PC wel gewoon verbinding maken met een WPA2 beveiligd. Ik zou dus niet weten waar het aan kan liggen, of misschien ligt het aan de drivers van van de ontvanger?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 603

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ik maak verbinding met een Linksys WPC54G, maar als ik met de WPA2 beveiligde router (linksys WRT54G, net firmware geupdated) verbinding wil maken geeft ie een foutmelding dat ie misschien weer uit bereik is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...