Spring naar bijdragen

Probleem met afspelen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-07-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi,

Korte geschiedenis/samenvatting van deze complete leek die ook wel eens een film wou downloaden.

Via Google-BitTorrent-btjunkie (op goed geluk een aantal films met NL ondertiteling uitgekozen)-Totally Free Burner (poging)en DVD Flick (bij add movie kon ik de meeste wel openen)een film gebrand en warempel,in mijn ouwe tweedehands Aristona DVD recorder speelde hij prima. :dans2:

De film in de huiskamer via de Panasonic (home system) bekeken.Met de tweede film wederom geen problemen,totdat ik de derde film van de onderhand circa 15 gedownloade films (in die ouwe Aristona helemaal geen problemen,alle films spelen daar zo in af)wou zien,zowel in de Panasonic als in een ouwe JVC (video/dvd speler) werd ze allemaal geweigerd. :'(

Via Google las ik "ineens" over o.a bestanden en converteren (wist ik veel  :-[) en probeer het nu met ConvertXtoDVD.Ik heb nu drie keer een poging gewaagd,in de Aristona en nu ook in de JVC geen problemen,maar in die nieuwe Panasonic hapert (blijft hangen/schokt) de film constant en veranderd het beeld regelmatig in een schilderij van Mondriaan.(allemaal blokjes)

Als laatste heb ik nu de film na het converteren,niet gebrand met ConvertXtoDVD maar met Totally Free Burner.Weer geen problemen in de andere twee apparaten maar in die Panasonic krijg ik nu weer de mededeling:dit soort disc kan niet worden weergegeven,plaats een ander soort disc.

Zover de "korte samenvating"  :) en mijn vraag wat kan nu het probleem zijn???? is het gewoon dat apparaat (kan ik me niet voorstellen) of doe ik toch ergens nog wat verkeerd.

Ik weet het echt niet meer, :(

Groet

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6
  • 2 weken later...
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-07-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Meer dan 100 keer gelezen en geen een reactie?????

:'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Gebruik je toevallig nu andere DVDs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-07-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik gebruik Patinum DVD+R en vreemd genoeg heb ik in die Panasonic nog nooit eerder problemen gehad met kopietjes (via,via gekregen/geleend/gekocht) die ook op Platinum waren gebrand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Wellicht dat je apparatuur nu toch problemen vertoond. Werken de dvd's die je brand wel gelezen in andere dvd spelers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

mss moet je het ook eens proberen te branden op je allerlaagste brandsnelheid (mocht je dit nog niet doen).

het wil symtomen als mondriaan en het verspringen van het beeld wel eens verhelpen.

mocht je al branden op je laagste snelheid dan bestaat er idd een kans dat het aan de apparatuur ligt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-07-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Alleen in die Panasonic blijft het problemen opleveren.

Ik brand op de laagste snelheid:4

Het is dan de apparatuur??? maar is het dan de brander zelf???? want zoals ik al zei,met kopietjes (via,via gekregen/geleend/gekocht) die ook op Platinum zijn gebrand,heb ik nog nooit problemen gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...