Spring naar bijdragen

Samenstelling Game PC

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Is het meer een opslagplaats of echt een winkel? Hoe kan je dat zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k
  • Reacties 90
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Gewoon een groot magazijn met een afhaalpunt. http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl streetview kun je het zien!

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841
  • 2 weken later...

• Actief:  

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Een HD5870 zou ik niet laten draaien op slechts 520W. Ik zou dan toch een klein buffertje nemen. Maar goed, nu je toch nog steeds niks hebt besteld, zou ik toch eerst nog even wachten op de 6000-serie van ATI. Je zou nu bij het bestellen wel geluk hebben met de prijzen trouwens, als je een GTX 460 neemt en een 90 of 120 GB SSD heb je een perfecte gaming-rig voor een vrij lage prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Is het dan beter om een M620 i.c.m. een HD5870 te nemen? Een SSD hoeft van mij niet zo. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Actief:  

Ho, sorry, ik meende even een HD5970 te lezen. Beetje dom. Is die HD5870 nog steeds boven de 300 euro? Auw... Ik zou dan eerder een GTX 460 in SLi steken of, wat veel logischer is, wachten op de HD6870. Men zegt dat die slechts een euro of 225 gaat kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

De goedkoopste die ik vond op Azerty is inderdaad ongeveer €310. ;) Met een GTX460 in SLI hoeveel winst heb je dan t.o.v. een HD5850?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Actief:  

Dan moet je vergelijken met de HD5870, niet met een lagere. Voorbeeldje:

23727.png

En hier kun je nog heel veel meer vinden. Het gaat dus wel om de 1GB versies, maar het hangt van je resolutie af hoeveel impact dat gaat hebben. Jij had geloof ik een hele lage resolutie, nietwaar? Wellicht is het dan een idee om eerst de monitor eens een schop te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Ik heb hier een monitor van 1680x1050 en een van 1920x1080. ;) Maar hij word over precies een week besteld. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Actief:  

Ga je die twee monitoren tegelijkertijd gebruiken? En zo ja, ook tegelijkertijd in games?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Ligt er aan voor een filmpje of een goed spel zet ik wel is een 42" 1920x1080 (HDMI) erbij aan, maar er wordt vooral gewerkt op een 22" 1680x1050. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Actief:  

Hmm... dan is een goede videokaart toch echt heel belangrijk. Wil je hem per se over een week bestellen? Ik zou even wachten tot de HD6870 goed op de markt is en de prijs stabiel is geworden. Dat zou niet al te lang moeten duren, aangezien men verwacht dat hij morgen wordt aangekondigd en dan dus ook in de winkel ligt. Het is een kwestie van even de prijs aankijken en bestellen wanneer hij niet meer per dag goedkoper wordt.

Eventueel is een HD6850 in CFX ook leuk, trouwens. Het ligt eraan wat de prijs daarvan wordt en wat hij gaat presteren, maar stel dat 'ie 175 euro per stuk kost, is dat een prima oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Dan wordt de 5-serie ook weer goedkoper? Voldoet een M520 trouwens ook voor een 5870?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Actief:  

De 5-serie gaat eruit, op de wat langere termijn gezien. Een M520 is trouwens prima voor een HD5870, zo lang de rest van je systeem tenminste normaal is. Geen overclocks naar 4,5 GHz of zo, dan laat het zich niet echt meer voorspellen. :P Maar nogmaals, ik raad die HD5870 af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Tom, mijn ouders willen eerst zeker weten of alles goed met elkaar samenwerkt. Daarom hebben we net een mail verstuurd naar Azerty. Daarna gaan we eventueel tot bestelling over (morgen?) ;)

Post samenvoeging: oktober 19, 2010, 15:24:12

Als ik hem vanavond bestel met levertijden van maximaal 2 a 3 dagen met assemblage, hoe lang duurt het dan tot ik hem kan ophalen in Raalte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Actief:  

Haha, ik ken degene die daar antwoord op geeft en die heeft er minder verstand van dan ik. ^^ Wat is nu je definitieve samenstelling dan? Niet mijn laatste, neem ik aan. En dat van je toevoeging kun je wel beter vragen aan Azerty zelf. Dan zit je wat dichter bij het vuur. Ik heb nog nooit een bestelling gedaan met assemblage erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Mail van hun met reactie was vanochtend al binnen gekomen met erin dat het mogelijk was. ;) Configuratie is een M620 met een enkele HD5870. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Actief:  

Mja, vind ik niet de slimste keuze. Voor even veel geld heb je tweemaal een GTX 460 en dat is toch een flink stuk sterker dan één HD5870. Goed, dan moet je ook met een andere voeding gaan werken die een tikkie duurder is (~50 euro), maar je legt wel een betere basis. Zelfs als je dan nu één GTX 460 neemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Kortingscode is wel gewoon bruikbaar bij deze configuratie? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  772
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja, zolang er maar assemblage in de samenstelling zit, geldt de kortingscode gewoon.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Tip: In drie keer bestellen! Kun je drie keer de code gebruiken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  841
  • Actief:  

Werkt niet want geld alleen  als je assemblage hebt dacht ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Actief:  

Hij is ondertussen al besteld met 1x de kortingscode! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Actief:  

Kijk aan! Laat je even weten wanneer hij binnen is? ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Ja hoor, 4 van de 11 producten zijn daar al binnen. De rest van de producten hebben nog een levertijd van 2 a 3 dagen (morgen 2e werkdag), dan nog assemblage erbij. Dus hoop hem zaterdag (of anders volgende week zaterdag) op te kunnen halen! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Met nog maar één seizoen te gaan, heeft acteur Noah Schnapp, bekend om zijn rol als Will Byers, een belangrijke waarschuwing afgegeven: het emotionele slotstuk zal kijkers diep raken. Tijdens de Broadway-première van Stranger Things: The First Shadow deelde Schnapp zijn gevoelens over het aankomende seizoen. Hij maakte duidelijk dat het afscheid van de personages en hun avonturen onvermijdelijk zwaar zal zijn: "Dit seizoen gaat mensen écht kapot maken. Er zullen geen droge ogen zijn; het wordt intens verdrietig. Maar wat ik kan beloven, is dat het een fenomenaal seizoen wordt waar iedereen van gaat houden." Schnapp's woorden vinden weerklank bij co-creator Ross Duffer, die bevestigde dat het einde van de serie niet alleen een afsluiting van het avontuur is, maar ook van de kindertijd van de personages. "Het begint meteen met actie, sneller dan ooit tevoren. Maar we hopen ook dat dit ons meest emotionele seizoen tot nu toe is," aldus Duffer. De reis van Will Byers Will Byers, de jongen die in het eerste seizoen werd ontvoerd naar de mysterieuze 'Upside Down', heeft een cruciale rol gespeeld door de seizoenen heen. Zijn leven is onlosmakelijk verbonden met de bovennatuurlijke dreigingen die Hawkins teisteren. De evolutie van zijn karakter, van een onschuldig kind tot een jongeman die de duistere kanten van zijn wereld heeft ervaren, belooft een aangrijpende climax in het vijfde seizoen. Een dramatische strijd De strijd tegen Vecna, die de poort tussen Hawkins en de 'Upside Down' heeft geopend, zal ongetwijfeld het middelpunt van het verhaal vormen. Maar zoals Schnapp en Duffer al aangeven, zal deze strijd niet zonder pijnlijke momenten zijn. Fans kunnen zich voorbereiden op een verhaal vol ontroering, waar niet iedereen ongeschonden uit de strijd zal komen. Een eerbetoon aan de fans Met de aankomende finale van Stranger Things wil het team achter de serie niet alleen de verhaallijnen afbouwen, maar ook een eerbetoon brengen aan de trouwe fans die deze reis sinds het begin hebben gevolgd. Het is een kans om de band tussen de personages en de kijkers te versterken, en om een onvergetelijke afschied te creëren. Dus, bereid je voor op een reis door de emoties, een mix van vreugde en verdriet. Seizoen 5 van Stranger Things belooft een ervaring te worden die nog lang in het geheugen van de fans gegrift zal staan. Maak je klaar om te lachen, te huilen en samen met de personages een laatste avontuur te beleven in de schaduw van Hawkins.

Eater

Geplaatst

Neem een kijkje in de wereld van de Four Seasons met Tina Fey en Colman Domingo op 1 mei! Met een flinke dosis romantiek verwelkomt Netflix in mei 2025 een aantal spannende nieuwe series en films die je hart zeker zullen veroveren. Fans van Judy Blume kunnen hun opwinding niet verbergen, want een verfilming van haar iconische boek 'Forever' komt al vroeg in de maand uit, en het is geregisseerd door niemand minder dan Regina King. Ook de drama 'The Royals' belooft een meeslepende kijkervaring, met een onwaarschijnlijke liefdesverhaal tussen een prins en een ambitieuze vrouw. Maak je klaar om verliefd te worden op de sprankelende romance tussen Ishaan Khatter en Bhumi Pednekar. Maar een van de meest verwachte series van deze maand verkent juist het einde van de liefde. In de sterrencast van de komedie 'The Four Seasons' zorgt de scheiding van een stel voor opschudding binnen een groep vrienden die al decennia met elkaar bevriend zijn zijn. Met talenten zoals Tina Fey, Steve Carell, Colman Domingo en Will Forte, belooft het een hilarische en ontroerende ervaring te worden. En laten we de nieuwe serie 'Sirens' niet vergeten, van de bedenker van 'Maid', Molly Smith Metzler, waarin de zoektocht van een vrouw (Meghann Fahy) naar de vreemde obsessie van haar jongere zus (Milly Alcock) met haar miljardair-baas (Julianne Moore) centraal staat. Op het gebied van films is de grote nieuwkomer in mei de 'Twilight Saga'. Als je deze films, gebaseerd op de populaire vampierfantasyreeks van Stephenie Meyer, nog nooit hebt gezien, is dit je kans om je onder te dompelen in deze betoverende wereld. We zeiden toch dat mei een maand vol romantiek zou zijn? Hier zijn de shows en films die in mei op Netflix verschijnen, evenals wat er zal verdwijnen. Uitgelichte Nieuwe Netflix Shows en Films in Mei The Four Seasons (1 mei) Als je van plan bent om 'The Four Seasons' te bekijken, doe je dat zeker niet alleen vanwege de cast. Deze nieuwe komedie, gebaseerd op de gelijknamige film uit 1981, heeft een indrukwekkende line-up met Tina Fey, Steve Carell, Colman Domingo, Will Forte, Kerri Kenney-Silver, Marco Calvani en Erika Henningsen. De serie volgt drie getrouwde stellen wiens kwartaaluitje een wending neemt wanneer een van hen onthult dat hij gaat scheiden. The Devil's Plan Seizoen 2 (6 mei) Na een spannende eerste seizoen waarin een acteur zijn rivalen te slim af was in diverse strategische spellen, is de nieuwe groep deelnemers klaar om het op te nemen tegen elkaar in 'The Devil's Plan'. Van de gerenommeerde Go-speler Lee Se-dol tot K-popster Kyuhyun van Super Junior en acteur Justin H. Min, deze show is een waar strijdtoneel van intelligentie en tactiek. Perfect voor de liefhebbers van bordspellen en sociale spelletjes! Forever (8 mei) In deze verfilming van Judy Blume's gelijknamige boek, geregisseerd door Mara Brock Akil, verkennen we de eerste liefde van twee atleten. De serie met Lovie Simone en Michael Cooper Jr. in de hoofdrollen belooft een rollercoaster van emoties: vreugde, verdriet, verwarring, maar vooral de passie van de eerste liefde. The Royals (9 mei) 'The Royals' komt als geroepen voor fans van 'Bridgerton' en romantische dramaseries. Deze vurige drama speelt zich af met twee van de grootste sterren van India, Ishaan Khatter en Bhumi Pednekar, die de rollen vertolken van een verwende prins en een zelfgemaakte ondernemer. Ondanks hun verschillende achtergronden ontstaan er onverwachte gevoelens tussen hen. Sirens (22 mei) In 'Sirens', een donkere komedie van Molly Smith Metzler, zien we Meghann Fahy als een vrouw die zich zorgen maakt over de ongebruikelijke relatie van haar zus (Milly Alcock) met haar bazige baas (Julianne Moore). Tijdens een weekenduitje in een luxe strandresort komen de verborgen motieven boven water. Met ook Kevin Bacon en Glenn Howerton in de cast, belooft dit een spannende kijkervaring te worden. Wat komt er nog meer op Netflix in mei? 1 mei: Angi: Fake Life, True Crime, The Biggest Fan, The Four Seasons, Airport en meer. 2 mei: Peninsula, Train to Busan, Unseen: Seizoen 2. 6 mei: The Devil's Plan: Seizoen 2, Untold: Shooting Guards. 8 mei: Blood of Zeus Seizoen 3, Forever, Heart Eyes, Karol G: Tomorrow was Beautiful. 9 mei: A Deadly American Marriage, Bad Influence, Nonnas, The Royals. 22 mei: Sirens, Tyler Perry's She The People. 30 mei: A Widow's Game, The Heart Knows. Met zoveel nieuwe content in mei op Netflix, is er voor ieder wat wils. Maak je klaar om je in deze boeiende verhalen onder te dompelen, en vergeet niet om je favoriete snacks klaar te zetten voor een avondje binge-watching!
  • Recente prestatie

• vlissinger heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...