Spring naar bijdragen

Samenstelling Game PC


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Is het meer een opslagplaats of echt een winkel? Hoe kan je dat zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k
  • Reacties 90
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gewoon een groot magazijn met een afhaalpunt. http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl streetview kun je het zien!

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Een HD5870 zou ik niet laten draaien op slechts 520W. Ik zou dan toch een klein buffertje nemen. Maar goed, nu je toch nog steeds niks hebt besteld, zou ik toch eerst nog even wachten op de 6000-serie van ATI. Je zou nu bij het bestellen wel geluk hebben met de prijzen trouwens, als je een GTX 460 neemt en een 90 of 120 GB SSD heb je een perfecte gaming-rig voor een vrij lage prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Is het dan beter om een M620 i.c.m. een HD5870 te nemen? Een SSD hoeft van mij niet zo. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ho, sorry, ik meende even een HD5970 te lezen. Beetje dom. Is die HD5870 nog steeds boven de 300 euro? Auw... Ik zou dan eerder een GTX 460 in SLi steken of, wat veel logischer is, wachten op de HD6870. Men zegt dat die slechts een euro of 225 gaat kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

De goedkoopste die ik vond op Azerty is inderdaad ongeveer €310. ;) Met een GTX460 in SLI hoeveel winst heb je dan t.o.v. een HD5850?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dan moet je vergelijken met de HD5870, niet met een lagere. Voorbeeldje:

23727.png

En hier kun je nog heel veel meer vinden. Het gaat dus wel om de 1GB versies, maar het hangt van je resolutie af hoeveel impact dat gaat hebben. Jij had geloof ik een hele lage resolutie, nietwaar? Wellicht is het dan een idee om eerst de monitor eens een schop te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb hier een monitor van 1680x1050 en een van 1920x1080. ;) Maar hij word over precies een week besteld. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ga je die twee monitoren tegelijkertijd gebruiken? En zo ja, ook tegelijkertijd in games?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ligt er aan voor een filmpje of een goed spel zet ik wel is een 42" 1920x1080 (HDMI) erbij aan, maar er wordt vooral gewerkt op een 22" 1680x1050. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hmm... dan is een goede videokaart toch echt heel belangrijk. Wil je hem per se over een week bestellen? Ik zou even wachten tot de HD6870 goed op de markt is en de prijs stabiel is geworden. Dat zou niet al te lang moeten duren, aangezien men verwacht dat hij morgen wordt aangekondigd en dan dus ook in de winkel ligt. Het is een kwestie van even de prijs aankijken en bestellen wanneer hij niet meer per dag goedkoper wordt.

Eventueel is een HD6850 in CFX ook leuk, trouwens. Het ligt eraan wat de prijs daarvan wordt en wat hij gaat presteren, maar stel dat 'ie 175 euro per stuk kost, is dat een prima oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Dan wordt de 5-serie ook weer goedkoper? Voldoet een M520 trouwens ook voor een 5870?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De 5-serie gaat eruit, op de wat langere termijn gezien. Een M520 is trouwens prima voor een HD5870, zo lang de rest van je systeem tenminste normaal is. Geen overclocks naar 4,5 GHz of zo, dan laat het zich niet echt meer voorspellen. :P Maar nogmaals, ik raad die HD5870 af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Tom, mijn ouders willen eerst zeker weten of alles goed met elkaar samenwerkt. Daarom hebben we net een mail verstuurd naar Azerty. Daarna gaan we eventueel tot bestelling over (morgen?) ;)


Post samenvoeging: oktober 19, 2010, 15:24:12

Als ik hem vanavond bestel met levertijden van maximaal 2 a 3 dagen met assemblage, hoe lang duurt het dan tot ik hem kan ophalen in Raalte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Haha, ik ken degene die daar antwoord op geeft en die heeft er minder verstand van dan ik. ^^ Wat is nu je definitieve samenstelling dan? Niet mijn laatste, neem ik aan. En dat van je toevoeging kun je wel beter vragen aan Azerty zelf. Dan zit je wat dichter bij het vuur. Ik heb nog nooit een bestelling gedaan met assemblage erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Mail van hun met reactie was vanochtend al binnen gekomen met erin dat het mogelijk was. ;) Configuratie is een M620 met een enkele HD5870. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Mja, vind ik niet de slimste keuze. Voor even veel geld heb je tweemaal een GTX 460 en dat is toch een flink stuk sterker dan één HD5870. Goed, dan moet je ook met een andere voeding gaan werken die een tikkie duurder is (~50 euro), maar je legt wel een betere basis. Zelfs als je dan nu één GTX 460 neemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Kortingscode is wel gewoon bruikbaar bij deze configuratie? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ja, zolang er maar assemblage in de samenstelling zit, geldt de kortingscode gewoon.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Tip: In drie keer bestellen! Kun je drie keer de code gebruiken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Werkt niet want geld alleen  als je assemblage hebt dacht ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hij is ondertussen al besteld met 1x de kortingscode! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Kijk aan! Laat je even weten wanneer hij binnen is? ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ja hoor, 4 van de 11 producten zijn daar al binnen. De rest van de producten hebben nog een levertijd van 2 a 3 dagen (morgen 2e werkdag), dan nog assemblage erbij. Dus hoop hem zaterdag (of anders volgende week zaterdag) op te kunnen halen! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...