Spring naar bijdragen

Game-PC


Gast Wimpy

Aanbevolen reactie

Hallo,

    * Wat is uw budget?

ongeveer 1500 euro.

    * Wat is het einddoel van uw pc?

Vooral games, maar ook films en series kijken, dus er moet een groot scherm bij, maar geen blu-ray speler.

    * Heeft u verder specifieke eisen?

Hij moet redelijk stil zijn en niet al te groot, dus geen fulltower-case

    * Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten?

laten assembleren

Wilt u nog overige randapparatuur erbij hebben?

ja, een redelijk grote monitor

# Maakt u gebruik van draadloos netwerk?

Nee

# Gaat u overclocken?

Nee

# Wilt u een m-ATX of ATX systeem?

ATX

zo, rechtstreeks gekopiëerd van het lees-dit-eerst-topic :P.

ik heb een afspraak met m'n moeder dat ik maar de helft van de pc hoef te betalen en ik heb ongeveer 800 euro, dus kan ik een redelijk goede pc kopen :D .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 38
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Prima topicstart! Graag zou ik wel wat meer informatie krijgen over je wensen wat de monitor betreft. Hoeveel inch; wat je liever hebt: snelheid of zeer goede beeldkwaliteit of beide; wat hij mag kosten, etc. Een goede monitor is namelijk erg waardevast. Een Eizo S-IPS scherm kost rond de 500 euro, maar dan heb je ook wat. Maar goed, zo'n monitor is alleen nodig als je (vooral) gaat beeldbewerken. Iets meer informatie daarover zou ik dus wel leuk vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

over de grootte, ik ga er ook films en series op zien, dus dan moet hij redelijk groot zijn, ongeveer 24 inch denk ik dan. zowel snelheid en beeldkwaliteit zijn belangrijk, dus beide.

edit: ik wil graag ook een grote harde schijf, aangezien ik veel download en bijna nooit iets weggooi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Eerst maar even de pc zelf.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B232912%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B207294%5D=1&product%5B245679%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B290913%5D=1&product%5B253344%5D=1&product%5B242662%5D=1

Een basis van een P55 mobo en een i7 860 dus.  Momenteel zit er een GTX 460 in op een M520 voeding. Mocht je later twee videokaarten willen hebben, of in ieder geval de mogelijkheid erop, dan raad ik een HD5770 aan. SLi is op dit s1156 moederbord mogelijk, maar met twee GTX 460's wordt het wellicht wat veel van het goede. Je hebt dan ook een flinke voeding nodig, zoals bijvoorbeeld de Corsair HX850.

Dan even naar het bijzondere: ik heb er twee HDD's ingestopt. De 1TB schijf (Spinpoint F3) is voor de snelheid. Daar komen dus je besturingssysteem en alle spellen en programma's te staan. De 2TB (F3EG = EcoGreen) is voor opslag. Dat is een 5.400 rpm schijf, met als voordeel dat die een stuk minder stroom vreet.

Je ziet dat het nog een flink stuk onder je uiteindelijke budget zit. Je kunt eventueel een zeer goede monitor halen voor dat geld, maar vind je dat het waard? Dan heb je dus een ding van zo'n 400 euro staan. Op zich geen slechte investering, maar niet iedereen heeft het ervoor over. Geef even je mening. :)

En ben je op de hoogte van de actiecode bij Azerty?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Dat ziet er zeker mooi uit, maar 400 euro voor een monitor is inderdaad wat overdreven. Over die actiecode,  ik weet dat hij bestaat, maar niet wat het inhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als je een systeem inclusief assemblage [bij Azerty] bestelt, kun je gebruikmaken van een speciale Duken-actie waarmee je 10 euro bespaart. Die kortingszin luidt: "Actie duken, korting 10 euro." Als je je bestelling plaatst, kun je bij het kopje Opmerkingen wat tekst invullen. Zet de code daar neer. Betaling gaat als normaal, het geld van de actie wordt later teruggeboekt.

Dat dus. :) Wat is voor jou een "redelijk grote monitor"? 22"? 24"? 27"? 32"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

over de grootte, ik ga er ook films en series op zien, dus dan moet hij redelijk groot zijn, ongeveer 24 inch denk ik dan. zowel snelheid en beeldkwaliteit zijn belangrijk, dus beide.

edit: ik wil graag ook een grote harde schijf, aangezien ik veel download en bijna nooit iets weggooi

dat vind ik redelijk groot. die actiecode is zeker handig, als is het wat aan de lage kant :P maar ik klaag niet, als het goedkoper is dan vind ik het fijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ga jij maar proberen meer korting los te peuteren. Dat wij het voor elkaar hebben, is al heel wat. Geen enkele hardwarewinkel heeft grote marges, je moet echt denken aan zo'n 10%. Meer niet.

De monitor van mijn keuze zou de LG W2453 V-PF zijn, of de HP ZR24w of Dell Ultrasharp U2410 bij een hoger budget. De laatste twee hebben respectievelijk een S-IPS en een H-IPS paneel, wat verklaart waarom ze duurder zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

En, hoe staat het ermee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

nja, m'n moeder heeft op het moment niet al te veel geld, vanwege de vakantie enzo, maar over een week ofzo gaan we de pc bestellen :)

trouwens, ik moet ook nog speakers kopen. wij hebben namelijk nu een computer waar een Logitech X-540 bij staat, die ik nou krijg, maar dan moet bij die computer toch nog wel een speakerset staan, deze hoeft niet heel goed te zijn, ongeveer 30 tot 40 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

nja, m'n moeder heeft op het moment niet al te veel geld, vanwege de vakantie enzo, maar over een week ofzo gaan we de pc bestellen :)

trouwens, ik moet ook nog speakers kopen. wij hebben namelijk nu een computer waar een Logitech X-540 bij staat, die ik nou krijg, maar dan moet bij die computer toch nog wel een speakerset staan, deze hoeft niet heel goed te zijn, ongeveer 30 tot 40 euro.

deze?

http://www.bigdennis.com/qware-surroundsound-speakerset-p-14381.html?language=nl ik heb de 2.1 http://www.bigdennis.com/qware-sound-system-speakerset-p-14382.html?language=nl en ben er heel tevreden over!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

[A]marciej, ik heb liever gewoon bij azerty, dan kan ik alles in 1 keer bestellen en hoef ik maar 1 keer verzendingskosten te betalen, maar toch bedankt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

trouwens nog even een vraagje over de kast, in het plaatje dat op azerty.nl staat zitten rode lampen, maar die wil ik helemaal niet, kan je die ook uitzetten ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja, die kunnen uit, maar als je ze niet wilt is het beter om die behuizing helemaal niet te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Prima hoor, ziet er helemaal goed uit. Code gebruikt? Enne... niet vergeten het besturingssysteem op de F3 te installeren, niet de F3EG! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

7 van de 12 producten zijn binnen @azerty, het moederbord, de CPU, de F3, de 460 en het scherm moeten nog :) nu maar hopen dat het een beetje snel gaat :P


Post samenvoeging: augustus 17, 2010, 18:53:08

hmm, alleen de i7 moet nog. op azerty staat dat de levertijd meer dan 10 dagen is, dus kan nog wel even duren :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Meestal valt het best mee en is hij er eerder. Ik heb vaker gehad dat producten die op 14 dagen stonden eerder binnen waren dan die van 2-3 dagen. Zegt dus niet alles. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Inderdaad, de levertijd kan daar van de een op de andere dag verschillen.

Eerst onbekende levertijd, daarna 14 dagen en toen 2-3 dagen (in 2 dagen veranderde dat ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

hmm... de i7 staat nog steeds op meer dan 10 dagen en het is al bijna een week geleden dat ik m heb besteld, dus ik schat dat het nog 5 dagen ofzo duurt voordat ik m heb :|

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

hmm... de i7 staat nog steeds op meer dan 10 dagen en het is al bijna een week geleden dat ik m heb besteld, dus ik schat dat het nog 5 dagen ofzo duurt voordat ik m heb :|

Het is het wachten waard toch ::) ze zeggen altijd gedult is een schone zaak  :police:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Blijkbaar is 'ie op voorraad, dus ik neem aan dat hij nu bij jou ook als aanwezig staat. Zo niet, even mailen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...