Angela1980 Geplaatst Augustus 25, 2010 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/10 Status: Offline Actief: Augustus 19, 2014 Delen Geplaatst Augustus 25, 2010 Hoi allemaal, Toen ik gisteren the site: http://thepiratebay.org aanklikte, kreeg ik de melding dat dit een onveilige site is met mogelijke spyware en virussen. Klopt dit?? En dan heb ik nog een vraag...via die pirate site kan ik niet alles vinden. Kennen jullie nog een paar kwalitatieve en veilige sites?? Ik hoor het graag, groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
kaasbroodje Geplaatst Augustus 25, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Augustus 25, 2010 Het is mogelijk dat er virussen op zitten maar dat heb je op bijna alle download site,s Probeer btiche, staat tussen de handleidingen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Vico Geplaatst Augustus 25, 2010 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 25, 2010 kickasstorrents is ne goede. Maar die beveiligingswaarschuwing had ik ook.. Heb het gwn genegeerd, download al jaren via tpb dus ja Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Gast wimpy Geplaatst Augustus 25, 2010 Delen Geplaatst Augustus 25, 2010 Demonoid.com is ook zeer goed, meestal erg snel. hier heb je echter wel een invite voor nodig, als je er 1 wil kan ik je 1 pm-en Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie