Spring naar bijdragen

Nintendo DS, maar welke?


sandra17281

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mijn zoontje wordt in november 7 en eigenlijk is het enige cadeau dat hij op dit moment kan verzinnen een nintendo DS, nu ben ik in die dingen zelf eigenlijk helemaal niet thuis. Ben eens gaan kijken maar behalve verschillende kleuren heb je ook nog allemaal verschillende uitvoeringen, maar ik heb dus geen idee wat het verschil ertussen is en wat nu het beste soort is voor een jongetje van 7.

Daarbij heb ik nog de vraag wat hij behalve die DS nog meer nodig heeft om er gedownloade spelletjes op te kunnen spelen? Zag dat je er dan nog een of ander kaartje bij zou moeten hebben, maar welk precies is mij nog steeds een raadsel.

Alvast heel erg bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 226
  • Reacties 22
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb zelf een Nintendo DS. Een simpel systeem om spelletjes op te spelen. Iedereen zou er zo mee om kunnen gaan en op een DS werken alle flashkaarten. Op de DS kunnen ook GBA (Gameboy Advance) spellen worden gespeeld en dat kan NIET op de DSi. Een Nintendo DSi is ook een DS alleen heeft deze grotere schermen en een camera. Nou denk ik dat een jongetje van 7 niet echt een camera nodig hoeft in zijn spelsysteem? Overigens heeft de DSi ook een webbrowser (heeft de DS weer niet). Op de DSi werken niet alle flashkaarten dus moet je goed opletten welke kaart wel en niet werkt. Ik zou zelf een DSi nemen als ik mocht kiezen (maar ik ben ook 16  :P ), maar ik denk dat een jongetje van 7 het niet echt uitmaakt. Moet ook zeggen dat de DS goedkoper is dan de DSi. Ik zou zelf het misschien vragen wat hij het liefste wilt als prijs geen rol speelt? En als u weet wat u gaat kopen kunnen we misschien een flashkaart uitzoeken?

Ik hoop dat het lukt.  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als ik dat zo lees denk ik inderdaad dat een gewone DS al genoeg is.

Hij wil er, in mijn ogen, simpele spelletjes, zoals de mario-spellen en mariocart en andere race spellen op spelen, lijkt me dat internet of een camera niet voor nodig zijn.

Maar dan is er inderdaad alleen nog de vraag, wat hebben we er verder nog bij nodig zodat hij meteen zou kunnen beginnen met spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 226

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als u dus de DS gaat kopen kan u tot nu toe alle flashkaarten gebruiken. Alleen zijn veel aardig wat kaarten waar de ondersteuning slecht is waardoor nieuwe spellen het vaak niet doen. Ik raad zelf deze flashkaarten aan voor een DS: CycloDS, M3, M3i Zero, DSTWO (deze kan ook GBA spellen spelen, de andere kunnen dat niet). U moet zelf kijken wat u wilt of ziet u andere flashkaart dan kunt u het misschien hier melden en kijken of die goed is  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heel erg bedankt alvast. We gaan eens kijken wat we kunnen vinden mocht ik nog hulp nodig hebben, geef ik even een gil hier.

Dank je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 226

  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

We hebben hier beide en DSi en DS. De Ds bied niet erg veel meer dan de normale DS, op dat camera'tje na dan. Maar dit is de eerste week leuk en wordt daarna weer vergeten. Verder bespaar alstublieft de ergernis en koop een normale DS, want allebei mijn broertjes hebben een DSi en je wordt elke dag gek van de woorden "Poep" en "sexy" en "Au charlie bit my finger" hahahaha!! vervormd door de stemvervormer die bij de DSi zit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438

  • Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

We hebben een gewone DS gehaald, maar welke kaartje(s) moeten we nu nog aanschaffen zodat hij er ook gedownloaden spellen op kan spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 226

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je dus een DS hebt aangeschaft zou ik de volgende kaartje aanraden: DWTWO (heel goed want deze kan ook Gameboy Adavance spellen afdraaien, de rest NIET), CycloDS, M3, M3i Zero. Deze kaartjes hebben veel support zodat bijna alle nieuwe spellen het doen. Ik zou zelf voor de DSTWO gaan of voor de CycloDS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-09-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

zelf heb ik een dsi. die is me zeer goed bevallen onder andere door het beeldscherm. bij de ds lite kan je buiten niks zien maar bij de dsi wel. zelf heb ik een ttdsi flashkaart die speelt werkelijk alle spellen als je de nieuwste software hebt. ik raad de dsi zeker aan

ps. voor een verkooppunt waar ze geen neppe modellen kopen raad ik zeker http://www.sidderwebshop.nl/ aan. ook zeer goede service toen mijn kaartje kapot was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 16

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Zij heeft al een 'normale' DS gehaald, maar je input voor welke ze zou moeten kiezen is zeker goed. Daarnaast is Sidder ook een zeer goede winkel, naar aanleiding van recensies over hun die ik op het internet heb gevonden. ;)

Als ze zou moeten kiezen voor welke kaart, raad ik zelf een CycloDS aan. Mijn buurjongen heeft deze kaart ook en kan er alle spellen (nog) mee spelen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

zelf heb ik een ttdsi flashkaart die speelt werkelijk alle spellen als je de nieuwste software hebt. ik raad de dsi zeker aan

Nu kan het zo zijn dat alle spellen het doen maar ik ben bang dat de support slecht zal zijn van deze kaart en dat na een tijdje minder nieuwe spellen het zullen doen. Dus raad ik zelf echt een kaart aan die support krijgen (dus een DSTWO of CycloDS).  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij sidder vond ik de 2 kaarten die werden aangeraden niet. Nu heb ik wel op een andere site die DSTWO gevonden, maar hebben hem in verschillende groottes. 2, 4, 8 en 16GB, maar hoeveel spellen kunnen er dan ongeveer op? Of hoe groot kun je zo'n ding het beste nemen? Behalve die van 16GB scheelt de prijs niet echt veel onderling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 226

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Met 2 GB heb je niet veel ruimte vind ik zelf. Ik heb zelf een 8 GB kaart. Kost ongeveer 20 euro. Je moet maar zo denken: ik wil veel op me SD-kaart zetten (DS-spellen, muziek, films en misschien GBA spellen want je heb een DSTWO  ;) ) dan moet je een groot kaartje hebben dus 8 GB of hoger. Wil je er alleen DS-spellen op zetten dan is 4GB genoeg  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Enig idee nog waar ik hem het beste kan kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 226

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Eén goede winkel is zoals ik al zei Sidder, maar vaak worden ze ook aangeboden in verscheidene winkels bij jou in de stad. Dit is bij mij zo, dus ik denk ook wel bij jou. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb mijn 8GB kaartje (als dat is wat je bedoelt) op deze site besteld. Maar je kan ook hier kijken voor een prijsvergelijking: http://www.geheugenkaarten.nl/prijzen/microsd_8gb.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

[A]Zombymario, zij bedoeld denk ik de 'DSTWO' kaart en niet alleen de MicroSDHC-kaart. ;) De SD-kaart kan je dan ook net zo goed bij een willekeurige elektronica-zaak kopen, als een Media Markt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik dacht al dat ik fout zat. Ik vond zelf op deze (let op, je hebt een account op die site nodig om het te kunnen zien) site een DSTWO voor €40 + verzendkosten (en zonder SD-kaart). Heb daar me CycloDS vandaan en het is een betrouwbare site. Maar ik vond ook nog op deze site een DSTWO voor $34,95 (zonder SD-kaart) en dat is omgerekend €27,47 en gratis verzendkosten. Maar je moet dus met Paypal betalen en dat is wat moeilijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Bij je eerste link krijg ik artikel niet gevonden of niet zichtbaar. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Raar, ik krijg hem gewoon te zien.  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Dit krijg ik:

naamloosq.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Er staat als je goed leest: Log in om alle artikelen te kunnen zien. Nooit geweten dat je een account moest hebben om het te kunnen zien (ik had al een account dus vandaar). Dus ik zet er wel ff bij dat je een account moet hebben om het te kunnen zien.  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Oke. :P Dan had ik er over heen gelezen. :) Maar ze weet nu wat een goede winkel is. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...