Spring naar bijdragen

Draadloos Probleem(tje)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hey!.

Mijn Moeder heeft dus telaat ziggo betaald .. Dus wij zitten nu 2 dagen zonder internet.. Maar mijn vader dacht dus gisteren ik weet zeker dat er hier een onbeveiligd draadloos netwerk is , en die is er ook daar zit ik dus nu op genaamd sweetxl nog wat ..Anyways mijn pc is hier in huis dus het snelst maar hij staat dus nu beneden omdat ik ook draadloos internet heb .. maar het probleem is dus als ik verbinding maak met sweex doet die het als ik geen Mozilla Gebruik. Zodra ik msn/mozilla aanzet valt die direct uit , iemand enig idee hoe ik dat kan fixen?.Want ik zou graag morgen nacht een wwe payperview live willen kijken.. en op mijn eigen pc want die kan het aan.

ikzelf heb Windows 7 Ultimate en de Router is van Linksys

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.949
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Vreemd,

Dus je internet valt weg bij het gebruik maken van MSN / mozilla? Dat klinkt niet erg logisch. Browsen via internet explorer geeft geen problemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Je kunt toch wel twee dagen zonder internet..?

Lekker offtopic, mensen kunnen zelf wel bepalen of ze wel of niet zonder internet kunnen thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ontopic dan maar: Het kan zijn dat hij een heel lage internetverbinding heeft (van die router van zijn/haar buurman/vrouw w/e). Het komt dan wel vaker voor dat internet eruit vliegt als je MSN/Internet opstart, omdat je daar toch wel een goede verbinding voor moet hebben. Met goed bedoel ik dan constant. (Minimaal 3 streepjes als voorbeeld.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...