Spring naar bijdragen

Bol.com ipod touch 3G


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo,

ik wilde net een reparatie aanvragen voor mijn ipod toch 3G bij apple.

ik voer dus het hardware nr in en er staat ipod touch 2nd Generation

hoe kan dit?

ben ik opgelicht ofzo want op mijn factuur staat ipod touch 3e generatie.

mvg Pcgamer,

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811
  • Reacties 23
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoeveel GB heeft je Ipod Touch? Want soms kan de 8GB nog wel eens worden herkend als een 2G.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hoeveel GB heeft je Ipod Touch? Want soms kan de 8GB nog wel eens worden herkend als een 2G.

Het is een 8GB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dan is denk ik dat het geval, want tussen de 2G en 3G 8GB zit geen hardwarematig verschil, alleen software (nieuwe iOS dacht ik). Je ben niet opgelicht, maar je hebt nou eenmaal qua hardware (en dat is waar ze naar kijken denk ik) een Ipod Touch 2G. Alleen de 32GB of 64GB heeft nieuwe hardware waardoor dat dat "echte" 3G is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb apple gebeld omdat mijn oordopjes kapot waren en volgens hun is het een 2G

dus het komt er op neer dat bol mij gewoon een verkeerd product heeft geleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heb je al contact opgenomen met bol.com?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja 25 Oktober al en vandaag weer maar die komen elke keer met slappe excuses aan dat het in behandeling is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Gewoon blijven bellen, er lekker achter aan zitten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

die kerel van apple zei ook nog dat bol.com geen officiële reseller van apple is,

maar dat betekent toch niet dat ze me een verkeerd product kunnen gaan leveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zoek even je factuur, betalingsbevestiging en pakbon op. Als daar op staat dat je een G3 had moeten krijgen heb je ze!

Kijk trouwens voor de zekerheid nog even op je iPod zelf bij INFO of het wel echt een G2 is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Pakbon heb ik niet ik heb wel een factuur daarop staat dat ik een 3G had moet krijgen, in mijn betalingsbevestiging staat ook geen vermelding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

En bij je afschrijving via internet bankieren? Je moet zoveel mogelijk dingen opzoeken waar in staat dat je een 3G had moeten krijgen, ze hebben geen poot om op te staan! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Vanwege grote drukte ben ik helaas niet eerder in staat geweest om op uw vraag te reageren. Mijn excuses hiervoor.

U heeft contact opgenomen met bol.com Klantenservice omdat de 'iPod Touch' die u bij bol.com gekocht heeft niet naar behoren werkt. Bovendien bent u er bij navraag bij Apple achter gekomen dat de 'iPod Touch 3G' die u ontvangen heeft eigenlijk een 'iPod Touch 2G' is. Dit is vervelend voor u en ik begrijp uw ergernis over het feit, dat er zo veel tijd verstreken is tussen uw vraag en mijn antwoord; mijn excuses daarvoor.

Als u de iPod nog niet ter reparatie aan Apple heeft aangeboden, of u dat wel heeft gedaan maar zonder succes, kunt u hem kosteloos naar bol.com terugsturen voor reparatie. De procedure kunt u terugvinden in de e-mail die bol.com Klantenservice u op 28 september stuurde.

Over de vraag hoe het kan dat uw iPod 3G een 2G blijkt te zijn, kan ik u niet direct uitsluitsel geven. Om u goed van dienst te kunnen zijn wil ik graag weten hoe u hier precies achter gekomen bent en wat de gegevens zijn die u hierbij gebruikt hebt. U heeft bij Apple een nummer ingevoerd. Zou u mij kunnen vertellen waar u dat nummer precies hebt ingevoerd, en wat het nummer was?

Ten slotte wil ik u nogmaals mijn excuses aanbieden voor het ongemak en voor de wachttijd.

Alvast bedankt voor uw antwoord,

Met vriendelijke groet,

Twan Zegers

bol.com, Customer Services Support

dit is de reactie die bol me heeft gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Netjes! Kun je ze de gegevens sturen waar ze om hebben gevraagd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ja dat kan ik doen maar zal ik dan ook nog een scan van de factuur bijvoegen of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kan je wel doen als formeliteit.

Je weet precies wat Apple heeft gezegd en alle nummers?

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wij hebben contact gehad over uw aankoop van een iPod Touch 3G die, toen u die ter reparatie aan Apple wilde aanbieden, een iPod Touch 2G bleek te zijn. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en niet de service die u van bol.com mag verwachten. Ik bied u daar mijn verontschuldigingen voor aan.

Ik raad u aan de iPod Touch 2G terug te sturen naar bol.com. Dit is kosteloos, en binnen 5 werkdagen na ontvangst van de iPod door bol.com wordt het aankoopbedrag van de iPod op uw rekening teruggestort. U kunt de iPhone sturen naar:

bol.com Retouren

Antwoordnummer 1

5140 VA Waalwijk

Op de achterkant van uw factuur vindt u de factuurvoorwaarden. Omdat het hier gaat om een fout van bol.com, maakt het niet uit dat de iPod langer dan 14 dagen in uw bezit is geweest. Het is ook niet erg als u de iPod niet in de originele verpakking verstuurt, als u die niet meer heeft - als de verpakking maar deugdelijk is. Het is belangrijk dat u niet vergeet de originele factuur of een kopie daarvan bij de iPod te voegen. Ik raad u aan ook een duidelijke klachtomschrijving bij te voegen, waarbij u vermeldt dat u er pas toen uw iPhod kapot ging achter gekomen bent, dat die niet de iPod is die u besteld heeft, en dat u hierover contact heeft gehad met de klantenservice. Wanneer u het pakketje afgeeft bij het postkantoor kunt u vragen om een verzendbewijs. Hierop staat de zogenaamde 3S-code. Daar kan later, als uw retourzending bol.com onverhoopt niet bereikt, om gevraagd worden.

Als u de iPod Touch teruggestuurd heeft, kunt u een nieuwe bestellen. Dat kan hier:

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/apple-ipod-touch-8-gb-nieuw/9000000010608274/index.html

Dit is overigens een iPod Touch 4G.

Ten slotte wil ik u als compensatie voor het geleden ongemak een cadeaubon van euro 20 aanbieden. U kunt deze inwisselen wanneer u een nieuwe bestelling plaatst op onze site.

Neem om gebruik te maken van de korting de onderstaande code exact over in het daarvoor bestemde tekstvak tijdens het bestelproces onder ‘Betaalwijze’. Wanneer de code wordt geaccepteerd, ziet u de korting direct terug in het besteloverzicht.

Beste netjes toch?  O0 (wel net het hoesje voor de 3G van dealextreme ontvangen)  :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Haha dat is wel netjes :)

Je krijgt het geld terug en je kunt er zo weer een 4G voor kopen :P met kleine bijbetaling dan:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik vraag me toch af of ik dit moet doen bol.com heeft mij een fout product geleverd, en als ze de 3G niet kunnen leveren die ik besteld heb moeten ze me gewoon de 4G leveren of werkt dat niet zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nee, daar zou ik maar niet van uit gaan. Je kan altijd nogmaals aangeven dat je de 3G wilt, omdat je die besteld hebt. Maar als ik jou was zou ik genoegen nemen met mijn geld terug en de cadeaubon van € 20,-!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik denk dat ze de 3G sowieso niet meer kunnen leveren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Misschien hebben ze er nog een paar op voorraad maar deze kans lijkt me aanzienlijk klein, anders hadden ze die wel opgestuurd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik denk toch maar dat ik de 4G bestel, bovendien heeft deze iPod ook meer extra's alleen ik heb alleen een geprinte factuur die ik van de website heb geprint maar dat maakt toch niks uit want ze hebben die factuur ook in hun systeem staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ok is goed!

Ik doe een slotje op het topic want alles lijkt me afgehandeld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • HenrySkype heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...