Jump to content

6Lijntjes payserver account.

Recommended Posts

Hallo,

Heb een payserver account vorige week gekocht. Alleen degene waarmee ik m zou delen, zei na dat ik betaalt had dat ie niet wilde >:(. Heb nu dus 6 lijntjes over (van de 12) 

Het is van easyusenet

Het is een 30Mbit account.

+- 550 dagen retentie staat bij de pakketen, Op de home van de website staat 680 dagen. +-

Het kost mij 9 euro (8.95) per maand, en heb voor 3 maanden afgesloten. Download de laatste tijd niet zo veel meer. dus vandaar.

Daarom dacht ik de prijs door de helft? +- 4.50 per maand?

Ohja, het is niet een account die ik van iemand krijg door te uploaden ofzo. kan het op mn rekening laten zien met afschrijven, Als iemand wilt en mij niet geloofd?

Iemand interresse?

Marciej123

• Replies 16
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nope ik heb hetzelfde ziggo pakket met 1 lijn download je ongeveer op een 1800 kb/s reken ongeveer 200 kb/s per lijn erbij.

zoals hij het uitlegd in het topic vind ik het niet zo verkopen, dit gebeurd namelijk ook in het full member board, is gewoon  een account delen.

Het gaat inderdaad om het delen van een account.

Persoonlijk dacht ik ook dat het mocht.

Als het niet zo is, Dan sluit ik het topic wel ;)

Maar het gaat dus om delen van account ;)

In het verleden zijn er ook zulke topics geweest dus is opzich niks mis mee.

Kijk wel even in de algemene voorwaarden van Easyusenet of het toegestaan is 1 account te delen met meerdere mensen. Mocht dit niet het geval zijn dan zou het topic gesloten moeten worden, mag die wel gedeelt worden dan heb je van mij alle zegen om hem te verkopen/delen.

In het verleden zijn er ook zulke topics geweest dus is opzich niks mis mee.

Kijk wel even in de algemene voorwaarden van Easyusenet of het toegestaan is 1 account te delen met meerdere mensen. Mocht dit niet het geval zijn dan zou het topic gesloten moeten worden, mag die wel gedeelt worden dan heb je van mij alle zegen om hem te verkopen/delen.

Dat delen is per abbonnement anders ;) Wilde ik even erbij voegen...

Ik zie er inderdaad ook geen probleem in. Delen van accounts word door de meeste nieuwsgroep server al toegestaan.

Laat dus maar open staan hoor. Succes met het delen! :)

Geïnteresseerd, 6 lijntjes is prima. is het voor die 3 maanden SAMEN 4,50 voor mij of 4,50 per maand?

En weet je zeker dat je kan sharen?

Graag een PM, want ik kijk niet vaak in de bazaar.

[A] Maarten.

Dat staat er duidelijk. €4,50 voor jou per maand.

Daarom dacht ik de prijs door de helft? +- 4.50 per maand?

Dat klopt sander, Bedankt! @ Maarten ik zal je zo ff PM'en, En die eerste maand hoef je natuurlijk niet volledig te betalen, want die krijg je ook niet volledig ;)