Spring naar bijdragen

Office .eml


xxlbuk

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  149
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Goedendag.

Ik zit sinds gisteren vast met een dilemma. Ik heb een laptob, waar eerst vista met het office software paket 2003 opstond. Aangezien de computer een schoonmaakbeurt nodig had, besloot ik om net zo goed Windows 7 erop te zetten.

Ik heb dus zoveel mogelijk geback-upt. Ook mijn oude emails. Probleem nu is, dat ik Office 2010 (die ik nu gebruik) een ander systeem gebruikt voor Outlook.

Zover ik het begrijp werkt het zo:

2003 gebruikte .eml bestanden. Zodra je een email met outlook binnen haalt, wordt deze op je computer als .eml bestand opgeslagen.

Office 2010 slaat emails op als .pst bestand. Alleen, hij slaat niet elke email appart op, maar schrijft ze bij het eerste .pst bestand. Infeite kan je 2 gb aan mails hebben, die in 1 bestand staan.

Nu wil ik die .eml bestanden converteren naar .pst, hoe onpraktisch het me ook lijkt..

Ik krijg het niet voor elkaar met office 2003, de volgende foutmelding verschijnt: http://i1137.photobucket.com/albums/n516/xxlbuk/Naamloos.gif

Ik heb programmas op internet gevonden die kunnen converteren, maar ik ben niet van plan om naast de 130 euro voor office, ook nog eens 20 dollar te betalen om mn mails te kunnen overzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 149
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Als je in outlook 2003 nou eens een .pst archief aanmaakt, vervolgens al je oude mail te kopieren naar je archief. Later de .pst inladen in Outlook 2010?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  149
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Dat is inderdaad wat ik probeerde, probleem was dat ik ze niet ingeladen kreeg. Ik heb nu een programma gekocht dat de emails omzet van .eml naar.pst. Als er een serial bijzat zou ik die wel posten, alleen het was een gewone download.

Mijn laatste probleem is nu dat er ongeveer 300 contactpersonen zijn die moeten worden ingeladen, maar ook hiervoor gebruikt office 2010 een andere extensie. Iemand met ideeen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 149

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...