Spring naar bijdragen

Filmcollectie beheren


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Beste leden

Ik heb een tijd lang films gedownload en heb deze nu vorige week allemaal op DVD gezet.

Met een totaal van maar liefst 243 films (en het aantal blijft stijgen) begint dit wat onoverzichtelijk te komen.

Mijn vader kent veel films nog niet en zo is het moeilijk een film te vinden die hem aanspreekt.

Daarom ging ik op zoek naar een programma waar je uw filmcollectie kan beheren en ik botste toen op DVD Profiler.

Even getest en is zeer handig want je hoeft enkel de DVD in je pc te stoppen en hij toont alle informatie en slaat deze op, hierna kan mijn pa bijvoorbeeld enkele filters toepassen zoals genre, jaar.... en ziet hij dan de filmtitels met die filter toegepast die we in huis hebben.

Maar jammer genoeg zijn er heel veel films die hij niet vind online zoals Inglorieus Bastards, Step Up 2, The Expandables, en nog een hele pak.

Weet iemand een gelijkaardig programma maar die wel up to date is?

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het programma wat je moet hebben is. mymovies. Gebruik hem al jaren. Beste programma. punt

http://www.mymovies.dk/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ik gebruik om het overzicht te bewaren altijd movielabel 2010.

je voert de titel van de dvd in en alle informatie wordt vervolgens gedownload van bijvoorbeeld moviemeter, imdb etc.

De films kun je vervolgens op diverse manieren laten weergeven (genre, alfabet, jaar van uitgave, op acteurs etc)

ik heb dan thuis weer niet de luxe om een server te hebben draaien zoals duken zodat je alles zo rechtstreeks op de tv kan kijken. Jij misschien ook niet, dan lijkt me deze optie ook een goede

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  161
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-01-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Movie collectorz is ook heel erg leuk.

Kost geld maar je kunt het gewoon via nieuwsgroepen of torrents met een crack downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 161

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Het programma wat je moet hebben is. mymovies. Gebruik hem al jaren. Beste programma. punt

http://www.mymovies.dk/

Kan ik geen genre selecteren als ik film ga zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...