Spring naar bijdragen

licensing for this product has expired Adobe CS5


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-01-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo, ik probeer al een week om het voor elkaar te krijgen, maar krijg CS5 er maar niet op. Steeds de melding licensing for this product has expired. Als ik de datum terug zet naar 1 januari 2006 werkt hij wel. Heb al verschillende cracks geprobeerd, maar niks werkt. Kan iemand me aub helpen, want ben echt een leek hierin en heb het programma hard nodig.

Dankje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Alleen voor photoshop? Of de hele suite?

Ik ga uit van alleen photoshop:

1. plak dit: "127.0.0.1 activate.adobe.com"  in je hosts file, je host file vind je onder "C:\Windows\System32\drivers\etc".

2.  Installeer eerst Photoshop als een trial versie, en voer de key pas in bij de 1e keer starten van het programma

3. Je hebt waarschijnlijk ergens bij je gedownloade pakketje een amtlib.dll bestand zitten, die kopieer je naar "C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Photoshop CS5" en overschrijft hem met de oude. (doe dit wel wanneer je Photoshop hebt afgesloten.

4. Start photoshop op en hij zou het moeten doen :)

Hier een paar serials

[admin]Serials zijn verboden! Zie de huisregels[/admin]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...