TheBigBoss

Millenium Trilogie (Stieg Larsson)

1 bericht in deze discussie

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar de volgende trilogie; Millenium. Ik wil graag de originele, Zweeds gesproken, versie hebben, met (het liefst) Nederlands ondertiteling. Engelse ondertiteling mag ook.

Als je naar tpb gaat en "Stieg Larsson Millenium Trilogy NL Ondertiteld" intypt, krijg je er eentje, maar die heeft te weinig seeders en de laatste 2 films zijn engels ondertiteld.

Ik ben nu bezig me deze: tpb en dan Stieg Larsson Millenium Trillogy (2009) BRrip 720 AAC x264 [L2S.

Maar deze heeft engelse ondertiteling en ik wil graag eentje met Nederlandse.

Dus, heeft iemand een link naar deze films met nederlandse ondertiteling? (Kwaliteit het liefst boven 1280 x 720)

Alvast heeel erg bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nu op het forum

• De top 10 meest gedownloade films van 22 mei tot 28 mei. Deze week staat de film ‘Logan’ bovenaan, gevolgd door ‘    The Fate of the Furious’ en ‘The Boss Baby’ maakt de top drie compleet. Week 11, zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Logan is voor de zesde keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld.  Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden. Het bekijken van deze films kan via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Ook kunt u Kodi gebruiken i.c.m. Exodus om films te streamen en vergeet je VPN verbinding niet. Plaa Vorige wk. Film IMDb / Trailer   1 (1) Logan 8.6 / trailer 2 (8) The Fate of the Furious (subbed HDRip) 6.7 / trailer 3 (…) The Boss Baby 6.5 / trailer 4 (2) Ghost in The Shell (Subbed HDRip) 6.9 / trailer 5 (3) First Fight 5.7 / trailer 6 (4) Kong: Skull Island (Subbed HDRip) 7.0 / trailer 7 (…) T2 Trainspotting 7.7 / trailer 8 (…) Beauty and the Beast 7.6 / trailer 9 (7) Split 7.0 / trailer 10 (5) The Great Wall 6.9 / trailer      
      Toon volledig nieuwsbericht
    • Gelukkig wel ja 🙂 Stel je eens eigen voor als dat niet zou wezen!