repelsteeltje113 Geplaatst Juni 11, 2005 Bijdragen: 39 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 11, 2005 heb colin mcrae 2005 gedownload en geinstalleerd. heb de originele exe bestand vervangen door een crack omdat de game niet werkte maar nu doet hij het nog altijd niet. als ik het spel wil starten komt er in het spelscherm de tekst dat ik de disc in een andere drive moet steken en op retry moet drukken kan iemand helpen weet het niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 39
repelsteeltje113 Geplaatst Juni 13, 2005 Bijdragen: 39 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 13, 2005 ja die heb ik gebruikt maar er komt steeds dat bericht dat ik een andere drive moet gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 39
Gast deadninja0 Geplaatst Juni 14, 2005 Delen Geplaatst Juni 14, 2005 misschien moet je deamon tools gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.