Spring naar bijdragen

nzb download via spotnet en grabbit


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

mss dat meer mensen zo downloaden, ik open alleen het nzb bestand via spotnet en download het dan met grabbit, dit tot voor kort nu word namelijk grabbit niet meer automatish opgestart en gaat mijn laptop opeens op zoek naar een programa om het bestand te openen???

kan iemand mij mss vertellen hoe ik grabbit weer zo krijg dat hij weer auto deze bestanden uitpakt

alvast bedankt voor jullie reatie's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

rechtermuisknop op je nzb bestanden. klik op openen met.. Vervolgens grabit opzoeken en aanklikken.

Vergeet het vinkje niet aan te zetten zodat de pc nzb bestanden altijd met grabit gaat pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja dedaan maar kan niet kiezen uit openen met, alleen uit openen dus moet ik nu mss iets downloaden ofzo......snap der niets van waaromdit nu zoopeens moet eerst ging dit gewoon vanzelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hoi, wat ik heb gedaan, is als je het bestandje ziet staan dat je het programma moet opsporen via internet, moet je die andere klikken, en dan openen met grabbit selecteren, ik heb het ook gedaan en werkt perfect

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...