Spring naar bijdragen

Huiswerk antwoorden downloaden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Weet niet of dit helemaal hier hoort, maar ik dacht, dit is DukeN, heeft me heel vaak geholpen met bittorrent enzo :P Ik dacht ik registreer, en geef jullie gelijk een website :D

op http://www.fuckhuiswerk.nl/ kan je antwoorden downloaden voor de middelbare scholieren onder ons :D Het is niet bedoeld om van over te schrijven, maar bijvoorbeeld de geschiedenis aantekeningen hebben voor een voldoende gezorgt bij mij  8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Als je het zelf maakt leer je uiteindelijk wel veel meer. Alleen vaak worden dingen gewoon niet nagekeken en moet je een toets maken. Lijkt die site me op dat moment wel handig :) Bedankt voor de link!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja zeer handige site! Voor scheikunde natuurkunde etc haal ik al m'n uitwerkingen van die site!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...