Spring naar bijdragen

Blu-Ray altijd 1080p?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo Allemaal,

Ben ik weer even.

Ik heb een vraag m.b.t. Blu-Ray films.

Als ik in de winkel een Blu-Ray koop,  is hij dan alleen geschikt voor 1080p beeldschermen?

Of kan ik die kwaliteit ook op mijn monitor van 1360x768, 19" krijgen??

Kunnen jullie me wat wijzer maken op Blu-Ray gebied?

Alvast Bedankt O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 66
  • 1,2k
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als die monitor van 19" een uitgang heeft waaraan je een Blu-Ray speler kan koppelen (zoals een HDMI uitgang) dan is dat mogelijk. Al hoewel het helemaal geen zin heeft vanwege de resolutie. Ja het zal misschien iets scherper zijn als dvd, maar het verschil is minimaal tegen over de prijs die je ervoor betaalt.

Je kan namelijk ook een dvd afspelen op een monitor van 1920 x 1080. Zelfde geld voor Blu-Ray. Dus je antwoord op jouw is: Ja.

Merk je een groot verschil: Ja, maar niet optimaal.

Is een 720p film een betere keuze? Ja, die resolutie is 1280 x 720. Echter volgens mij verkopen winkels geen 720p films en zijn die alleen te downloaden. Als je op downloaden tegen bent en je wilt betere kwaliteit dan dvd, dan is Blu-Ray de enige oplossing.

Maar mijn tip is een Full HD monitor aan te schaffen, heb je in zowel films als games en tekstverwerking een stuk meer aan, dan eerst Blu-Rays kopen op een resolutie van 1260 x 768. Maar dat is wat ik zou doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...