Spring naar bijdragen

[Wii] Sommige covers worden niet getoont op USB-Loader


Wimmy

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi

Heb een Wii (duh!, hoor ik iemand denken ) en die is omgebouwd.Configurable usbloader via een ext harde schijf van 320 Gb.Daarop zijn 5 Gb in Windows met verschillende mappen (waaronder enkele waar covers inzitten of zo heten ) en de rest in (?) Linux (weet niet zeker ?) waarop voor de WBFS te herkennen spellen staan.Het werkt geweldig allemaal,wat spellen toevoegen betreft dan.De covers is wat ze willen.....

Sommige doen het alleen als ze op het scherm in het klein zijn ( dus als er op het tv scherm die vraagtekens te zien zijn,waarachter een spel zich bevindt) ,dan bedoel ik eigenlijk als er meerdere spellen tegelijk getoond worden.Per 10 tot 20-30 hoezen tegelijk om uit te zoeken.

De andere modus waarin de conf.usbloader die hoezen toont is er een waarin de hoezen groter op het scherm te zien zijn,of als in een molen ofzo.Er zijn ook hoezen die worden dan alleen getoont.

Dan zijn er ook hoezen die altijd getoont worden,maar ik weet dus niet waarom.En vooral niet waarom de een wel en de ander niet ? Of dan wel en dan niet ? Snap ondertussen als het spel dat ik toevoeg nieuwer is ,ze zeker niet op dat scherm inplaats van een vraagteken getoond worden.Maar ik heb dus op de een of andere manier er wel enkele toegevoegd.....maar heb die in zoveel mappen gezet dat ik het verschil niet meer weet en het eerder een wonder zou zijn als die niet getoond wordt! lol,maar niet echt..Grrrr !!!

Zou iemand me dat willen uitleggen ? Of gewoon hoe het wel moet en aub for dummy's ?

Misschien een ander topic of afdeling,maar wat is er illegaal bij downloaden ? Wat is niet strafbaar en wat wel ?

Alvast thx a bunch !!!

Mvg Wimmy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je hebt een optie in je usb-loader om covers van http://wiitdb.com/ te downloaden. Ga naar een spel en klik op 1 en dan heb je een optie om (missende) covers te downloaden. Hier is natuurlijk internet voor nodig. Het kan ook zijn dat voor niet zo bekende spellen covers zijn. Om namelijk covers voor de usb-loader te maken moet je eerst een originele cover scannen en deze dan uploaden naar bijvoorbeeld wiitd.com. Maar, bij welk spel heb je dan geen covers? Misschien kan je ze wel vinden op die wiitd.com site en ze handmatig plaatsen  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Had begrepen dat het via een sd kaart moest,en dat kreeg ik niet voorelkaar !Ergens stond iets van de size die ik moest aanpassen,of over de code die gelijk moest zijn.Dat laatste klopt ook wel,maar de size past de usb loader zelf aan.

Had al 220 Mb aan covers erin of erop staan en nog waren er maar een paar te zien.

Vervolgens werd ik me een portie wanhopig,zodoende kwam ik bij jullie......

Dit, me tot jullie wenden, motiveerde me nog es goed te zoeken en lezen.Hielp niet,ben toen covers weg gaan halen.En steeds kijken wat er veranderde....

Wat blijkt,ze moeten niet via een sd kaart in het Wii geheugen geladen worden.Maar gewoon op het Windows gedeelte van de HDD,in de map covers.Als men hele covers in de map "Full" zet,verschijnen er de covers die men ook kan omdraaien.En waarvan men dus de achterkant ook kan bekijken.De covers waarvan slechts de voorkant te zien is (2d en 3d ) zet men in de desbetreffende mappen.

Heb ze nu allemaal via wiidb.com gedownload en handmatig toegevoegd en het werkt eindelijk prima ! Nu ben ik dus formeel  :cool2: in de ogen van me kids...lol

Heb,op advies van degene die de Wii ombouwde, geen internet op de Wii aangesloten.

Is dat wel mogelijk ? Kan ik de Wii verbinden met internet ,en dmv afspelen van spellen via configurable UsbLoader, en gewoon online spelen ?

Kan men wijgeren om de firmware (van de Wii) te update ? Of kan men gewoon de Wii dan laten updaten ?

Hoop,ondanks me hele verhaal,antwoord te krijgen op deze brandende vraag !!!

Met vriendelijke groet,  Wimmy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heb,op advies van degene die de Wii ombouwde, geen internet op de Wii aangesloten.

Is dat wel mogelijk ? Kan ik de Wii verbinden met internet ,en dmv afspelen van spellen via configurable UsbLoader, en gewoon online spelen ?

Kan men wijgeren om de firmware (van de Wii) te update ? Of kan men gewoon de Wii dan laten updaten ?

Ik heb ook een Wii gesoftmod en met een USB-loader en heb hem gewoon op het internet aangesloten. Als Nintendo meld dat er een update beschikbaar mag je die weigeren en zal die NIET updaten. Waar je wel voor moet opassen is dat als je een nieuw spel (als disc dus) in je Wii doet je waarschijnlijk moet updaten (hangt af welke firmware je Wii is). Je kan gewoon online met spellen en met de kanalen. Je moet dus wel (als je eventueel kleine kinderen met de Wii spelen) vertellen dat ze nooit moeten updaten als de Wii dat meld. Ik heb veel verhalen gelezen dat kleine kinderen de Wii per ongeluk hebben geupdate.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat een goede en duidelijke posts! Ik Geniet hiervan! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...