Spring naar bijdragen

bug report bij newsleecher


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik gebruik al 2 jaar newsleecher om te downloaden en dit werkt ook perfect alleen nu niet meer.

Ik krijg een bug report en dat is als volgt:

Bug Data1:

nasdfasd

Bug Data2:

Access violation at address 00888FDC in module 'newsLeecher.exe'. Read of address 00000008

Ze vragen je dit te melden en dat heb ik ook gedaan alleen het komt steeds terug, close werkt niet of maar 2 seconden en dan heb ik weer een nieuw venster.

Sinds deze bug zijn ook mijn servers niet meer zichtbaar, deze zijn helemaal leeg :-\.

Ik heb newsleecher al verwijderd via configuratiescherm en daarna een andere versie gedownload. Maar helaas zo gauw ik alles weer goed heb staan komt het terug.

Wie oh wie kan mij helpen, baal er goed van want heb nog wel wat te downloaden..... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  200
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey,

Verwijder newsleecher,

Ga dan eens in je explorer naar: %APPDATA% (Type dit gewoon in in de balk van Deze Computer).

Verwijder hier de map newsleecher.

Installeer hem dan opnieuw, dan doet hij het weer ;)

Wel even opnieuw alles instellen.

p.s. maak van de map newsleecher in appdata een backup na het opnieuw instellen, als het dan nog een keer gebeurt kan je makkelijk die map weer terugzetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 200

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...