Spring naar bijdragen

Draadloos internet doet het niet meer.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hallo,

Ik kwam vanmiddag thuis en wou ff mijn mail ophalen met mijn iPod, ik zie dat er geen verbinding is dus maar naar wi-fi gegaan, zie ik dat ons netwerk er niet meer bijstaat. Deed het 5 dagen geleden nog wel. Na een paar keer refreshen staat ie er, dus klik erop en zegt:

Kan geen verbinding maken met netwerk.

Alles klopt gewoon pass klopt. Dus vind het erg vreemd... Alle instellingen op de router staan gewoon goed. En opnieuw opstarten durf ik niet aan omdat ik bang ben dat alle instellingen dan weg zijn (heb ik wel vaker gehad).

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen want ik vind dit heel erg raar.

Dit is ook met de iPods van mijn broertjes en met de laptop.

Wij hebben een Linksys E2000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je router dien je eens te herstarten. Dit is helemaal geen probleem en instellen kunnen hierdoor niet kwijtraken. Dat zou natuurlijk te bizar zijn als je bv een stroomstoring hebt.

Even de stoom van je router af (2 min) en weer aansluiten. Is het dan verholpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik zal het straks even proberen. Iedereen is druk bezig met het internet. Dus doe het straks of morgen even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

-,-'  :-[

Ze kunnen vast wel een minuutje zonder internet, de wereld vergaat niet. Gewoon doen dus ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Router aan uitzetten heeft niet geholpen... Nu doet internet op PC het niet meer :(

Heb wel een ander netwerk gevonden bij ons thuis die slechter bereik heeft. En als ik daarop in de router inlog kom ik in de zelfde Router als degene doet het niet doet met de delfde instellingen.

Maar het netwerk dat het niet doet is ook gewoon bijna onvindbaar. Krijg je heel erg moeilijk gezocht.

Alle instellingen kloppen straks maar even naar de buurman gaan die heeft hem geïnstalleerd misschien dat hij iets weet.

EDIT: Mijn broer had toen wij op vakantie waren met het internet gekloot... Wij hadden het hem al gevraagd of ie iets had gedaan maar hij zei van niet. En nu doet ie het weer dus heeft ie het weer terug gezet denken we...

In ieder geval bedankt voor de hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...