Spring naar bijdragen

THC torrents werkt niet meer


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  42
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kwebbel,

Maak je gebruik van n variabel IP?

Gr

C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 42
  • Reacties 75
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ja maar dat heb ik gelijk al gezegt he toen ik de eerste x mailde 

ik heb er geen verstand van

telkens stuurde ik me ip wist niet eens hoe ik die moest zoeken  maar met de link van u wel nu

en kwam erachter  steeds een andere had

maar dat heb ik al jaren denk ik nooit last ergens anders dus 

dat doe ik niet dat variabel ip maar me provider denk ik

ik heb maar 1 pc  en nergens verstand van  ben al blij dat ik dit kan met mijn 67 jaar en handycap vrouw  haha

  ik heb xms glasvezel  al jaren en heb dus altijd  al een variabel ip gehad  denk ik  mijn zoon zei al ik denk dat je via xms een buitenlands ip heb  of ze zitten daar pin me er niet aan vast 

ik zeg maar na wat hij zegt  kan ik dus niks aan doen he

en het gekke is  er moet op de site wat veranderd zijn  want ik heb xms al jaren en ben op thc ook al jaren lid  en tot kort nergens last van  maar nu wordt ik er gek van

kwebbel035 (liliane)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Tja Kwebbel035, je geeft de moed blijkbaar niet op.

Ik doe geen moeite want met een variabel ip adres zoals u en ik en zovele anderen heeft het geen zin. We vliegen er toch zo weer af.

Ik ben naar alleen retail gegaan. Ook een goede site en je vliegt er niet af (als je je aan de regels houd tenminste).

Bij thc zullen ze op deze manier wel veel leden verloren zijn.

Ze doen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ja dan krijg ik nu te horen  van we kunnen niks meer doen met mensen met een variabel ip  vreemd kon er jaren met dat er wel op pas de laatste maand  is er ellende  en dan zegggen vraag aan je provider een vast ip

ja die zijn gek he om hun systeem te veranderen    dus ze zetten me niet meer om doei krediet punten  van het storten en doei ratio van jaren  omdat ik altijd netjes terug seede tot 1.35

kost ze dus heel veel leden heb ik al gemaild met router heb je ook variabel he en hoeveel hebben die dat niet

heb ook gezegt veel geluk dan met thc

en dat ik al jaren dat variabele ip heb en nooit geen last gehad ook niet op andere torrentsite s

hooguit als die ip veranderd dat ik opnieuw moet inloggen  maar dan ben ik er weer op

en nooit geblokt dat ik een sexsite voor me neus zie

en ja  ben een pitbull he  als ik onterecht wordt behandelt dan trek ik alles uit de kast

zo heeft het leven mij gemaakt 

dus thc veel geluk met wat eroverblijft en niet te hopen dat vele leden overgaan op glasvezel hou je dus geen lid over allemaal variabele ip's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31

  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb eens zitten nadenken  he als ze geen variabele ip's  meer na jaren niet toelaten  en je dus geblokt ben nu voorgoed 

hoe weten ze dat dan?  want je logt in  met een nieuw  ip adres  en normaal gesproken  zie je dus dat je in moet loggen

zelf op een link van een ander kom ik er niet meer op thc zie gelijk de sexsite

kijk ik ben oud en blond maar zo gek ben ik niet dus  dit klopt aan generlij kant he  en als ze er zelf niet meer uitkomen dan maar leuk omdat ik een aanhouder ben die niet zo gauw opgeef  na 5 x  vinden ze me zeker een zeikert  dus dan maar zeggen variabele ip  worden geblokt

en dan is het weg ratio van jaren dat ik ook een variabele had en er niks mis was  en ook mijn krediet punten van storten  foetsie

nee dit verhaal klopt niet  dus en ik heb ook al mijn kennissen aangeraden beslist niet meer te storten voor het geval

het antwoord raakt kant nog wal  en klopt voor geen meter  er is gewoon wat mis met de site  qua nieuwe ?? opzet opzet of  er is wat fout gaat nu veranderd

want met nieuw ip hoe weten hun dat ik dat ben he zou ik op zijn minst de site moeten zien  en kunnen inloggen  dit moest ik nog even kwijt zo blond ben ik nu ook niet he en al ben ik 67  mijn bovenkamer is dik in orde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-06-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hoi Kwebbel. ik heb ook al een tijd last van die "babes". kon er niet achter komen wat er aan de hand was. heb nu deze discussie gevonden en ook maar een mailtje aan castillions gestuurd. is kijken of het helpt...!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  42
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kwebbel,

Eigenlijk wil ik deze discussie hier niet voeren. Echter bij deze een uitzondering.

Allereerst wil ik aanmerken dat de reden achter het niet toegankelijk zijn, niks persoonlijks is. En zeker niet doordat je een `zeiker` bent.

Simpelweg gezegd worden er diverse ranges niet toegelaten, hiervoor kan handmatig een uitzondering worden gemaakt. Echter als je ip dagelijks verandert, dan geldt deze uitzondering niet meer.

Daarnaast worden per user de diverse IP´s gelogd, worden er simpelweg een koppeling tussen user (en daardoor ook een uitzondering) kan worden gemaakt.

Ik hoop dat dit het e.e.a duidelijk maakt!

Wanneer je nog vragen hebt, mag je me altijd persoonlijk benaderen.

MvG

Castillions

Thc-torrents Admin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 42
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik kan er dus ook niet op dan maar via deze weg.

krijg ineens allemaal webcams te zien

ja ik heb een variable ip aangezien mijn router stealth draaid

en dat doet deze al vanaf mijn lidmaatschap

nu verhuis ik en log zo nu en dan in via een dongel

en tot mijn verbazing kom ik er dus niet op en krijg babes te zien zoals men hier al vermeld.

email adres van moderators verzamelijk ik dus niet en doe dit maar op deze wijze .

mijn acount naam is dubbel dus email en ip is bekend bij thc

vreemde zaak dat men niet eens een mailtje stuurt met een kennisgeving en op zijn minst een optie om iets te kunnen doen of reageren.

mvg dubbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

>:( hetzelfde heb ik nu ook  met de stie    http://www.geluksite.org/l

dat zijn er dus nu al 2  gaat goed in torrentland ga zo door zou ik zeggen  hoeveel zijn er niet met variabele ip    dus die ban je uit  sinds kort  jaren wel dus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

troost je kwebbel.... ikheb nog steeds geen reactie zowel hier als per mail  :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  42
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dubbel, beetje jammer om dit (na twee dagen) gelijk online te zetten.

Ook wij hebben nog n priveleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 42
Gast franswon

Beste Windhoek,

Ik herken je situatie. Ik ben administrator/super-moderator op heel ander soort fora, de collega's hebben jammer genoeg mijn 06.... Omdat dit internationale fora zijn (met verschillende tijdzones) word ik soms om 2 of 3 uur 's nachts gebeld door een collega uit Azië...... echt heel fijn als je ligt te slapen. Niet dus.

Vandaar dat ik je, bedekte, oproep steun: Gun moderatoren/administrators etc., van welke site dan ook, hun privëleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Amen!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Lijkt me dat dit gewoon een goedkoop trucje van thc-torrents is om een extraatje bij te verdienen door middel van het laten zien van advertenties aan bepaalde IP-ranges.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 15

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beetje zielige reactie, daar ga ik verder niet op in.

Wat moet ik er anders uit opmaken? Er is geen andere reden om advertenties te laten zien (zonder zelfs toegang tot de sites te verlenen), dan geld verdienen...

Edit: ik heb het daarnet even getest met een buitenlandse proxy, en daar krijg ik dus hetzelfde. Ook een beetje discriminatie jegens de mensen die in het Buitenland, Vlaanderen, Suriname, of de Nederlandse Antillen wonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 15

  • Bijdragen:  42
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ips blokkeren vanwege reclame inkomsten...hoe kom je erbij.

Er worden simpelweg geen buitenlands IPs geaccepteerd, vanwege het feit dat misbruikers altijd via buitenlandse IPs binnen proberen te komen (uiteraard kunnen hier uitzonderingen op gemaakt worden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 42

  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

(uiteraard kunnen hier uitzonderingen op gemaakt worden). HOEZO UITZONDERINGEN???  ik heb het geprobeert  MAAR DE SITE DOET NA 5 X GEEN MOEITE MEER  DUS JE WOORDEN KLOPPEN NIET ik kan dus de bietenbrug op

en ik heb dus een legale sever in nederland  xmsnet glasvezel   

die alleen dus wel gebruik maakt van variabele ip adressen en dus via het buitenland

maar niks bij mij illigaals he  ook bij xms niet 

MAAR WORD ER TELKENS AFGELAZERD  DE LAATSTE MAANDEN DAN  JAREN NIET  !!!! RARA HOE KAN DAT??

en ik heb het gevraagd aan xms  natuurlijk maken ze voor mij geen uitzonderingen

waarom zouden ze ook he  ze gaan voor mij hun systeem niet veranderen

en dan iedereen met een router omdat ze meerdere pc hebben  wat logisch is als je kinderen hebt   

die hebben hetzelfde probleem zet je hem snachts uit  dan heb je de volgende dag ander ip  EN DUS WORDT JE ER DAN AFGEGOOID ZOMAAR 

en ik was er jaren zo op he  met dat zelfde variabele  ip en nergens last van

ze mochten allemaal willen dat ze zulke leden  ( ik wil niet pochen) maar af en toe stort ik als me aow het toelaat  en ik deel altijd netjes terug he    zie zo vaak hit en run    en die ban je dus van je sites  ???  nu al 2 stuks dus 

dus al ben ik oud  ben niet gek he jullie moeten wat veranderd hebben anders had ik niet al jaren erop gekunt zonder problemen   

dus doe nu net niet of de sites ZELF er niks aan doen kunnen  kijk

SPROOKJES GELOOF IK AL JAREN NIET IN HE    OP MIJN OUDE DAG  :-[ :-X :-\

verkaar dan eens waarom ik op andere sites geen problemen heb met het zelfde variabele ip adres ?? DAN ZOU IK DAAR DUS OOK AFGEGOOID MOETEN ZIJN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31

  • Bijdragen:  42
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kwebbel,

Ook dit heb ik al veelal buiten het forum uitgelegd. Ik wil er eigenlijk niet verder op in gaan, maar toch.

Hoe kunnen wij jouw persoonlijk blokkeren, als zoals je zelf zegt je een dynamisch IP hebt (we weten dan je IP namelijk nog niet).

Er zijn diverse ranges geblokkeerd (vanwege diverse wangebruikers uit het verleden).

Hiermee wil ik deze discussie dus ook sluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 42
Gast franswon

Beste Windhoek,

Ik neem aan dat mensen met een dynamisch IP hun IP vanuit een bepaalde range krijgen toegewezen.

Volgens de site van XMS kan men ook een statisch IP adres krijgen:

XMS heeft 2 verschillende glasvezelkastjes, waarbij het protocol m.b.t. het uitreiken van ip-adressen ook verschilt.

Heeft u een Packet Front glasvezelkastje dan krijgt u standaard geen vast IP adres maar een dynamisch IP adres toegewezen. U kunt via 'Mijn XMS' een statisch IP-adres aanvragen. Dit kost eenmalig 24,95 en zal dan binnen een paar minuten actief zijn.

De range van variabele adressen is denk ik ook wel opvraagbaar, maar als niet-klant bij XMS en niet-moderator of hoger bij THC ligt dit niet op mijn weg om dit na te gaan.

Misschien dat jij, Windhoek, dat wilt en kunt doen, dan zou deze range als toegestaan binnen THC gedefinieerd kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ips blokkeren vanwege reclame inkomsten...hoe kom je erbij.

Er worden simpelweg geen buitenlands IPs geaccepteerd, vanwege het feit dat misbruikers altijd via buitenlandse IPs binnen proberen te komen (uiteraard kunnen hier uitzonderingen op gemaakt worden).

Ja, inderdaad, er worden geen buitenlandse ip's geaccepteerd. Die krijgen reclame te zien. Jullie doen dat dus wel degelijk voor de inkomsten, anders liet je ook geen reclame zien! :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 15
Gast franswon

Tsja, als je overtuigd bent van je gelijk ........

Denk je nu echt dat zo'n webcamsite gaat betalen als iemand doorlinkt naar hun site, en indien ja, hoeveel dan wel niet, 1 miljoen euro per dag?  :D

Gewoon even wakker worden, of verder dromen zonder ons met die dromen te confronteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vertel jij dan maar waarom die advertenties er wel staan, slimmerik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 15

  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heeft u een Packet Front glasvezelkastje dan krijgt u standaard geen vast IP adres maar een dynamisch IP adres toegewezen. U kunt via 'Mijn XMS' een statisch IP-adres aanvragen. Dit kost eenmalig €24,95 en zal dan binnen een paar minuten actief zijn.

weet je wel wat je zegt he  25 euro is voor mij als aower een hoop geld dus    en dat allemaal voor dan 2 sites ?? de rest accepteeert mijn ip wel dus    dus laat maar zitten  het leven is al duur genoeg  als je alleen aow hebt  is geen kattepis 25 euro  en dat kastje krijg je gewoon standaard de modum  ze hebben nooit gezegt iets over deze keuze  dus  omdat het normaal geen probleem is    en was dus jaren geen probleem    :'( :'( >:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31
Gast franswon

Vertel jij dan maar waarom die advertenties er wel staan, slimmerik.

Waarom THC voor deze pagina gkozen heeft weet ik niet, wel kan je zien dat het een statische pagina is, dus een momentopname van een tijd geleden. Hierdoor heeft het ook geen enkele advertentiewaarde. Ze hadden ook een link naar (bijv.) www.nu.nl kunnen plaatsen, maar dat zal de rechthebbende (Sanoma Media Netherlands group) waarschijnlijk niet op prijs stellen, dit zou THC best wel eens geld kunnen gaan kosten.


Post samenvoeging: juli 20, 2011, 18:05:43

Heeft u een Packet Front glasvezelkastje dan krijgt u standaard geen vast IP adres maar een dynamisch IP adres toegewezen. U kunt via 'Mijn XMS' een statisch IP-adres aanvragen. Dit kost eenmalig €24,95 en zal dan binnen een paar minuten actief zijn.

weet je wel wat je zegt he  25 euro is voor mij als aower een hoop geld dus    en dat allemaal voor dan 2 sites ?? de rest accepteeert mijn ip wel dus    dus laat maar zitten  het leven is al duur genoeg  als je alleen aow hebt  is geen kattepis 25 euro  en dat kastje krijg je gewoon standaard de modum  ze hebben nooit gezegt iets over deze keuze  dus  omdat het normaal geen probleem is    en was dus jaren geen probleem    :'( :'( >:(

Beste Kwebbel035,

Ik citeer alleen maar je provider. Ik kan moeilijk over je financiële situatie oordelen. Inderdaad is € 25 voor de één veel meer dan voor de ander.

Ik heb ook aangegeven dat THC best eens zou kunnen kijken of de IP-range van (o.a.) XMS als toegestaan kunnen beschouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...