Spring naar bijdragen

heb hulp nodig....downloaden gaat bijzonder traag


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal,

Wil ik gisteren sinds lange tijd weer eens een filmpje gaan downloaden, betaande foa als twilightnzb enzo niiet meer. Uiteindelijk dus bij FTD online uitgekomen....

Heb grabit geinstalleerd en heb een maandje 120mbit bij hitnews ingekocht. Zou het toch moeten lukken.

helaas, ik donwload nu met gemiddeld tussen de 40 en 70 kb per seconde.

Terwijl ik pakket 2 van ziggo heb waarbij ze vertellen dat de downloadsnelheid  max 40 mb per seconde is. Flink verschilletje dus.

Iemand een idee wat ik kan doen. Heb geen zin om een dag te doen over een cd-tje downloaden......

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kan je hier misschien ff een snelheid van je internet doen: http://speedtest.net/

Wat vaak wilt je downloadsnelheid lager zijn dat je provider belooft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Waarom heb je een 120mb abbo genomen? Je heb van ziggo een abbo van 40mb dan had je beter een abbo van 50mb kunnen nemen bij  hitnews.

En 40mb per seconden ga je niet halen je moet 40 delen door 8 dan heb je de snelheid die je moet kunnen halen, jij zou dus 5mbps moeten kunnen halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...