Spring naar bijdragen

[DS] Cars 2 geeft een error-4 op een R4i-SDHC


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Kan iemand mij helpen. Ik heb een r4i-sdhc kaart in mijn ds. Met de laatste firmware. Maar als ik bijv cars 2 wil spelen krijg ik een err-4. Kan iemand mij vertelen hoe ik hem wel werkend kan krijgen??

Alvast bedankt.

Joyce

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • 2 weken later...
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Is dat alleen bij cars 2? Want volgens mij is dat spel pas net uitgekomen en het is mogelijk dat hij daarom nog niet werkt maar het is ook mogelijk.

5742 - Cars 2 (U) - V6.61

XXXX - Cars 2 (E) - V6.61

Het is namelijk zo dat alleen de twee bovengenoemde versie momenteel nog werken met de nieuwste versie van YSmenu ik weet niet of jij YSmenu gebruikt zo nee download dan van de onderstaande link of anders is je spelversie niet goed.

http://filetrip.net/file.php?id=25556

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Welke site staat er op je R4i-SDHC? Want als je me die kan vertellen, kan je kijken welke YSMenu je moet hebben  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...