Spring naar bijdragen

Geen fullscreen via HDMI op beeldscherm


Gast jaap 2005

Aanbevolen reactie

hallo. mijn film komt niet schermfullen op mijn tv .alles geprobert  maar niets werkt

hoe los ik dit op . heb hdmi kabel  in mijn tv en in de pc . hij heeft het wel gedaan

maar zins ik hem op nieuw geinstaleerd heb doe hij het niet . heb ik wat fout gedaan

ik hoop hier wat info te krijgen.

  mvg  jaap :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heb je een ATI videokaart? Dan komt het door het scalen.

Zit verstopt,

Wel even je videokaart driver van ati installeren.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-09-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik gebruik VLC player voor het afspelen van media/hd content op mijn hdready/full-hd tv.

je kunt heel makkelijk in vlc instellen dat de output 16:9 of 16:10 word zodat je geen balken ziet op je tv.

installeer vlc en start de video vervolgens: rechtsklik op de video ga naar video > en kies je beeldverhouding uit.

vlc is een open source video player die nagenoeg alle media kan afspelen ook kun je as/52 over sp/dif gebruiken zodat je dts geuild kunt krijgen via je digitale sound systeem..

http:\\videolan.org

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • 3 weken later...

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...