Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Aanmelden windows live - Fout 81000494


Pctje
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Beste,

Ik heb dus sinds vandaag een nieuwe pc, maar ik zit met een probleem.

Zoals hierboven vermeld staat is msn niet beschikbaar. En zegt dat de service van Windows live niet beschikbaar is. Ik had in eerste instantie de nieuwste msn erop gezet (Windows live 2011) maar deze had deze melding. Dus heb ik er een oude op gezet ik denk dat het 2009 is.  Maar zit nu nog steeds dat de service niet beschikbaar is. Terwijl ik met mijn laptop wel gewoon op msn kan. Ik zie dan ook staan op mijn laptop maar hij meld niet aan.

Ik zag de code 8100030d, maar dit was bij de oude msn.

Graag hoor ik van jullie hoe dit opgelost kan worden.

Ik heb zelf ook al op fora's gekeken maar nog niet de oplossing gevonden  :'(

Alvast bedankt!

Edit: Ik heb hier ook nog wat gevonden: Ik heb in het netwerk een streepjes lijn en hadk eerst niet hoe los ik dat op :o

hoereinternet.png

Ik ben er nu dus al achter dat het met mijn netwerk te maken heeft.. Want als ik een toegangspunt van mijn mobiel maak doet hij het wel. Ik weet echt niet meer hoe ik het op kan lossen. Ik heb al een dns flush gedaan opnieuw ip toegewezen etc.

Bij nieuwemsn is de foutcode: 81000494

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Welke versie heb je van messenger? Vaak zijn dit soort vreemde issues verholpen met een nieuwere versie. Downloaden kan hier: http://explore.live.com/windows-live-messenger?os=other

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hij heeft de nieuwe versie, staat al in de tekst ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb zelfs opnieuw een clean install gedaan van windows.

Maar blijf het probleem houden. Dus heb nu inderdaad de nieuwste msn.

Zijn er ook alternatieve programma's voor msn? Maar dat je wel msn gebruikt voor inloggen?

Want dit schiet niet op. Of iemand moet een oplossing weten. Maar alles wat ik probeer werkt niet :'(

___

De code die ik dus steeds krijg bij de nieuwe msn, 81000494, staat voor geen goede connectie met internet. Hoe kan dit? Want internet zelf doet het wel ik kan downloaden etc. EN ik heb nu niet eens een firewall geinstalleerd staan op mijn pc.

Hoekan die dan tegen gehouden worden. En vanwaar geen internet? Ik snap er niets van. En msn hebk toch echt nodig.  :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een maat van me gebruikt amsn werkt zeer goed, misschien wel beter als de normale msn.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik krijg ook een foutcode, en de oplossing is dat ik opnieuw moet installeren. Dat werkt alleen niet :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Jup dat hebk hier dus ook. Ik heb de IE instellingen precies zo over genomen van mn laptop waar deze wel werkt.

Maar dit heeft geen nut gehad. Tot nu toe werkt a msn ook niet.

Wat kan het toch zijn? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Ik vond nog deze twee oplossingen:

Een mogelijke oplossing:

Sluit MSN/Live Messenger.

Ga naar Start > Uitvoeren...

Tik daar het volgende "%userprofile%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts" (ove kopier dat, stuk makkelijker ).

Verwijder alle bestanden die in deze map staan.

Start MSN/Live Messenger en probeer aan te melden.

Success!

of

Hallo iedereen..

Omdat mijn nichte hetzelfde probleem had heb ik eens gemaild naar de helpdesk. Met onderstaande oplossing als antwoord.

Ik weet (nog) niet of het werkt, ben nog niet bij m'n nichtje geweest ondertussen. Maar jullie kunnen misschien eens proberen

Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Messenger.

Mijn naam is Dennis en ik begrijp dat je problemen ondervindt met het aanmelden bij Windows Live Messenger. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

Je ontvangt dan de volgende foutmelding:

-"Helaas kun je je op dit moment niet aanmelden bij Messenger. Probeer het later nogmaals. 80004005." Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

Als je een MSN betaalaccount hebt, wordt er in de sectie "Details" op de pagina "Status en Ondersteuning" de volgende foutmelding weergegeven:

- "80004005: Helaas kun je je op dit moment niet aanmelden bij Messenger. Probeer het later nogmaals."

Dit is een standaard foutmelding die wordt weergegeven als er verbindingsproblemen zijn bij Messenger.

Volg de volgende stappen om het probleem op te lossen:

1. Controleer of je de meest recente versie van Windows Live Messenger gebruikt, namelijk 8.0.792. Klik hiervoor op "Help" in het bovenste navigatiemenu in je mail Windows Live Messenger venster, en klik vervolgens op "Over Messenger."

2. Als je niet de meest recente versie, namelijk 8.0.792, bezit, installeer je deze via http://get.live.com/messenger/overview. Nadat je de installatie afgerond hebt, moet je je nogmaals aanmelden bij Windows Live Messenger, wat nu probleemloos zou moeten gaan. Mocht je hiermee alsnog problemen ondervinden, ga door naar de volgende stap.

3. Open Windows Live Messenger.Selecteer via de vervolgkeuzelijst in de aanmeldingspagina het e-mailadres dat je gebruikt om je aan te melden bij Messenger. Klik op "Mij vergeten" en klik op "Ja" om het verwijderen te bevestigen. Meld je nogmaals aan bij Windows Live Messenger. Mocht je hiermee alsnog problemen ondervinden, ga door naar de volgende stap.

4. Wijzig de instellingen van Windows Explorer, volg hiervoor de volgende stappen:

a. Klik met de rechtermuisknop op "Start" en selecteer "Verkennen" in het snelmenu. Hiermee wordt het venster "Menu Start" geopend.

b. In het venster "Menu Start," klik op het menu "Extra" en vervolgens op "Mapopties." Klik op het tabblad "Weergave." In de lijst "Geavanceerde instellingen," selecteer "Verborgen bestanden en mappen weergeven" onder "Verborgen bestanden en mappen," en deselecteer "Extensies voor bekende bestandtypen verbergen" onder "Bestanden en mappen." Klik op "OK" om "Mapopties" te sluiten.

c. In het venster "Menu Start," klik op het menu "Beeld" en vervolgens op "Explorer-balk." Controleer of de optie "Mappen" is geselecteerd, zodat de lijst met mappen aan de linkerkant van het venster "Menu Start" wordt weergegeven.

5. a.Klik met de rechtermuisknop op "Start" en selecteer "Verkennen" in het snelmenu. Hiermee wordt het venster "Menu Start" geopend.

b. In het venster "Menu Start," ga naar de lijst met Mappen in de linker paneel en navigeer naar de map C:\Documents and Settings\<Je Windows aanmeldingsnaam>\Contacts\<Je Messenger e-mailadres>, waarbij <Je Windows aanmeldingsnaam> de naam is die je gebruikt om je aan te melden bij Windows en waarbij <Je Messenger e-mailadres> het adres is waarmee je je aanmeldt bij Messenger.

c. Verwijder alle bestanden die zich in de map<Je Messenger e-mailadres> bevinden.

d. Klik met de rechtermuisknop op "Start" en selecteer "Verkennen" in het snelmenu. Hiermee wordt het venster "Menu Start" geopend.

e. In het venster "Menu Start," ga naar de lijst met Mappen in de linker paneel en navigeer naar de map C:\Documents and Settings\<Je Windows aanmeldingsnaam>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\<Je Messenger e-mailadres>, waarbij <Je Windows aanmeldingsnaam> de naam is die je gebruikt om je aan te melden bij Windows en waarbij <Je Messenger

e-mailadres> het adres is waarmee je je aanmeldt bij Messenger.

f. Verwijder zowel de "echte" als de "schaduw" mappen die zich in de map <Je Messenger e-mailadres> bevinden.

6. Meld je je nogmaals aan bij Windows Live Messenger.

7. Mocht je alsnog problemen ondervinden, neem dan contact met ons op. We sturen je dan informatie over hoe je de ondersteuningsberichten kunt verzamelen, zodat we een oplossing kunnen vinden voor jouw probleem.

Bedankt dat je Windows Live Messenger gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Dennis

Windows Live Messenger Support Team

en nog een gekke oplossing..

Laat ik nu ook last hebben van de 80004005 melding.

PROBLEEM OPGELOST, DE LAP TEKST HIERONDER LEZEN IS 4 MINUTEN VAN JE LEVEN. Plus, het is voor niks. Het probleem is, zoals ik al zei, opgelost. Ik heb je gewaarschuwd :na:,

Ik zal even zeggen wat er gebeurd is.

Ik had kladblok geopend, vervolgens ging ik naar "Openen", en heb bij alle bestanden een "Excel" bestandje aangeklikt. Je leest het goed, ik heb een Excel-Tabel in het simpele Kladblok-programmatje geopend. Ik wou wat prutsen met de code .

Dan moet je je inbeelden dat de code er zo ongeveer uit ziet:

ü á ß ð´¶ç

en dan staan er achter de hierboven 7 tekens, nog 7 keer het "?" symbool. Die staan er een keer of 7 ZICHTBAAR achter, en 7 keer onzichtbaar er achter (Dus als je 8 keer op backspace drukt, zijn er maar 4 karakters weg)

Voor de geïnteresseerden onder ons, is het het "?" teken, die je in Word kan vindne op deze wijze:

Invoegen -> Symbool

BOX DRAWINGS LIGHT VERTICAL AND RIGHT

Sneltoets: 251C, ALT+X

Enfin, blijkt dat ik de code gekopieerd had (dus als ik op ctrl+v drukte, kreeg ik een flinke regel van die code op mijn beeldscherm te zien). Wat ik wilde, lukte niet, dus ik liet Excel voor wat het was, en ging een beetje surfen op het internet.

Ik zat uiteindelijk op een site over Goa, een provincie in India, waarvan ik een stukje tekst in mijn persoonlijke bericht wilde zetten.

Ik kopieer de tekst, open de "opties" in WLM, en plak de tekst in "Mijn Persoonlijke Bericht". Vervolgens druk ik op enter, en meld msn mij af.

Wat de... Wat gaan we nou krijgen?

Na 3,14 seconden lang logisch nadenken, besloot ik te kijken wat er onder mijn ctrl+v zat: Het bleek de excel-code te zijn.

Nu heb ik op mijn pc, op 3 verschillende msn accounts aan kunnen melden, dus daar is niks mis mee.

Op wwwl.meebo.com heb ik onder mijn huidige adres aan kunnen melden, dus ook daar is niks mis mee.

Overigens, heb ik, om te testen, op de meebo-browser, de code in een chat-window geplaatst, en op "verzenden" gedrukt. Wederom werd ik per direct afgemeld.

Vervolgens heb ik die code ingevoerd in mijn adresbalk van firefox, en op enter gedrukt. Ik kreeg niet een site, maar meer een bron/script voor me, waar

Ik heb toen een vriend gevraagd, in te loggen op mijn msn, mijn naam en persoonlijk bericht te wijzigen, mij een standaard avatar te geven, en bij opties -> algemeen, de optie "[v] Schermafbeelding en persoonlijk bericht altijd hetzelfde houden, waar ik me ook aanmeld." uit te zetten.

Dit heeft hij gedaan, en ik kan nog steeds niet inloggen.

Vervolgens WLM via Ctrl+alt+delete uit het werkgeheugen van mijn pc gehaald, en mijn pc uitgezet. 15 minuten af laten koelen, en weer aangezet, en WEDEROM kan ik me niet aanmelden.

Toen ben ik hier gaan zoeken, en zag ik die mooi "%userfiles%\1\2\3\4" dingetjes.

Toen ben ik gegaan naar

Lokaal Statoin (C: )

-> Documents and Settings

--> Robin (dat ben ik dus )

en in die map stonden de volgende items:

---> Bureablad

---> Contacts

---> Cookies

---> + Favorieten

---> + Menu Start

---> + Mijn Documenten

---> + User Data

Waarbij de mappen met een "+" ervoor ook weer submappen hebben.

Er staan dus geen "Application Data". De zoekfunctie heeft ook niks opgeleverd.

Ik heb vervolgens de map contacts in zijn geheel verwijderd, want de map was leeg, en mijn prullenbak geleegd. WLM weer uitgezet, pc uitgezet, gereboot, en toen dit hele lange stukje tekst getypt.

M'aider s'il vous plait!

Edit: Typo'tjes eruitgehaald .

-----------------

-----------------

Edit 2:

Ik heb mijn Local Settings gevonden, en alles eronder, en heb het verwijderd.

WLM doet het nu weer ^^.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ik heb alles geprobeerd. En werkt dus niet.

Het heeft te maken met een "time out" en dus niet reageert. Zou het kunnen liggen aan mn draadloos netwerk kaart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat zou kunnen. Heb je ook last met andere dingen met internet? Je zou eventueel een LAN kabel kunnen leggen om te testen (achter in je pc en achter in je router ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De rest doet het allemaal prima.

Maar omdat hij het wel doet bij ebuddy vind ik het zo vreemd.

Firewall heeft hij ook alle toegang.

Dus ik denk datk toch even de andere netwerkkaart erin doe

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik heb ook al van alles geprobeerd en hier werkt WLM nog steeds niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hier ook niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Na een heleboel gekloot doet hij het. Dankzij een reactie van windows live zelf.

Hier is de link naar mijn topic:

http://windowslivehelp.com/thread.aspx?threadid=97bd6674-2052-4796-a378-64c789dd2f21

Dit was de oplossing:

http://www.windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=48cb38e4-dffa-4250-8671-8b44fe19383b

De volgende stap was voor mij de oplossing:

C:\Users\<Windows Login naam>\Contacts

e.    Verwijder de Contacts folder.

Deze stond nergens anders vernoemd maar werkte wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Super dat je de oplossing nog even noemt. Fijn dat het ook weer werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

  • Wie zijn er online?  1 lid is actief


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Hoe kan ik makkelijk tv kijken met mijn Android box? Gebruiker: TVlover1987 Hallo allemaal! Ik heb sinds kort een Android box, maar ik weet niet zo goed hoe ik er makkelijk tv mee kan kijken. Kan iemand me helpen? Wat moet ik downloaden en instellen? Dankjewel! Expert: TechTovenaar Hey TVlover1987! Geen zorgen, het is helemaal niet zo ingewikkeld. Ik zal je een paar stappen geven zodat je snel aan de slag kunt. Instellen van de Android Box: Zorg ervoor dat je box is aangesloten op je tv en dat je internetverbinding goed werkt. Tijdens de setup moet je je aanmelden met een Google-account. Dit is nodig om apps te kunnen downloaden. Apps downloaden: De eerste app die ik aanraden is Kodi. Dit is een gratis mediaplayer die je kunt gebruiken om tv-zenders en films te streamen. Ga naar de Google Play Store op je Android box, zoek naar Kodi en installeer het. Add-ons voor Kodi: Na het installeren van Kodi kun je add-ons toevoegen. Dit zijn extra functies die je helpen om tv-programma’s en films te bekijken. Je kunt bijvoorbeeld de add-on "PVR IPTV Simple Client" gebruiken. Hiermee kun je live tv bekijken. Zoek naar tutorials op YouTube over hoe je deze add-ons installeert – dat helpt vaak veel! Alternatieve apps: Als Kodi niet helemaal jouw ding is, probeer dan apps zoals Netflix, Disney+ of de NPO Start app voor Nederlandse content. Deze zijn eenvoudig te gebruiken en werken goed met de meeste Android boxes. Problemen oplossen: Mocht je tegen problemen aanlopen, dan zijn forums zoals deze heel handig. Vaak hebben anderen dezelfde vragen en kun je daar de antwoorden vinden. Ik hoop dat dit je helpt! Als je meer vragen hebt, vraag gerust! Gebruiker: Rob1975 Hey, goede tips! Heb zelf ook Kodi, maar het installeren van die add-ons kan een hoop gedoe zijn. Heeft iemand een aanrader voor een goede tutorial? Gebruiker: JufMarianne @Rob1975 Ik heb laatst een fijne video gevonden op YouTube. Gewoon ‘Kodi add-ons installeren’ en je hebt heel wat opties. Er zijn echt goede tutorials die het stapsgewijs uitleggen. Succes! Gebruiker: KevinCool Ik zweer bij de NPO Start app! Gewoon lekker terugkijken. Geen gedoe met add-ons. Vond het altijd vervelend als je ineens alles weer moest updaten ofzo. Plus: de interface is super. Gebruiker: TVlover1987 Bedankt, iedereen! Heb nu Kodi en de NPO app gedownload. Het werkt al een stuk beter. Die add-ons ga ik binnenkort ook proberen. Gebruiker: SlimmeRia Hee, hebben jullie ook een goede VPN aanbevolen voor als je buitenlandse zenders wilt kijken? Soms heb je die nodig, geloof ik! Gebruiker: BennyB @SlimmeRia Ja! Ik gebruik ExpressVPN en dat werkt prima. Gewoon de app download en je kan lekker streamen zonder dat je geblokkeerd wordt. Het is een beetje duur, maar het werkt top! Gebruiker: GeenZorgen Persoonlijk gebruik ik NordVPN en dat is ook heel goed. Maar let wel op, soms is de snelheid een beetje traag. Gewoon even testen welke voor jou het beste werkt! Gebruiker: Lucie2k Dank voor de tips, mensen! Ik heb een Android box voor mijn ouders gekocht en ze zijn niet zo tech-savvy. Moet ik dan voor de NPO app gaan, of zou Kodi ook te doen zijn voor hen? Gebruiker: TechTovenaar @Lucie2k Als je ouders niet zoveel ervaring hebben, zou ik echt voor de NPO app gaan! Die is super gebruiksvriendelijk. Kodi is leuk als je zelf een beetje wilt knutselen, maar NPO is echt plug-and-play. Gebruiker: TVlover1987 Jullie zijn de beste! Dit forum is goud waard. Heb nu een plan en kan mijn box eindelijk gebruiken. Tot de volgende keer! Zo zie je, het kan echt simpel zijn om tv te kijken met je Android box. Heb je nog meer vragen of tips? Laat het weten! Lees het volledige bericht hier
    • MarkNL: Hey allemaal! Ik ben echt super enthousiast voor de Grand Prix van Miami op 2-4 mei, maar ik vraag me af hoe ik het kan kijken. Ik ben op vakantie in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Iemand tips? Alvast bedankt! F1Fan88: Hee Mark! Geen zorgen, ik heb je dekking! Als je het veilig en gratis wilt kijken, is een VPN de oplossing. Maar wat is een VPN eigenlijk? Een VPN (Virtual Private Network) maakt een beveiligde verbinding tussen jouw apparaat en het internet. Het helpt je om je locatie te verbergen, zodat je kunt doen alsof je in Nederland bent, zelfs als je ergens anders bent! Zo krijg je toegang tot Nederlandse streams zoals Viaplay of F1TV. Een aanrader is PIA VPN (Private Internet Access). Dit is mijn favoriet omdat het super stabiel en snel is. Je kunt het makkelijk installeren op bijna al je apparaten, van je telefoon tot je laptop. En geloof me, het werkt geweldig met zowel Nederlandse als buitenlandse streams. Zeker de moeite waard om te proberen! Hopelijk lukt het je! RacingFan220: Hee F1Fan88, dat klinkt goed! Ik gebruik zelf ook PIA, vooral bij Viaplay en F1TV – echt topspul! De verbinding is altijd goed en ik heb nog nooit problemen ondervonden. F1Grootste: Werkt PIA ook op smart TV? Wil het graag op mijn tv zien! SpeedyD: Ja! PIA heeft een vette app voor smart TV’s. Je kunt het gewoon installeren, en dan kijk je zonder geklooi alles in topkwaliteit. DaniF1: Waarom niet gewoon een gratis VPN? F1Fan88: Lekker sceptisch, Dani! Maar eerlijk, gratis VPN’s zijn vaak traag en kunnen uitvallen. PIA is gewoon betrouwbaarder, en je betaalt een paar euro per maand voor een solide ervaring. Ik vind het die investering echt waard! MaxHolland: Daar sluit ik me bij aan! Heb een gratis VPN geprobeerd en dat was echt een ramp. Altijd verbinding kwijt, dus nu blijf ik bij PIA. JasFreak: Heb je tips om het in te stellen op je telefoon? Ik ben niet zo tech-savvy! F1Fan88: Zeker! De PIA-app is heel gebruiksvriendelijk. Gewoon downloaden, inloggen en dan de juiste server kiezen (bijv. Nederland). En klaar, je kan beginnen met kijken! MarkNL: Thanks allemaal voor de tips! Ik ga PIA proberen en hoop dat het lukt! Kan niet wachten om de race te zien! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hoi allemaal! Ik loop tegen een probleem aan. Mijn iTunes wil mijn muziek gewoon niet meer synchroniseren met mijn iPhone. Het was eerder geen probleem, maar sinds een paar weken… niets meer. Iemand tips of oplossingen? Ik word er gek van! AppleExpert99: Hey iRonnie! Dat is vervelend, maar geen paniek, hier zijn een paar dingen die je kunt proberen. Controleer je kabel en verbinding: Gebruik je de originele Apple-kabel? Soms kan een slechte kabel problemen veroorzaken. Probeer het met een andere kabel of USB-poort. iTunes- en iOS-versies: Zorg ervoor dat je de nieuwste versies van iTunes en iOS hebt. Ga naar "Software-update" op je iPhone en "iTunes"-instellingen op je computer om dat te checken. Synchronisatie-instellingen: Kijk in iTunes onder het tabblad van je apparaat naar de synchronisatie-instellingen. Zeker weten dat je muziek hebt aangevinkt om te synchroniseren. Soms kan er iets veranderd zijn in de voorkeuren. Herstart alles: Het klinkt simpel, maar probeer je computer en iPhone eens opnieuw op te starten. Dat lost vaak onverklaarbare problemen op. iTunes opnieuw installeren: Als niets helpt, kan het een optie zijn om iTunes opnieuw te installeren. Je verliest je muziek niet, maar het kan een goede laatste stap zijn. Hopelijk werkt het! Laat maar weten of je meer hulp nodig hebt. AppleEva: Dank voor je tips, AppleExpert. Ik had hetzelfde probleem een tijdje terug en het lag bij mij aan de kabel! Het is zo raar hoe zo’n klein ding zo’n groot effect kan hebben. Hopelijk lost iRonnie dit ook snel op! iRonnie: Bedankt voor je hulp, AppleExpert! Ik ga het gelijk even proberen. Die kabel was trouwens wel de originele, maar ik ga het zeker checken. Zal je laten weten of het werkt! JanDeMan: Ik had ook een tijd geleden dat probleem, maar toen lag het aan mijn audiobook. iTunes kon de muziek niet synchroniseren omdat er een fout in dat bestand zat. Heb je zoiets ook? Probeer eens je muziek in delen te synchroniseren! ixlRocker: Goede tip, Jan! Maar ik vind het altijd zo’n gedoe om dat zo te moeten doen. Waarom kunnen ze dit niet gewoon fixen, haha? bloempje94: Naast dat je misschien je muziek in delen moet synchroniseren, kan het ook helpen om je iPhone eens te resetten naar fabrieksinstellingen. Maar dan ben je wel alles kwijt, dus dat zou ik alleen als laatste optie doen. iRonnie: Goeie suggestie, bloempje94! Maar dat wil ik inderdaad proberen te vermijden. Ik hoop dat het met de andere tips lukt! Timmetje: Hey iRonnie, ik weet zeker dat je het zelf kan oplossen. Dat soort dingen zijn vaak echt frustrerend, maar meestal is het iets kleins! Laat ons weten hoe het gaat! iRonnie: Zal ik doen! Ik probeer het vanavond en post hier de updates. Fingers crossed! AppleExpert99: Proost op de vingers die gekruist zijn! Laat maar weten als je vragen hebt terwijl je bezig bent. Veel succes! iRonnie: Yes, bedankt allemaal! Hopelijk heb ik snel weer muziek op mijn iPhone! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Snuffelxx heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...