Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Aanmelden windows live - Fout 81000494


Pctje
 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Beste,

Ik heb dus sinds vandaag een nieuwe pc, maar ik zit met een probleem.

Zoals hierboven vermeld staat is msn niet beschikbaar. En zegt dat de service van Windows live niet beschikbaar is. Ik had in eerste instantie de nieuwste msn erop gezet (Windows live 2011) maar deze had deze melding. Dus heb ik er een oude op gezet ik denk dat het 2009 is.  Maar zit nu nog steeds dat de service niet beschikbaar is. Terwijl ik met mijn laptop wel gewoon op msn kan. Ik zie dan ook staan op mijn laptop maar hij meld niet aan.

Ik zag de code 8100030d, maar dit was bij de oude msn.

Graag hoor ik van jullie hoe dit opgelost kan worden.

Ik heb zelf ook al op fora's gekeken maar nog niet de oplossing gevonden  :'(

Alvast bedankt!

Edit: Ik heb hier ook nog wat gevonden: Ik heb in het netwerk een streepjes lijn en hadk eerst niet hoe los ik dat op :o

hoereinternet.png

Ik ben er nu dus al achter dat het met mijn netwerk te maken heeft.. Want als ik een toegangspunt van mijn mobiel maak doet hij het wel. Ik weet echt niet meer hoe ik het op kan lossen. Ik heb al een dns flush gedaan opnieuw ip toegewezen etc.

Bij nieuwemsn is de foutcode: 81000494

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.932
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Welke versie heb je van messenger? Vaak zijn dit soort vreemde issues verholpen met een nieuwere versie. Downloaden kan hier: http://explore.live.com/windows-live-messenger?os=other

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hij heeft de nieuwe versie, staat al in de tekst ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb zelfs opnieuw een clean install gedaan van windows.

Maar blijf het probleem houden. Dus heb nu inderdaad de nieuwste msn.

Zijn er ook alternatieve programma's voor msn? Maar dat je wel msn gebruikt voor inloggen?

Want dit schiet niet op. Of iemand moet een oplossing weten. Maar alles wat ik probeer werkt niet :'(

___

De code die ik dus steeds krijg bij de nieuwe msn, 81000494, staat voor geen goede connectie met internet. Hoe kan dit? Want internet zelf doet het wel ik kan downloaden etc. EN ik heb nu niet eens een firewall geinstalleerd staan op mijn pc.

Hoekan die dan tegen gehouden worden. En vanwaar geen internet? Ik snap er niets van. En msn hebk toch echt nodig.  :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een maat van me gebruikt amsn werkt zeer goed, misschien wel beter als de normale msn.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik krijg ook een foutcode, en de oplossing is dat ik opnieuw moet installeren. Dat werkt alleen niet :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Jup dat hebk hier dus ook. Ik heb de IE instellingen precies zo over genomen van mn laptop waar deze wel werkt.

Maar dit heeft geen nut gehad. Tot nu toe werkt a msn ook niet.

Wat kan het toch zijn? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.932
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Ik vond nog deze twee oplossingen:

Een mogelijke oplossing:

Sluit MSN/Live Messenger.

Ga naar Start > Uitvoeren...

Tik daar het volgende "%userprofile%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts" (ove kopier dat, stuk makkelijker ).

Verwijder alle bestanden die in deze map staan.

Start MSN/Live Messenger en probeer aan te melden.

Success!

of

Hallo iedereen..

Omdat mijn nichte hetzelfde probleem had heb ik eens gemaild naar de helpdesk. Met onderstaande oplossing als antwoord.

Ik weet (nog) niet of het werkt, ben nog niet bij m'n nichtje geweest ondertussen. Maar jullie kunnen misschien eens proberen

Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Messenger.

Mijn naam is Dennis en ik begrijp dat je problemen ondervindt met het aanmelden bij Windows Live Messenger. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

Je ontvangt dan de volgende foutmelding:

-"Helaas kun je je op dit moment niet aanmelden bij Messenger. Probeer het later nogmaals. 80004005." Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

Als je een MSN betaalaccount hebt, wordt er in de sectie "Details" op de pagina "Status en Ondersteuning" de volgende foutmelding weergegeven:

- "80004005: Helaas kun je je op dit moment niet aanmelden bij Messenger. Probeer het later nogmaals."

Dit is een standaard foutmelding die wordt weergegeven als er verbindingsproblemen zijn bij Messenger.

Volg de volgende stappen om het probleem op te lossen:

1. Controleer of je de meest recente versie van Windows Live Messenger gebruikt, namelijk 8.0.792. Klik hiervoor op "Help" in het bovenste navigatiemenu in je mail Windows Live Messenger venster, en klik vervolgens op "Over Messenger."

2. Als je niet de meest recente versie, namelijk 8.0.792, bezit, installeer je deze via http://get.live.com/messenger/overview. Nadat je de installatie afgerond hebt, moet je je nogmaals aanmelden bij Windows Live Messenger, wat nu probleemloos zou moeten gaan. Mocht je hiermee alsnog problemen ondervinden, ga door naar de volgende stap.

3. Open Windows Live Messenger.Selecteer via de vervolgkeuzelijst in de aanmeldingspagina het e-mailadres dat je gebruikt om je aan te melden bij Messenger. Klik op "Mij vergeten" en klik op "Ja" om het verwijderen te bevestigen. Meld je nogmaals aan bij Windows Live Messenger. Mocht je hiermee alsnog problemen ondervinden, ga door naar de volgende stap.

4. Wijzig de instellingen van Windows Explorer, volg hiervoor de volgende stappen:

a. Klik met de rechtermuisknop op "Start" en selecteer "Verkennen" in het snelmenu. Hiermee wordt het venster "Menu Start" geopend.

b. In het venster "Menu Start," klik op het menu "Extra" en vervolgens op "Mapopties." Klik op het tabblad "Weergave." In de lijst "Geavanceerde instellingen," selecteer "Verborgen bestanden en mappen weergeven" onder "Verborgen bestanden en mappen," en deselecteer "Extensies voor bekende bestandtypen verbergen" onder "Bestanden en mappen." Klik op "OK" om "Mapopties" te sluiten.

c. In het venster "Menu Start," klik op het menu "Beeld" en vervolgens op "Explorer-balk." Controleer of de optie "Mappen" is geselecteerd, zodat de lijst met mappen aan de linkerkant van het venster "Menu Start" wordt weergegeven.

5. a.Klik met de rechtermuisknop op "Start" en selecteer "Verkennen" in het snelmenu. Hiermee wordt het venster "Menu Start" geopend.

b. In het venster "Menu Start," ga naar de lijst met Mappen in de linker paneel en navigeer naar de map C:\Documents and Settings\<Je Windows aanmeldingsnaam>\Contacts\<Je Messenger e-mailadres>, waarbij <Je Windows aanmeldingsnaam> de naam is die je gebruikt om je aan te melden bij Windows en waarbij <Je Messenger e-mailadres> het adres is waarmee je je aanmeldt bij Messenger.

c. Verwijder alle bestanden die zich in de map<Je Messenger e-mailadres> bevinden.

d. Klik met de rechtermuisknop op "Start" en selecteer "Verkennen" in het snelmenu. Hiermee wordt het venster "Menu Start" geopend.

e. In het venster "Menu Start," ga naar de lijst met Mappen in de linker paneel en navigeer naar de map C:\Documents and Settings\<Je Windows aanmeldingsnaam>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\<Je Messenger e-mailadres>, waarbij <Je Windows aanmeldingsnaam> de naam is die je gebruikt om je aan te melden bij Windows en waarbij <Je Messenger

e-mailadres> het adres is waarmee je je aanmeldt bij Messenger.

f. Verwijder zowel de "echte" als de "schaduw" mappen die zich in de map <Je Messenger e-mailadres> bevinden.

6. Meld je je nogmaals aan bij Windows Live Messenger.

7. Mocht je alsnog problemen ondervinden, neem dan contact met ons op. We sturen je dan informatie over hoe je de ondersteuningsberichten kunt verzamelen, zodat we een oplossing kunnen vinden voor jouw probleem.

Bedankt dat je Windows Live Messenger gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Dennis

Windows Live Messenger Support Team

en nog een gekke oplossing..

Laat ik nu ook last hebben van de 80004005 melding.

PROBLEEM OPGELOST, DE LAP TEKST HIERONDER LEZEN IS 4 MINUTEN VAN JE LEVEN. Plus, het is voor niks. Het probleem is, zoals ik al zei, opgelost. Ik heb je gewaarschuwd :na:,

Ik zal even zeggen wat er gebeurd is.

Ik had kladblok geopend, vervolgens ging ik naar "Openen", en heb bij alle bestanden een "Excel" bestandje aangeklikt. Je leest het goed, ik heb een Excel-Tabel in het simpele Kladblok-programmatje geopend. Ik wou wat prutsen met de code .

Dan moet je je inbeelden dat de code er zo ongeveer uit ziet:

ü á ß ð´¶ç

en dan staan er achter de hierboven 7 tekens, nog 7 keer het "?" symbool. Die staan er een keer of 7 ZICHTBAAR achter, en 7 keer onzichtbaar er achter (Dus als je 8 keer op backspace drukt, zijn er maar 4 karakters weg)

Voor de geïnteresseerden onder ons, is het het "?" teken, die je in Word kan vindne op deze wijze:

Invoegen -> Symbool

BOX DRAWINGS LIGHT VERTICAL AND RIGHT

Sneltoets: 251C, ALT+X

Enfin, blijkt dat ik de code gekopieerd had (dus als ik op ctrl+v drukte, kreeg ik een flinke regel van die code op mijn beeldscherm te zien). Wat ik wilde, lukte niet, dus ik liet Excel voor wat het was, en ging een beetje surfen op het internet.

Ik zat uiteindelijk op een site over Goa, een provincie in India, waarvan ik een stukje tekst in mijn persoonlijke bericht wilde zetten.

Ik kopieer de tekst, open de "opties" in WLM, en plak de tekst in "Mijn Persoonlijke Bericht". Vervolgens druk ik op enter, en meld msn mij af.

Wat de... Wat gaan we nou krijgen?

Na 3,14 seconden lang logisch nadenken, besloot ik te kijken wat er onder mijn ctrl+v zat: Het bleek de excel-code te zijn.

Nu heb ik op mijn pc, op 3 verschillende msn accounts aan kunnen melden, dus daar is niks mis mee.

Op wwwl.meebo.com heb ik onder mijn huidige adres aan kunnen melden, dus ook daar is niks mis mee.

Overigens, heb ik, om te testen, op de meebo-browser, de code in een chat-window geplaatst, en op "verzenden" gedrukt. Wederom werd ik per direct afgemeld.

Vervolgens heb ik die code ingevoerd in mijn adresbalk van firefox, en op enter gedrukt. Ik kreeg niet een site, maar meer een bron/script voor me, waar

Ik heb toen een vriend gevraagd, in te loggen op mijn msn, mijn naam en persoonlijk bericht te wijzigen, mij een standaard avatar te geven, en bij opties -> algemeen, de optie "[v] Schermafbeelding en persoonlijk bericht altijd hetzelfde houden, waar ik me ook aanmeld." uit te zetten.

Dit heeft hij gedaan, en ik kan nog steeds niet inloggen.

Vervolgens WLM via Ctrl+alt+delete uit het werkgeheugen van mijn pc gehaald, en mijn pc uitgezet. 15 minuten af laten koelen, en weer aangezet, en WEDEROM kan ik me niet aanmelden.

Toen ben ik hier gaan zoeken, en zag ik die mooi "%userfiles%\1\2\3\4" dingetjes.

Toen ben ik gegaan naar

Lokaal Statoin (C: )

-> Documents and Settings

--> Robin (dat ben ik dus )

en in die map stonden de volgende items:

---> Bureablad

---> Contacts

---> Cookies

---> + Favorieten

---> + Menu Start

---> + Mijn Documenten

---> + User Data

Waarbij de mappen met een "+" ervoor ook weer submappen hebben.

Er staan dus geen "Application Data". De zoekfunctie heeft ook niks opgeleverd.

Ik heb vervolgens de map contacts in zijn geheel verwijderd, want de map was leeg, en mijn prullenbak geleegd. WLM weer uitgezet, pc uitgezet, gereboot, en toen dit hele lange stukje tekst getypt.

M'aider s'il vous plait!

Edit: Typo'tjes eruitgehaald .

-----------------

-----------------

Edit 2:

Ik heb mijn Local Settings gevonden, en alles eronder, en heb het verwijderd.

WLM doet het nu weer ^^.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ik heb alles geprobeerd. En werkt dus niet.

Het heeft te maken met een "time out" en dus niet reageert. Zou het kunnen liggen aan mn draadloos netwerk kaart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat zou kunnen. Heb je ook last met andere dingen met internet? Je zou eventueel een LAN kabel kunnen leggen om te testen (achter in je pc en achter in je router ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De rest doet het allemaal prima.

Maar omdat hij het wel doet bij ebuddy vind ik het zo vreemd.

Firewall heeft hij ook alle toegang.

Dus ik denk datk toch even de andere netwerkkaart erin doe

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik heb ook al van alles geprobeerd en hier werkt WLM nog steeds niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hier ook niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Na een heleboel gekloot doet hij het. Dankzij een reactie van windows live zelf.

Hier is de link naar mijn topic:

http://windowslivehelp.com/thread.aspx?threadid=97bd6674-2052-4796-a378-64c789dd2f21

Dit was de oplossing:

http://www.windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=48cb38e4-dffa-4250-8671-8b44fe19383b

De volgende stap was voor mij de oplossing:

C:\Users\<Windows Login naam>\Contacts

e.    Verwijder de Contacts folder.

Deze stond nergens anders vernoemd maar werkte wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.932
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Super dat je de oplossing nog even noemt. Fijn dat het ook weer werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: JanDeVries77 Onderwerp: Waarom doet mijn Bluetooth het niet meer? Hulp nodig! Hey allemaal, Ik heb een probleem met mijn telefoon. Mijn Bluetooth doet het niet meer! Ik kan geen apparaten meer verbinden en alles wat ik probeer helpt niet. Iemand een idee wat ik kan doen? Heel frustrerend! Alvast bedankt voor de hulp! Expert: TechGuru123 Hey JanDeVries77, Oh man, dat is echt vervelend! Bluetooth-problemen kunnen een aantal oorzaken hebben, maar ik help je graag ontrafelen wat er aan de hand kan zijn. Herstart je telefoon: Soms is het zo simpel als je telefoon opnieuw opstarten. Dit kan kleine foutjes oplossen. Controleer op updates: Zorg ervoor dat je de laatste software-update hebt. Soms zijn er bugs die al opgelost zijn in nieuwere versies. Vergeet en verbind opnieuw: Ga naar je Bluetooth-instellingen en vergeet het apparaat waarmee je probeert te verbinden. Probeer het daarna opnieuw te koppelen. Bluetooth inschakelen: Kijk of Bluetooth wel echt aan staat. Soms kan het in de war raken en weer even uitgezet moeten worden. Reset netwerkinstellingen: Als niks helpt, kun je overwegen om je netwerkinstellingen te resetten. Dit klinkt misschien eng, maar het lost vaak hardnekkige problemen op. Je verliest wel opgeslagen Wi-Fi-wachtwoorden, dus houd daar rekening mee! Hopelijk helpt dit! Laat het weten als je meer vragen hebt of als niks werkt. Succes! Gebruiker: LisaDeZomer Super handige tips! Ik had dit laatst ook met mijn headset. Maar de tips van TechGuru123 hielpen toen heel goed. Gewoon even resetten en weer proberen! Gebruiker: BasMetDeKijker Ik had ook een Bluetoothprobleem. Soms lag het gewoon aan de afstand. Zorg dat de apparaten dicht bij elkaar zijn. Dat hielp bij mij! Gebruiker: JanDeVries77 Thanks allemaal! Ben dit nu aan het proberen. Tot nu toe gelukt met een van m’n speakers, maar niet met mijn smartwatch. Iemand nog andere ideeën? Expert: TechGuru123 Oh, cool! Fijn dat je een van de apparaten weer aan de praat hebt. Voor je smartwatch, kijk eens of je de app op je telefoon moet bijwerken of misschien de Bluetooth op de watch zelf even aan en uit zetten. Soms moet je ook even op de knop drukken om verbinding te maken. Gebruiker: ElsDeKraai Heb hetzelfde gehad met mijn smartwatch. Had ‘m een tijd niet gebruikt en toen deed hij het ook gewoon niet meer. Reset de watch en alles werkte weer top! Gebruiker: JeroenZ Misschien een rare vraag, maar heb je de batterij al gecontroleerd? Als de batterij van je smartwatch bijna leeg is, connect hij soms ook niet. Gebruiker: LisaDeZomer Ja, dat is een goeie, JeroenZ! Bij mij was de batterij ook het probleem. Gewoon even opladen en hij doet het weer. Gebruiker: JanDeVries77 Jullie zijn geweldig! Heb net op de smartwatch gekeken, batterij was echt bijna leeg. Ga nu opladen. Thanks voor alle tips, ik laat weten of het werkt! Gebruiker: TechGuru123 Mooi zo, JanDeVries77! Houd ons op de hoogte. Succes! Gebruiker: BasMetDeKijker Als het echt niet lukt, kun je altijd nog even de fabrikant bellen. Die kunnen vaak ook goed helpen. Gebruiker: ElsDeKraai Ja dit forum is top! Krijg je zoveel verschillende tips. Succes met alles, Jan! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom werkt mijn emulator niet en hoe kan ik het oplossen? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn emulator. Het start niet op en ik krijg steeds een foutmelding. Ik heb al geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar dat helpt niet. Heeft iemand hier tips of iets wat ik kan proberen? Ik wil zo graag weer mijn oude favorites spelen! Expert_1985: Hey GamePeter! Ik kan je helpen. Het is eigenlijk best wel vaak voorkomend dat emulators niet goed werken. Hier zijn een paar dingen die je kunt checken: Systeemvereisten: Kijk eerst of je pc of console eigenlijk wel sterk genoeg is voor de emulator. Soms heb je meer RAM of een betere videokaart nodig dan je denkt. Update de emulator: Zorg ervoor dat je de laatste versie van de emulator hebt. Ontwikkelaars fixes doorvoeren voor bugs, dus updatet is super belangrijk. Configuratie-instellingen: Check je instellingen. Soms kunnen foutieve instellingen problemen veroorzaken. Reset ze naar de fabrieksinstellingen of kijk of er alvast een configuratietutorial is voor jouw specifieke emulator. Bestandstype: Zorg ervoor dat de spellen die je probeert te spelen de juiste extensies hebben (zoals .iso of .rom, afhankelijk van de emulator). En dat ze niet corrupt zijn, dat kan ook een probleem zijn! Drivers: Kijk ook of al je drivers up-to-date zijn, vooral de grafische kaart. Verouderde drivers kunnen problemen geven met de weergave. Probeer deze dingen eens en laat weten wat je vindt! NinaSwitch: Thanks voor de tips, Expert_1985! Ik heb dit probleem ook wel eens gehad. Bij mij hielp het echt om de grafische instellingen te veranderen. Heb je dat al geprobeerd, GamePeter? Gamernick123: Yo, ik had ook een emulator die niet wilde opstarten. Uiteindelijk was het gewoon de antivirus die ‘m tegenhield, haha. Check je antivirusinstellingen eens, misschien blokkeert die je emulator wel! GamePeter: Dank jullie! Heb al het een en ander geprobeerd. Driver update gedaan en ik ga nu ook de antivirus eens checken, wie weet helpt dat! LindaLovesGames: Ik ben geen expert, maar soms helpt het ook om je schijfopruiming te doen. Als er teveel rommel op je pc staat, kan dat invloed hebben op de prestaties. Zeker het proberen waard! CrazyGamer84: Klinkt allemaal goed, maar ik had een andere oplossing. Gewoon opnieuw downloaden en installeren van de emulator heeft bij mij alles opgelost. Was echt snel! NinaSwitch: Ja, dat zou kunnen! Maar als je emulator al goed werkte, zou ik niet zomaar alles opnieuw downloaden. Dat kan tijd en moeite kosten. Probeer eerst die kleine dingen! Jappie98: Als je ooit langs de instellingen loopt, zet dan ‘full screen’ of ‘compatibiliteitsmodus’ aan of uit, afhankelijk van wat je al geprobeerd hebt. Dat kan je emulator soms weer tot leven brengen! Gamernick123: Inderdaad! Die compatibiliteitsmodus kan echt het verschil maken. Heb je al eens jouw systeeminformatie gecheckt, GamePeter? Soms moet je gewoon een beetje experimenteren met die instellingen. GamePeter: Thanks, iedereen! Ik ga even verder experimenteren. Hopelijk kan ik snel weer spelen. Jullie tips zijn echt nuttig geweest! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom heb ik een VPN nodig bij het downloaden van torrents? Gebruiker123: Hey allemaal! Ik heb een vraag over torrents. Waarom heb ik eigenlijk een VPN nodig als ik torrents wil downloaden? Ik snap er niet zoveel van en wil het gewoon veilig houden. Alvast bedankt! ExpertTorrents: Hey Gebruiker123! Goede vraag! Laten we het een beetje simpel houden. Een VPN, of Virtual Private Network, is basically een soort schuilplek voor je internetverbinding. Hier zijn een paar redenen waarom je het zou willen gebruiken bij torrents: Privacy: Zonder VPN kan iedereen zien wat je doet op internet. Je internetprovider (ISP) kan je downloaden volgen, en dat willen we niet, toch? Met een VPN worden je gegevens versleuteld, dus niemand kan zien wat je downloadt. Veiligheid: Torrents kunnen soms gevaarlijk zijn. Je weet nooit wie er aan de andere kant van de verbinding zit. Een VPN helpt om te voorkomen dat kwaadwillenden je IP-adres of persoonlijke info te pakken krijgen. Geoblocking omzeilen: Sommige torrents zijn mogelijk geblokkeerd in jouw land of regio. Met een VPN kun je je locatie veranderen, zodat je toegang hebt tot meer inhoud. Voorkomen van throttling: Soms beperken ISP’s je snelheid als ze zien dat je torrents downloadt. Met een VPN ziet je ISP niet wat je doet, waardoor je normaal gesproken je snelheid behoudt. Dus samengevat: een VPN beschermt je privacy, biedt meer veiligheid, laat je toegang krijgen tot meer bestanden, en helpt je om je internetsnelheid op peil te houden. Dus, zeker de moeite waard om er eentje te gebruiken! Karel1984: Thanks voor de tips, ExpertTorrents! Ik had ook gehoord dat sommige torrents niet werken als je een VPN aan hebt. Klopt dat? SarahP: Ja, dat klopt Karel. Sommige torrents zijn inderdaad moeilijk te downloaden met een VPN aan. Maar meestal kun je gewoon een andere server proberen of de instellingen van je VPN aanpassen. Je moet gewoon even uitproberen wat het beste werkt! JeroenV: Ik ben nog niet echt bekend met VPN’s. Heb je er eentje nodig voor elke download? Of is het speciaal voor torrents? ExpertTorrents: Goede vraag, JeroenV! Een VPN is niet alleen voor torrents, maar het is gewoon handig voor bijna alles wat je online doet! Of je nu streamt, surft, of iets anders doet, je kunt er altijd wel voordeel uit halen. Maar voor torrents is het extra belangrijk vanwege de privacy! Marieke1999: Ik download eigenlijk nooit torrents, maar deze info is echt nuttig! Denk dat ik ook maar een VPN ga proberen. Heb je nog aanbevelingen voor goede VPN’s? Jasperthegamer: Ja, zeker! Er zijn veel goede VPN’s, zoals NordVPN en ExpressVPN. Die hebben meestal goede reviews en zijn makkelijk te gebruiken. Maar let op dat je een betrouwbare kiest, anders kan je beter zonder! Liesje: Haha, ik vond het altijd zo’n gedoe om een VPN aan te zetten. Maar na wat ik heb gelezen, ga ik het zeker proberen. Thx guys! Maxu: Zou het ook werken als ik een gratis VPN gebruik? Of zijn die echt niet veilig? ExpertTorrents: Maxu, veel gratis VPN’s zijn niet veilig! Ze kunnen je gegevens verkopen of je snelheidslimieten opleggen. Ik zou aanraden om voor een betaalde optie te gaan voor betrouwbaarheid en veiligheid. Karel1984: Thanks voor het antwoorden! Ik ga deze tips zeker volgen. Gebruiker123: Super bedankt iedereen voor de info! Voelt een stuk zekerder nu. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • peters heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...