Maikuul Geplaatst Augustus 16, 2011 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/29/10 Status: Offline Actief: Mei 21, 2017 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Augustus 16, 2011 Hallo, Ik heb een asus laptop en de fn + f11 of f12 toetsen werken niet, iemand zei dat ik drivers moest installeren, nu heb ik de pagina van de drivers gevonden maar ik zou niet weten welke ik moet nemen: http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=K52JU Het is een asus K52JU Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
Releases Geplaatst Augustus 16, 2011 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 16, 2011 Je heb de ATK Driver nodig. ATKACPI driver and hotkey-related utilities Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Maikuul Geplaatst Augustus 16, 2011 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/29/10 Status: Offline Actief: Mei 21, 2017 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Augustus 16, 2011 Je heb de ATK Driver nodig. ATKACPI driver and hotkey-related utilities Bedankt voor je snelle reactie, ik heb hem nu gedownload, maar als ik de setup uitvoer staat er: Er is al een andere versie van dit product geïnstalleerd. U kunt niet doorgaan met de installatie van deze versie. Gebruik het onderdeel Programma's van het Configuratiescherm om de bestaande versie van dit product te configuren of te verwijderen. Maar als ik daar ben weet ik niet hoe ik verder moet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
Zombymario Geplaatst Augustus 16, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 16, 2011 Bedankt voor je snelle reactie, ik heb hem nu gedownload, maar als ik de setup uitvoer staat er: Er is al een andere versie van dit product geïnstalleerd. U kunt niet doorgaan met de installatie van deze versie. Gebruik het onderdeel Programma's van het Configuratiescherm om de bestaande versie van dit product te configuren of te verwijderen. Maar als ik daar ben weet ik niet hoe ik verder moet Waarschijnlijk moet je dat dus doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Maikuul Geplaatst Augustus 16, 2011 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/29/10 Status: Offline Actief: Mei 21, 2017 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst Augustus 16, 2011 Dat probeer ik maar ik vind het niet. EDIT: Gevonden, ik post zo of het werkte. EDIT 2: Bedankt, nu doen de toetsen het weer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie