Spring naar bijdragen

error met nzb bestanden grabit


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

als ik bijv, via binsearch iets op sla en open in grabit of newsleecher krijg ik een fout melding vb. article not found....

ik heb internet van planet en download dus via nova.planet.nl

ps downloaden als ik kies uit de newsgroep gaat het wel alleen met de nzb bestanden niet ik hoop dat jullie me kunnen helpen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  136
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Kijk eventjes hoe oud de posts zijn die je probeert te downloaden, is dit ouder dan 3 dagen dan is de kans groot dat het er niet meer op staat.... Wil je de bestanden langer downloaden als 3 dagen dan moet je een payserver gebruiken, zoals USENET4All. En dat je het wel kunt via de nieuwsgroepen in Grabit zelf dat is dan ook niet zo gek, want grabbit download de posts eerst zelf, dus als je dan iets kiest dan moet het ook wel op de server staan  ::) Lijkt me logish  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 136

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...