Spring naar bijdragen

game screenrecorder gezocht


guilpje

Aanbevolen reactie

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Zit meestal bij het installatie packet inbegrepen werd er niet naar gevraagt dan?  ???

Voor Xfire is het simpel je moet eerst even zorgen dat Xfire de game herkent. Als die dat doet start je je spel op en als je aan het spelen bent druk je op Scroll Lock + V dan begint ie met recorden  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 37
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Nee, daar werd niet naar gevraagd.

Op mijn laptop vind ik niet de knop 'Scroll Lock', ik zie wel Scr en dan een pijltje dat naar beneden wijst. Is het deze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ja, bij mij staat er ScrLk en dan een pijlte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 608

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik denk dat ik weet wat ik nu moet doen maar als het spel wil opstarten via 'launch', maar dan komt er een kadertje dat ik de cd moet insteken maar ik heb het spel gedownload. Wat moet ik nu doen?


Post samenvoeging: oktober 16, 2011, 20:50:25

Of moet ik gewoon het spel starten en dan op Scroll Lock + V klikken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Goed programma is naar mijn mening Bandicam, en over het laggen: Ik heb uit ervaring ondervonden dat als ik het instel om op te slaan naar een harde schijf op opslagmedium dat NIET gebruikt wordt door het spel, dat het laggen dan fors vermindert. Bijvoorbeeld, bij mij staat een spel geïnstalleerd op C:/, en als ik het opsla naar een map in C:/, dan lagt het als de pest, maar als ik het opsla naar een map in E:/ (mijn opslag hard disk), dan is het veel beter speelbaar. Achteraf bekeken logisch, want als je het opslaat gewoon naast het spel dan heb je veel meer disk-activiteit en dus kunnen dingen in het spel minder snel geladen worden, dus tragere gameplay...Dit geldt denk ik wel alleen voor games die constant dingen van de harddisk lezen.

Verder om het te verkleinen gebruik ik gewoon VirtualDub met het Codec Pack van Radius, goeie compressie/kwaliteitsverhouding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 311
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Ik denk dat ik weet wat ik nu moet doen maar als het spel wil opstarten via 'launch', maar dan komt er een kadertje dat ik de cd moet insteken maar ik heb het spel gedownload. Wat moet ik nu doen?


Post samenvoeging: oktober 16, 2011, 20:50:25

Of moet ik gewoon het spel starten en dan op Scroll Lock + V klikken?

Je moet er alleen voor zorgen dat Xfire het spel herkent. Je start Xfire gewoon op laat hem lekker inloggen en doet er dan even niks meer mee. Je start je game op gewoon via snelkoppeling ofzo niet via xfire en ga lekker gamen. Als je wilt recorden scroll+v in drukken en hij begint met recorden (afsluiten doe je op dezelfde manier ook gewoon scroll+v). Als je je spel afsluit vraagt Xfire wat je met het filmpje wilt doen. Uploaden bewaren of weggooien beslis dan zelf wat je ermee wilt doen. Succes ermee  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Het is me gelukt! Dit is het resultaat.

TR3 How to get the quad

Ik gebruik eerst Fraps en dan Freestudio Convertor om van 1.10 GiB naar 53.3 MB te gaan.

Wat is een goed programma om een filmpje te splitsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik heb dat al eens geprobeerd maar dat ging niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Sony vegas?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Je bedoelt Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0. Die werkt idd ook heel goed  :)

PS. er is een goeie versie op TPB  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

ofcourse bedoelde ik die. lijkt me logisch toch? Altijd up-to-date blijven ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Heb het gedownload maar hoe moet ik nu splitsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...