Spring naar bijdragen

comp.games


m.a.bos

Games downloaden.  

6 stemmen

  1. 1. Games downloaden.

    • pc
      5
    • ps2
      1


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Weet iemand een goed programma waar ik nieuwe comp.games gratis kan downloaden voor de Xbox, PS2,en de PC. En is dit erg moeilijk voor iemand van 55 jaar? Alvast bedankt voor de informatie. Bolletje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Ten eerste je bent nooit te oud om iets te leren. dus jij kan het ook.

Je kunt kijken bij torrent pagina daar staan meestal site waar je allemaal spellen kunt downloaden.

IK heb hier alvast een site waar je kunt kijken maar er zijn er nog veel meer hoor klik bij google torrent pagina in en je ziet er best veel staan .

Sommige moet je je aanmelden maar niet bij allemaal.

Hier een site die je eventueel ook kunt gebruiken http://www.torrentvalley.com/cat.php?scat=86&page=0

En als je vragen hebt vraag maar raak ik brand veel spellen en brand ze ook.

Ik kan het wel allemaal uitleggen maar dan heb ik aan dit blad niet voldoende :)

IK hoor het wel yvon

ps soms heb je de nieuwste en soms moet je even wachten maar door te zoeken kom je een heel eind

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi die Yvon,

Hartstikke bedankt voor je reactie. Ja ik ben helemaal weg van games vooral action adventure, of rpg.  Zelda, Starfox-adventure sphinx, enz.  Heb al zovaak gedacht ik moet  zelf eens gaan leren om spellen te gaan downloaden. Zijn dit de nieuwste games of meer de oudere. Maakt niet uit hoor zijn ook erg leuk. In ieder geval nogmaals bedankt we gaan het proberen. Ik hoop dat ik meer van zulk soort spellen vind.

                              Vriendelijke groet Bolletje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi m.a.bos.

Er kunnen best spellen tussen zitten die nieuw zijn ander moet je gewoon naar torrent pagina gaan en daar op zoek naar al die torrents site zit vast en zeker iets tussen wat niew is.

Ik weet niet of je thuis bent met torrent bestandje's zo niet wil ik je wel een klein beetje uitleggen hoe je dit moet doen.

Als je het niet weet natuurlijk want die torrent bestandje's moeten wel uitgepaktt worden in een programma.

Het is niet zo (met geen één torrent bestand) dat als je hem binnen hebt het gelijk kunt branden .

Nee de bestandje'moeten wel eerst uitgepakt worden?

Maar goed als je het niet snapt leg ik het je wel uit

Ik hoor het nog wel kijk maar eerst of je wat vind en dan geef je maar een gil

Yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi Yvon,

Ik heb eigenlijk nog een klein vraagje. Gaat het met games downloaden hetzelfde als met muziek downl.?Ik bedoel is het hetzelfde procedé? Als ik op torrent klik betekent dat dan dat ik het geselecteerde spel kan downloaden? En is dit procedé altijd hetzefde bij iedere game die ik wil downloaden? Alvast bedankt voor de reactie.gegroet Bolletje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.931
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het is inderdaad dezelfde procedure. Je kan anders het beste even deze handleiding bekijken om te zien of je bittorrent goed vind werken.

http://www.duken.nl/content/view/14/4/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...