Spring naar bijdragen

Snelheid traag...


Gast Michielvsb

Aanbevolen reactie

Gast Michielvsb

Hey allemaal!

Ik ben nu Sims 2 aan het downloaden, en ik zit al aan 98%. (Bittorrent). De snelheid ligt bijzonder traag, hij geeft nog 10uur, terwijl hij nog maar 30mb moet downloaden. De snelheid ligt tussen 0,3 en 5kb/s. Wij hebben een abbonemen bij Belgacom (België). De snelheid moet normaal tussen de 50kb en 100kb zitten. Dit hangt natuurlijk af van het aantal seeds, maar daar download ik vaak ook maar 0,... van. Momenteel is er 1 seeder, en in totaal 8 peers. Heeft iemand tips om dit te versnellen? (Voor alle duidelijkheid, geen firewall opstaan!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  136
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Hellaas gaat het versnellen van downloaden via Bittorent niet. Je zei het zelf ook al dat dat geheel afhankelijk is van de seeders. En dat jij 8 peers hebt betekent dit nog niet dat ze ook allemaal het stukje hebben die jij graag wilt... Wil je hogere snelheden, dan zul je het toch moetten proberen via de Nieuwsservers, of mIRC, er is gewoon niets aan te doen.

Heb je deze lagere snelheden altijd?? Ookal zijn er bijv. 100 seeders??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 136
Gast Michielvsb

Ik heb meestal wel een lage snelheid, maar bij deze torrent is het wel extreem laag. Het wilt niet zeggen dat ik 56 peers heb (zo gelijk gisteren wel het geval was) dat de snelheid hoog is, omdat ik altijd maar van 1 of 2 peers download.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  136
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Hmmm, wel vreemd dat je altijd van maar 2 peers download want das toch wel vaag... Al geprobeerd met andere download programma's zoals uTorrent?? Of Azureus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 136

  • Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Het komt vaak voor dat je bij een torrent die maar weinig seeders heeft op het laatst bijna stil komt te staan. Dit komt omdat die stukjes info die jij nog nodig hebt alleen de seeder heeft. Deze seeder verspreid zijn bandbreedte over alle peers. Dus daarom gaat het laatste stukje zo langzaam, je kan niets van je peers downloaden maar moet het van de seeders hebben.

Het enigste wat je dus kunt doen is wachten, of een andere torrent zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 806
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  709
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

je kan ook naar de sims 2 zoeken die heel veel gedonwload wordt :P

succes:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 709

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...