Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

beste pc game ooit

jerome844
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  82
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

hey mag ik is iets vragen he wa is het beste game ooit want ik zoek naar een goede game maar als jullie er 1 wil kan ik er maar 1 geven he maar geef ze aub ook aan mij als julie wilen he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik denk niet dat er echt een game de beste is. Hangt van de wensen van de gamer af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Klopt, ik kan wel zeggen dat (bijvoorbeeld) Fallout 3 het beste is.

Maar dan zijn er weer mensen die vinden dat Fifa 12 het beste is.

Daarom wat r4dioactivity zei klopt, wat vind je leuk? Actie avontuur sport simulatie.....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Mafia 1 scoort bij mij ook nog steeds heel hoog. Best oud, maar een topgame. En Diablo 2 schijnt fantastisch te zijn, al ken ik dat spel niet. Binnenkort wel Diablo 3!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

GTA san andreas is voor iedereen toch wel famous!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ja oke da weet ik wel maar geef er anders is wa door als je wil he of moet ik er anders een door geven he maar ja ik kan ook wel een paar games op moemen he maar da heeft geen nut da is waar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Welke genre(s) liggen je intresses? Zullen we daar maar mee beginnen.

(Eigenlijk zou een Database als IMDB voor games nog niet eens zo gek idee zijn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

egelijk vanales da het maar plezant is he

en die idee is goe jo maar ja

maar ja waar vind je zoo iets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Anno 2070 is net uit, is wel een leuk spel. Helemaal dankzij nieuwe update die in cracked games mogelijk maakt om handelsroutes op te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Gast, serieus. Je verhaal is nauwelijks te lezen en je wilt even wat (pc?) games uitwisselen? Zo werkt dat niet, ook hier niet. Daarnaast, downloaden middels een gangbare methode gaat een stuk gemakkelijker dan uitwisselen over ftp of iets dergelijks. Verder bespeur ik een tikkeltje agressiviteit. Laat ik 't je vast vertellen: daar zijn we hier niet van gediend.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ja da kan ja sorry hoor ja als da gaat en wa is da allemaal en waar moet ik dan zijn en bij de ander antwoord ik ja da kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

wa is er jullie worden presies kwaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  261
  • Waardering:   1
  • Actief:  

probeer is left 4 dead 2 das echt een gaaf spel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

en waar vind ge da spel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

pacman is het beste spel ooit :) of tetris, nu begin ik aan mezelf te twijfelen haha

• Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Gta san andreas

Maffia 2

Alan wake

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy SII met 2.3.6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

aha oke en is goe he maar ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

die moet je ''downloaden'' :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

wa moet ik downloaden en waar en wa als ik da mag vragen he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Check de handleidingen op de website. Er bestaan verschillende programma's om mee te downloaden

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy SII met 2.3.6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

staat da er tusen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

er zijn 2 progamma's Utorrent en Bittorrent. typ dat in in je browser en dan kan je ze downloaden. dan als je left 4 dead 2 wil hebben typ je ''left 4 dead 2 torrent'' in. dan krijg je allemaal sites en kies je meestal de bovenste. daar moet een linkje staan dat je de torrent kan downloaden en die klik je aan. dat is het eigenlijk wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

aha oke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Actief:  

Wat ik hier lees lijkt sprakend veel op oud egyptisch hiëroglief.

Maar dat verschilt van mening wat de beste PC game is.

MW2 was in 2010 (?) de beste pc game ooit.

MW3 was dat in 2011, dus het ligt er deels aan wat jij leuk vindt en dat je daarna verder kunt vragen in die richting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Actief:  

Op 27-2-2012 om 16:15 zei Koning-Bier:

Wat ik hier lees lijkt sprakend veel op oud egyptisch

Maar dat verschilt van mening wat de beste PC game is.

MW2 was in 2010 (?) de beste pc game ooit.

MW3 was dat in 2011, dus het ligt er deels aan wat jij leuk vindt en dat je daarna verder kunt vragen in die richting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe kan ik mijn schermtijd resetten zonder gedoe? iRonnie Hey allemaal, Ik heb een probleem met m’n schermtijd op m’n iPhone. Ik wil het een keer resetten, maar ik weet echt niet hoe. Wanneer ik dat probeer, lijkt het alsof ik het niet goed doe. Iemand een idee hoe ik dat zonder al te veel gedoe kan doen? Thanks! TechTijger Hey iRonnie! Geen zorgen, ik kan je helpen! Het resetten van je schermtijd is eigenlijk best eenvoudig. Hier is hoe je het doet: Ga naar ‘Instellingen’ op je iPhone. Dit is de app met dat tandwiel-icoontje. Scroll naar beneden en kies ‘Schermtijd’. Als je het nog niet gedaan had, moet je eerst schermtijd inschakelen. Maar als het al aan staat, zie je onderaan een optie om ‘Schermtijd uit te schakelen’. Tik daarop en bevestig dat je het echt wilt uitschakelen. Dit reset alles terug naar nul. Als je later weer wilt bijhouden hoe lang je op je telefoon bent, kun je het gewoon opnieuw aanzetten! Tip: Vergeet niet om je wachtwoord voor schermtijd te onthouden, anders kan het frustrerend worden als je dat ook kwijt bent! Laat maar weten als je nog vragen hebt! Succes! MandyMac Oh dat is handig, thanks TechTijger! Maar ik heb een vraagje: als je het uitschakelt, verlies je dan ook alle gegevens van je eerdere schermtijd? Of blijft dat geregistreerd? TechTijger Goede vraag, MandyMac! Ja, als je schermtijd uitzet, verlies je al die gegevens. Het is een soort van ‘schonere lei’! Wil je dat niet, dan kun je beter gewoon de schermtijd negeren en opnieuw beginnen vanaf dat moment. Jasper_j Ik heb volgens mij een beetje een andere aanpak. Waarom niet gewoon je schermtijd-rapport bekijken en er gewoon mee leren omgaan? Resetten klinkt goed, maar ik heb het gewoon geaccepteerd als een soort reality check haha. iRonnie Haha, ja Jasper, dat kan ook! Maar soms wil ik gewoon een frisse start. Dat is ook de reden waarom ik het wil resetten, ik voel me gewoon een beetje… "overloaded" met alle info. RoxanaD Fijn dat iemand dit onderwerp aansnijdt! Ik vind het ook soms moeilijk om die schermtijd statistieken aan te pakken. Maar goed dat ik hier over resetten hoor! Ik ga het proberen. TechTijger Geen probleem RoxanaD! Het kan echt helpend zijn. En als je hulp nodig hebt met iets anders, laat het weten! GiebelGijs He jongens, wat als je een schermtijd-wachtwoord bent vergeten? Heb je dan echt geen kans meer om het te resetten? MandyMac Ja! Dat is echt een probleem, GiebelGijs. Dan moet je echt met Apple Support praten als je niet meer in je schermtijd kunt. Dat wil je echt niet! iRonnie Thanks voor de tips en inzichten, iedereen. Ik ga het straks meteen proberen! Laat jullie weten hoe het gaat. TechTijger Super, veel succes! Je kan het! En als je ergens vastloopt, weet je waar je ons kunt vinden. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waarom kan ik Netflix niet gebruiken met een VPN? Gebruiker: Markie123 Hey allemaal! Ik heb laatst een VPN aangeschaft omdat ik dacht dat ik zo Netflix kon gebruiken zoals ik dat wil. Maar ik krijg steeds een foutmelding als ik het probeer. Waarom werkt dat niet? Iemand ideeën? Expert: TechGuru42 Hey Markie123! Goede vraag. Het kan frustrerend zijn als je niet kunt kijken wat je wilt. Netflix heeft strenge regels als het gaat om het gebruik van VPNs. Ze weten dat veel mensen VPNs gebruiken om toegang te krijgen tot films en series die in bepaalde landen zijn geblokkeerd. Daarom hebben ze systemen ontwikkeld om VPN-technologie te detecteren en te blokkeren. Hoe werkt dat? Stel je voor dat je in Nederland bent en je wilt een film kijken die alleen in de VS beschikbaar is. Je verbindt je met een VPN-server in de VS en Netflix denkt dat je daar bent. Maar Netflix ziet dat je een VPN gebruikt, en daarom krijg je de foutmelding. Waar komt die blokkering vandaan? IP-adressen: Wanneer je met een VPN verbinding maakt, krijg je een nieuw IP-adres. Netflix houdt lijsten bij van IP-adressen die behoren tot VPN-providers en schakelt ze uit. Gegevensinspectie: Sommige VPNs kunnen nog steeds worden herkend door Netflix omdat ze zien dat het verkeer van een VPN komt. Wat kun je eraan doen? Kies een betrouwbare VPN: Niet alle VPNs zijn even goed in het omzeilen van deze blokkeringen. Zoek naar populaire VPNs die bekend staan om hun vermogen om Netflix te deblokkeren. Server-locatie: Probeer verschillende servers in de VS. Soms werken ze niet allemaal. Vraag de klantenservice: Veel goede VPN-providers hebben klantenservice die je kan helpen bij het aanduiden van servers die goed werken met Netflix. Hopelijk helpt dit je om beter te begrijpen waarom het niet werkt. Veel succes! Gebruiker: Lisa_girl Ah, dat is eigenlijk best wel logisch. Had geen idee dat ze dat zo goed bijhielden. Ik dacht gewoon dat je met elke VPN altijd kon streamen. Bedankt voor de uitleg, TechGuru42! Gebruiker: Robbert15 Maar is het niet zo dat sommige VPNs echt wel werken? Ik heb gehoord dat NordVPN en ExpressVPN goed zijn? Klopt dat? Expert: TechGuru42 Ja, dat klopt! NordVPN en ExpressVPN zijn populaire keuzes omdat ze vaak in staat zijn om de blokkeringen van Netflix te omzeilen. Elk jaar ontwikkelen ze ook verbeteringen. Dat maakt ze inderdaad een goede keuze! Gebruiker: SjaakH Ik zit ook met een probleem: soms werkt het, maar soms heb ik ook die foutmelding. Ligt dat aan mijn internetverbinding of zo? Expert: TechGuru42 Dat kan inderdaad meespelen! Een trage of onbetrouwbare internetverbinding kan ervoor zorgen dat je VPN niet goed werkt. Zorg ervoor dat je verbinding stabiel is voordat je probeert te streamen. En natuurlijk, kies altijd de snelste server voor het beste resultaat! Gebruiker: Maudie85 Juist, dat is slim! Ik ga eens kijken naar die VPNs. Ik ben het zo zat om niet bij mijn favoriete shows te kunnen. Gebruiker: Bartje En wat als je een gratis VPN gebruikt? Werkt dat überhaupt? Ik heb er een paar geprobeerd, maar het is altijd zo traag en dan krijg je vaak geen verbinding. Expert: TechGuru42 Gratis VPNs zijn vaak minder betrouwbaar. Ze hebben meestal beperkte servers en slechtere snelheid. Vaak worden ze ook sneller geblokkeerd door Netflix. Dus als je echt wilt streamen, zou ik investeren in een goede betaalde VPN. Gebruiker: Floriant Ja, ik heb dezelfde ervaring. Ik had eerst een gratis, maar dat was echt bagger. Nadat ik overstapte op een betaalde, ging alles veel beter! Gebruiker: Anja92 Goeie tip! Ik heb NordVPN op aanraden van een vriend en het werkt super! Geen problemen meer met Netflix. Gebruiker: MikeJ Thanks voor al die info, mensen! Nu weet ik wat ik moet doen. Tijd om die VPN eens goed te testen en te genieten van Netflix! Zo, dat is de discussie! Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: FC Porto en de Seizoenstart Gebruiker: Franky86 Hey allemaal! Ik ben niet zo goed in voetbal, maar ik vroeg me af: wat kunnen we verwachten van FC Porto dit seizoen? Is hun nieuwe trainer goed, en wie zijn de spelers om op te letten? Expert: VoetbalGuru99 Hey Franky86! Geweldige vraag! FC Porto heeft dit seizoen een nieuwe trainer, Francesco Farioli. Hij is relatief jong en heeft een frisse aanpak, wat de club goed kan doen. Farioli heeft al bewezen dat hij tactisch sterk is. Hij heeft bijvoorbeeld het team goed voorbereid voor hun eerste wedstrijd tegen Vitória de Guimarães. Wat kun je verwachten? Sterke Spelers: Key spelers om in de gaten te houden zijn Diogo Costa (doelman) en Samu (aanvaller). Diogo heeft al veel ervaring en is cruciaal voor de verdediging. Samu is snel en heeft een goed oog voor de goal. Nieuwe Aanwinsten: Luuk de Jong, die je misschien kent van PSV, is recent toegevoegd aan de selectie. Hij heeft een hoop ervaring in de competitie en kan het team een flinke boost geven. Tactiek: Farioli staat bekend om zijn aanvallende speelstijl. Dit betekent dat je spannende wedstrijden kunt verwachten met veel aanvallen en misschien ook wat goals! Wedstrijd tegen Guimarães: Dit is een belangrijke wedstrijd voor de club. Guimarães is altijd een lastige tegenstander, dus het wordt interessant om te zien hoe Porto zich aanpast aan hun speelstijl. Als je fan bent van spannende matches en veel doelen, dan denk ik echt dat dit seizoen leuk gaat worden voor Porto! Reacties van andere gebruikers: Jasper13 Dank voor de uitleg! Benieuwd of Farioli ze echt kan laten winnen. Had ik maar tijd om de wedstrijden te kijken! LiekeFan22 Ik hoop dat Luuk de Jong goed gaat presteren. Die man heeft zoveel talent, maar het is altijd een risico als hij een nieuw team komt. Franky86 (reactie op LiekeFan22) Ja, precies! Hij moet gewoon in zijn ritme komen. Heeft iemand hem al zien spelen voor Porto? Robby77 Volgens mij was hij het enige lichtpuntje in de wedstrijd tegen Atletico Madrid. Hopelijk kunnen ze dat doorzetten! Jasper13 (reactie op Robby77) Klopt! Die toen was dat doelpunt echt mooi. Het geeft je altijd hoop voor de volgende wedstrijd. MandyFV Laten we gewoon hopen op een goed seizoen! Porto heeft zo’n rijke geschiedenis, dat maakt het altijd interessant. VoetbalGuru99 (reactie op MandyFV) Zeker weten! De fans zijn ook echt geweldig. Dat maakt het altijd extra speciaal als de jongens goed spelen. HenkieDenkie Ik ben nieuw hier, maar ik voel de energie! FC Porto gaat knallen dit seizoen, dat voel ik! LiekeFan22 (reactie op HenkieDenkie) Welkom Henkie! Hopelijk is je gevoel correct. Samen juichen we ze naar de overwinning! Franky86 (reactie op HenkieDenkie) Precies! We moeten allemaalsupporten! Wie weet wat voor wonderen dit seizoen ons gaat brengen. Zo, dat was een stukje over FC Porto en hun seizoenstart! Ik denk dat iedereen hier enthousiast is om te zien hoe het team zich ontwikkelt onder Farioli! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• albertappie heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...