Spring naar bijdragen

orginele dvd gekopieert maar heb stil geluid als ik hem afspeel


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  35

hey aub heb hulp nodig ik kopieer altijd al gekopieerde dvds met nero nu wil ik dus mijn orginele kopiere gebruik hier eerst dvd shrink voor en plaats hem op de harde schijf d dan gebruik ik nero om de film op een lege cd te zette alles gaat oke tot ik de dvd in dvd speler of computer doe en afspeel het geluid is precies een echo heel erg stil dus het is alsof je de mense op de achtergrond hoort prate aub kan iemand me helpe met dit probleem als ik hem op mijn harde schijf gewoon probeer heb ik dit probleem niet als hij op een dvd staat dus wel en bij previews van andere films wat op deze dvd staan hoor ik alles goed please help

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

kun je met bv alcohol 120% een image maken ? of is de dvd beveiligd

maar waarom brand je hem niet gelijk met dvd shrink ? als je hem op je harde schijf kopieer met shrink kun je hem daarna gelijk branden met shrink

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  35

ja heb al eens gedaan zo meteen op dvd gebrand via shrink ma dan heb ik hetzelvde aan de hand snap ni hoe het komt mischien wel een beveiliging ken er ni zoveel van ik dacht da shrink die beveiliging wel weg zouw pakke :buck:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ok en op de pc speelde hij ook zonder of met slecht geluid af tog ?

neem eens hier een kijkje en probeer eens codec te installeren.

http://www.duken.nl/content/view/70/24/

en voor op de dvd speler denk ik tog dat er iets fout gaat bij het kopieren

ik zou proberen van de dvd een image te maken met alcohol 120% en dan de image weer te branden met alcohol 120%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Probeer anders eens RipItForMe  :cool2:

RipIt4Me

Het is de eeuwige strijd tussen de thuisgebruiker en de muziek/film-industrie: de kopieerbeveiliging. Hoewel in Nederland de consument recht heef op een kopie voor eigen gebruik wordt de audio-cd al jaren met allerlei trucs beveiligd, met als dieptepunt de rootkit van Sony. Bij DVD's gaat het dezelfde kant op. De beveiliging (CSS) werd al snel gekraakt, maar de filmindustrie wist met enig succes een tool als DVD-Decrypter aan te pakken. En de fabrikanten komen met nieuwe beveiligingen als ARccOS en RipGuard DVD om het 'rippen' te bemoeilijken.

Populaire tools als DVD Shrink en DVD Decrypter kunnen niet zonder meer met bovengenoemde beveiligingen overweg. Maar het tooltje RipIt4Me lost dit probleem voor je op. Dit programmaatje werkt supereenvoudig, met de '1-Click' modus gaat het hele rip-proces eigenlijk altijd goed.

Wie wat meer controle wil in het gebeuren kan ook de 'Wizard Mode' activeren. De uitgebreide handleiding zal je keurig verder helpen bij alle stappen. Lees in ieder geval het hoofdstuk installation, want een aantal tools dienen al op de harde schijf te staan.

Eenvoudig gezegd is RipIt4Me een prima oplossing voor DVD's die maar 'niet willen'. Een simpel doch krachtig gereedschap dus om achter de hand te houden.

Download RipIt4Me (81 KB

http://www.ripit4me.org/guide.html

http://www.ripit4me.org/index.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...