Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-04-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo mede forum-leden :) !

Ik heb via U-torrent de sims 2 appartementsleven gedownload:

Daarna geïnstalleerd via Daemon tools lite, Uit eindelijk krijg ik een melding dat hij de originele cd/dvd nodig heeft om het te kunnen afspelen.

Vervolgens ben ik op internet gaan kijken hoe ik een no-cd crack er op moet zetten, via deze website:

http://www.sims4.nl/Dutch/Sims2/nocd.html

Ik heb al deze stappen gevolgd vervolgens (wat hij ook al eerder deed voordat ik deze stappen volgde) gaf hij een error dat hij DirectX 9 nodig had, terwijl die er bij mij opstaat!

Dus nja, ik Herinstalleren, zeflde fout melding, dus ik dacht.

Laat ik is hem openen via (C:) > program files >EA Games> sims 2 appartementsleven:

Dan krijg ik de melding/error : zorg ervoor dat de sims 2 of gerelateerde programma's niet draaien voordat je dit programma opstart.

Nou even later ging ik weer even kijken via de map van u-torrent, en daar staat een map uitgelegd dat ik de bestandjes die daar staan, die ik moet kopiëren naar de map : crack

Heb ik gedaan: en dan krijg ik dat er niet voldoende schijfruimte is! ...

NOU SCHIET MIJ MAAR LEK!!!!!

ben er misschien al 24 uur mee bezig om het voor elkaar te krijgen maaruh,... het lukt maar niet o.O! :blink: ..

Misschien dat jullie het stap voor stap kunnen uitleggen :P?! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je de melding krijgt dat er niet genoeg schijfruimte is dan moeten er wat bestanden/programma's worden verwijderd.

Je kan CCleaner gebruiken om onnodige bestanden te verwijderen/register schoonmaken.

Als er eenmaal meer schijfruimte is dan hoef je alleenmaar de bestanden in het mapje crack over te zetten naar (C:) > program files >EA Games> sims 2 appartementsleven:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-04-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

LOL het lag dus niet aan schrijfruimte (HET IS AL OPGELOST)! blijkbaar had ik alles goed gedaan, maar ik moest hem opstarten via START o.O xD dik makkelijk ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...