Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

NZB bestanden aanmaken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  206
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Om bestanden op de servers te zetten moeten NZB bestanden worden aangemaakt. Met Powerpost kan ik wel bestanden in nieuwgroepen plaatsen, maar hoe NZB bestanden aan te maken heb ik niet kunnen vinden. Wie kan mij helpen? :sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 21
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.946
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Een NZB is een collectie van nieuwsposts. Als je je bestand op een nieuwsgroep zet wordt die eventueel in vele stukjes geknipt. De NZB doet niets meer dan links naar alle stukjes in een file zetten zodat je het origineel weer kunt samenstellen. Op spotnet vind iemand je verzameling in een nieuwsgroep en selecteert welke files bij elkaar horen. Vervolgens wordt daar weer een nzb uit gegenereerd.

Je kan het bijvoorbeeld via Powerpost maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.642
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.099
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Je moet aanvinken in powerpost dat je na het uploaden van het bestand/of voor het uploaden van het bestand, ik weet het niet meer dat je een .nzb bestand ervan wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Een NZB is een collectie van nieuwsposts. Als je je bestand op een nieuwsgroep zet wordt die eventueel in vele stukjes geknipt. De NZB doet niets meer dan links naar alle stukjes in een file zetten zodat je het origineel weer kunt samenstellen. Op spotnet vind iemand je verzameling in een nieuwsgroep en selecteert welke files bij elkaar horen. Vervolgens wordt daar weer een nzb uit gegenereerd.

Je kan het bijvoorbeeld via Powerpostmaken.

Dank voor de mededeling. Maar, nu komt het. Ik kan natuurlijk via PowerPost bestanden op nieuwsgroepen zetten. Ga ik echter naar (bijvoorbeeld) Usenet en ik geef aan dat ik (weer bijvoorbeeld) muziek wil posten, dan wordt gevraagd naar de plaats van de NZB-bestanden. En die, hoewel aangemaakt onder PowerPost, want ook gepost in een andere nieuwsgroep, zijn niet terug te vinden.

M.a.w; ik zit een beetje met de handen in het haar (of wat daar nog van over is).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je moet aanvinken in powerpost dat je na het uploaden van het bestand/of voor het uploaden van het bestand, ik weet het niet meer dat je een .nzb bestand ervan wilt.

Ook hier dank voor de mededeling. Ik kan in PowerPost nergens terugvinden waar of hoe een nzb bestand te maken. :knipoog: Er wordt , bij de nieuwsserver waarop ik ben geabonneerd, specifiek gevraagd waar de nzb bestanden staan. En die nu juist kan ik dus niet vinden..... :huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Heb het inmiddels gevonden. Ik had een te oude versie van PowerPost. Heb de nieuwste en nu moet het lukken.

Andermaal dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je kan het bijvoorbeeld via Powerpostmaken.

Heb het inmiddels gevonden. Ik had een te oude versie van PowerPost. Heb de nieuwste en nu moet het lukken.

Andermaal dank. :roos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Tsjaa... dacht dat het lukken zou. Kan alles wel naar de nieuwsgroepen zenden, maar als ik hetzelfde wil doen in Spotnet (een mooie post maken dus) dan kan ik nog steeds nergens vinden waar ik mijn nzb bestanden zou moeten hebben staan.......

Wie kan duidelijke uitleg geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Tsjaa... dacht dat het lukken zou. Kan alles wel naar de nieuwsgroepen zenden, maar als ik hetzelfde wil doen in Spotnet (een mooie post maken dus) dan kan ik nog steeds nergens vinden waar ik mijn nzb bestanden zou moeten hebben staan.......

Wie kan duidelijke uitleg geven?

Ik snap niet wat je daarmee bedoelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik snap niet wat je daarmee bedoelt?

Ik kan, middels PowerPost, bestanden naar nieuwsgroepen zenden. Geen probleem. Nu wil ik hetzelfde doen met SpotNet (dus echt in dat programma. Nu kan ik van alles doen; aangeven wat ik wil maken, welk genre etc. Als laatst komt dan de vraag (topic) toevoegen. Hier wordt nu gevraagd waar de NZB bestanden staan en daar heb ik dan het probleem. Ik kan die NZB bestanden nergens vinden. Wel de 'par' bestanden die aangemaakt zijn onder PowerPost. Deze staan netjes bij het naar andere nieuwsgroepen gezonden betand, maar ik vind niet de NZB bestanden. En juist die kleine bestandjes zou ik ergens moeten kunnen vinden om de zaak te linken.

Naar ik begrepen heb kon eerder met FTD dit automatisch geregeld worden. NZB files werden dan aangemaakt en op de eigen schijf gezet.

Ik hoop andermaal dat iemand me daarmee helpen kan. Zou fijn zijn om ook eens anderen te helepen, maar daarnaast ook te zien dat je wat hebt aangemaakt en verzonden, maar ook de reacties daarop kunt zien.

Niettemin dank voor de aandacht. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Oh je wilt je post in de index van Spotnet toevoegen? Als het goed is heb je tijdens het uploaden via powerpost van je .rar + .par bestanden een .nzb bestand aan laten maken. Zo niet, dan zul je opnieuw moeten uploaden en deze keer wel de .nzb bestand laten aanmaken. Omdat spotnet vraagt om de .nzb bestand van je upload moet je hem ergens opslaan waar je het bestandje weer kan vinden zodat je hem bij het maken van je post kan uploaden. Ik heb al lang geen uploads gedaan en heb geen ervaring met Spotnet omdat er betere alternatieven ervoor zijn, dus als het hierna nog steeds niet lukt dan kan ik je niet verder helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Oh je wilt je post in de index van Spotnet toevoegen? Als het goed is heb je tijdens het uploaden via powerpost van je .rar + .par bestanden een .nzb bestand aan laten maken. Zo niet, dan zul je opnieuw moeten uploaden en deze keer wel de .nzb bestand laten aanmaken. Omdat spotnet vraagt om de .nzb bestand van je upload moet je hem ergens opslaan waar je het bestandje weer kan vinden zodat je hem bij het maken van je post kan uploaden. Ik heb al lang geen uploads gedaan en heb geen ervaring met Spotnet omdat er betere alternatieven ervoor zijn, dus als het hierna nog steeds niet lukt dan kan ik je niet verder helpen.

Andermaal dank. Maar het probleem is juist dat PowerPost weliswaar aangeeft dat ik NZB files aanmaak (onder de opties) maar dan..... kun je ze niet terugvinden. En ook echt nergens, tenminste niet op de schijf. Raar.

Maar; het alternatief, daar heb ik oren naar. Ik hoor weer graag van je.

:goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Deze oude handleiding komt ook nog van pas

http://www.duken.nl/uploaden-in-nieuwsgroepen/

Dan gaat het om het laatste stuk voor de NZB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Deze oude handleiding komt ook nog van pas

http://www.duken.nl/...-nieuwsgroepen/

Dan gaat het om het laatste stuk voor de NZB.

OK, dank. Ik ga het aan de hand van deze handleiding maar eens proberen. Uiteindelijk gaat het erom dat ook een ander eens een keer een plezier gedaan kan worden. Niet alleen maar binnenhalen en verder niks doen!

Lukt het, dan laat ik weer van me horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Probeer jbinup eens om te uploaden ipv powerpost. http://www.jbinup.com/nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Probeer jbinup eens om te uploaden ipv powerpost. http://www.jbinup.com/nl/

Doe ik; bedankt. Ik laat wel weten of het dan lukt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Gewoon het nzb-bestand downloaden van de nieuwsserver dan staat die toch op je pc?

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Gewoon het nzb-bestand downloaden van de nieuwsserver dan staat die toch op je pc?

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Dank je wel. Maar het gaat er juist om dat ik, voordat ik ze naar de nieuwsserver zend, de nzb-bestanden moet hebben om te kunnen posten met (bijvoorbeeld) Spotnet.... :huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

aaaaa,

maar wat je kan doen na het uploaden is.

Open www.binsearch.info

Zoek naar jou upload

(voorbeeld http://binsearch.info/?q=duken&max=100&adv_age=1100&server= )

Maak daar een NZB file van, en deze kan je uploaden / gebruiken voor Spotnet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

aaaaa,

maar wat je kan doen na het uploaden is.

Open www.binsearch.info

Zoek naar jou upload

(voorbeeld http://binsearch.inf...ge=1100&server= )

Maak daar een NZB file van, en deze kan je uploaden / gebruiken voor Spotnet

Maar natuurlijk.... Daar heb ik wat aan! Ga ik a.s.a.p. proberen!!!!

Dat ik daar zelf niet eerder aan gedacht heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Dat was wat ik bedoelde :), ik had het alleen niet goed gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

't Is allemaal goed gelukt. Een beetje omslachtig zoals het nu gaat, maar het werkt! Daarom mijn oprechte dank :roos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Driess Saddiki en de aanstaande wedstrijd tegen Jong PSV Gebruiker: MarkVVV "Hey allemaal, wat denken jullie? Kan Driess Saddiki echt de basisplaats terugkrijgen? En wat verwachten jullie van de wedstrijd tegen Jong PSV?" Expert: VoetbalFan2000 "Hoi Mark! Goede vraag. Driess Saddiki ziet er idd fitter uit na zijn blessure. Trainer John Lammers is wel voorzichtig, wat logisch is. Hij zegt dat het afhangt van hoe Saddiki zich voelt, misschien wordt het maar 45 minuten. Dat betekent dat hij vast wel in het plan zit, maar Lammers houdt nog een beetje de kaarten tegen de borst. Wat betreft Jong PSV, het is een lastige tegenstander. Ze hebben al mogen proeven van een overwinning, en ze zijn goed in vorm. We weten ook dat VVV recent wat punten tegen ze heeft gepakt, dus wie weet. Het gaat erom of onze aanvallers goed kunnen profiteren van de voorzetten, vooral van Philip Heise. Die kan echt goed leveren. Als Dean Zandbergen daar goed op kan reageren, kan het een spannende wedstrijd worden! Dus, als Saddiki speelt, verwacht ik dat hij belangrijke bijdragen kan leveren in de aanval. Maar als hij niet 100% is, zou ik niet willen dat hij overbelast raakt." Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: voetbaltijger23 "Ik denk dat we echt iets kunnen halen tegen Jong PSV. Ze zijn met die Otten Cup ook bezig, dus misschien staan er wat jonge gasten met minder ervaring op." Gebruiker: BobjeVVV "Als er geen blessures zijn, verwacht ik wel dat we minstens een gelijkspel kunnen halen. Die frustratie tegen Jong PSV moet nu opgelost worden. Kom op, jongens!" Gebruiker: LindaDeSupporter "Klopt! We hebben Saddiki echt nodig. Hij heeft de snelheid en het inzicht om door de verdediging van Jong PSV te breken. Ook benieuwd wie Lammers op de vleugels gaat zetten." Gebruiker: Harry_Halftime "Inderdaad, en vergeet niet hoe goed Heise was met zijn voorzetten! Hij kan écht het verschil maken. Hebben jullie die assist tegen De Graafschap gezien?" Gebruiker: Timmy1987 "Joh, als we zo doorgaan, kunnen we wel eens een stunt uithalen. Maar ik ben bang dat Jong PSV ons weer flink gaat dwarszitten. Zie het nog niet gebeuren helaas." Gebruiker: Gert-Jan57 "Die geschiedenis tegen Jong PSV zegt ook wel wat. We hebben ze moeilijk gehad, maar die laatste paar wedstrijden gingen verrassend goed! Hopelijk kunnen ze die lijn doortrekken." Gebruiker: Suus_nl "Precies! Voetbal is een gek spelletje. Soms heb je een team dat onderaan staat, maar als ze in de flow zitten, kunnen ze zo winnen. Laten we hopen op een goede wedstrijd!" Gebruiker: MarkVVV "Thanks voor de uitleg, VoetbalFan2000! Ik ben het met jullie allemaal eens. Het wordt spannend! Hoop op een mooie overwinning voor Venlo!" En daar gaat de discussie verder! Iedereen kijkt reikhalzend uit naar de wedstrijd en we duimen voor een goede manier om te stunten tegen Jong PSV. Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstellen van GamerLover101 GamerLover101: Hey allemaal! Ik ben GamerLover101 en ik ben net lid geworden van dit fantastische forum! Ik kom uit Utrecht en ben al een paar jaar een grote fan van gaming. Mijn interesse gaat vooral uit naar RPG’s en multiplayer games. Ik vind het heerlijk om samen met vrienden te spelen, maar ik speel ook regelmatig solo. Wat me vooral opvalt in de gamingwereld is hoe belangrijk gamer girls zijn. Ze brengen een unieke perspectief en diversiteit naar de gamingcommunity, en ik geloof echt dat dat het spelletjes maken nog beter maakt! Verder denk ik dat het belangrijk is dat alle gamers – ongeacht geslacht – zich welkom voelen in deze wereld. Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar mensen die mijn passie delen en om natuurlijk tips te krijgen voor spellen die ik nog niet heb geprobeerd. En hey, ik zou graag willen weten: wat maakt jullie favoriete gamer girl zo speciaal voor jullie? Ik kijk uit naar jullie reacties! Expertise Reactie: GameGeek123 GameGeek123: Hey GamerLover101, welkom op het forum! Je hebt absoluut een goed punt! Gamer girls spelen een cruciale rol in de gamingwereld. Ze zorgen voor meer inclusiviteit en laten zien dat games voor iedereen zijn. Neem bijvoorbeeld de populaire game "Overwatch". Daar zijn veel sterke vrouwelijke personages die geliefd zijn bij spelers van alle geslachten. Dit laat zien dat het niet alleen om de gameplay gaat, maar ook om vertegenwoordiging en verhalen. Gamer girls brengen verschillende speelstijlen en ideeën met zich mee, wat de community gevarieerder en interessanter maakt. Het is belangrijk dat we elkaar steunen, ongeacht of je een jongen of een meisje bent. En weet je, het helpt ook om kinderen en tieners te inspireren. Als ze zien dat vrouwen succesvol zijn in gaming, voelen ze zich misschien meer aangemoedigd om ook te spelen of hun eigen verhalen te vertellen. Dus, je vraag over wat mijn favoriete gamer girl speciaal maakt? Het is absoluut de sterke karakterontwikkeling en de wijze waarop ze snel denken en handelen in stressvolle situaties. En vergeet niet: de community is er voor elkaar, dus als je vragen hebt of iets wil bespreken, je kunt altijd hier terecht! Reacties van Andere Gebruikers PixelPrincess: Hey, welkom GamerLover101! Leuk dat je hier bent, en ik ben het helemaal met je eens. Gamer girls maken de wereld zoveel leuker! GamingGuru: Welkom! Interessante punten die je aanhaalt. Ik denk dat de diversiteit echt een verschil maakt in de verhalen die we herkennen in games. NoobMaster: Gamer girls zijn echt cool! Maar wat zeggen jullie over gamer jongens? Zijn die minder belangrijk? GamerLover101: @NoobMaster, dat is zeker niet wat ik bedoelde. Iedereen is belangrijk in de gaming community, maar het is gewoon mooi om te zien dat meer meiden actief zijn. EpicSquirrel: Hee, Utrecht! Wij in Amsterdam kunnen niet wachten om bij je aan te haken. Games zijn echt een leuke manier om nieuwe vrienden te maken! PixelPrincess (in reply to EpicSquirrel): Zeker weten, we moeten een game night plannen! GameGeek123 (in reply to NoobMaster): @NoobMaster, nee, dat zei niemand! jongens zijn ook welkom! Het gaat om dat voor iedereen ruimte is en dat we allemaal samen kunnen gamen. GamerLover101: @GameGeek123, dat klopt! Het is echt een community vibe hier! NoobMaster: Haha, yeah, dat is waar! Dank voor de verduidelijking! EpicSquirrel (in reply to GamingGuru): Ja, vind ik ook. Games zijn nu veel inclusiever. Lang leve de gaming wereld! Zo ziet ons forum eruit! Een echte community met leuke interactie en een gevoel van saamhorigheid. Geweldig om te zien! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Jazzyme heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...