Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

PC loopt vast sinds windows update!

'Robin
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik heb een probleem met mijn computer, sinds een week loopt hij elke keer vast.

Laatst sloot ik de computer af en toen ging hij updates installeren, ik heb hem gewoon laten gaan. Ik ben in stappen gegaan en toen ik thuis kwam was hij nog steeds bezig (naar 6 uur aan te hebben gestaan). Ik wou toen slapen dus heb ik hem uitgedrukt, want hij was blijkbaar vastgelopen.

Nu als ik elke keer de computer opstart doet hij even maar na een paar minuten doet hij niks meer. Dan veranderd het muisteken in zo'n cirkeltje en reageert die nergens meer op.

Kan iemand me please helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Heeft u de mogelijkheid om de pc op te starten in veilige modus, de juiste procedure daarvoor is verschillend van merk tot merk en daarvoor kan dus geen passende methode gegeven worden (behalve bij het opstarten dan de stekker uit te trekken en bij de nieuwe opstart zou dan auto moeten de mogelijkheid geboden worden om te starten met veilige modus, ook met netwerk mogelijkheden), Indien u kan opstarten in veilige modus zou u kunnen van de laatste update te verwijderen (te deleten), start de pc opnieuw op (liefst in veilige modus, deze keer met netwerkmogelijkheden zodat u contact kan maken met het internet) en laat het OS opnieuw zijn updates binnen halen en installeren. Eens dit gedaan kan de pc opnieuw normaal opgestart worden en zouden de eventuele problemen kunnen/moeten verdwenen zijn zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik heb al een paar keer systeemherstel gedaan maar dit helpt ook niet

bewerkt door 'Robin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer eens, in veilige modus zonder netwerkmogelijkheid, alle windows-updates van de laatste ronde te verwijderen, daarna opstarten en kijken wat er gebeurt.

Ben je wel zeker dat het windows-updates waren?

Kijk ook eens met msconfig wat er allemaal in opstarten staat, e.e.a. daar, tijdelijk?, uitschakelen wil ook wel eens helpen.

Laatste mogelijkheid, ik hoop dat je die hebt, alle bestanden van na je laatste backup veiligstellen en backup terugzetten en de bestanden die je daarna aangemaakt hebt.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hallo allemaal! Ik heb net een PS4 gekocht en wil hier mijn eerste game op installeren. Kan iemand me stap voor stap uitleggen hoe ik dat moet doen? Ik ben een beetje bang dat ik iets verkeerd doe. Alvast bedankt! ExpertJohan Hey GamePeter! Geen zorgen, het is super eenvoudig om een PS4-game te installeren! Hier zijn de stappen: Plaats de schijf: Als je een fysieke schijf hebt, zorg dan dat je PS4 aan staat. Steek de schijf met de glanzende kant naar boven in de schijfopening. Je hoort een klikje als hij goed zit. Downloaden van digitale games: Als je een digitale versie hebt gekocht, ga dan naar de PlayStation Store op je PS4. Zoek je game en kies ‘Downloaden’. Dit kan even duren, afhankelijk van je internetverbinding. Installatie: Na het plaatsen of downloaden van de game begint de installatie vanzelf. Je ziet een voortgangsbalk in beeld. Hoe lang dit duurt, hangt af van de grootte van de game. Start de game: Zodra de installatie klaar is, verschijnt de game op je homescherm. Selecteer de game en druk op ‘Start’! Updates: Soms moet je de game updaten. Als je dat ziet, klik dan gewoon op ‘Ja’ om de updates te installeren. Dit is belangrijk voor de beste ervaring. Als je vragen hebt tijdens het proces, laat het me weten! Succes! NinaSwitch Thanks Johan! Dit klinkt simpel. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten tijdens de installatie? ExpertJohan Graag gedaan, Nina! Een paar tips: Zorg ervoor dat je PS4 genoeg ruimte heeft. Controleer de opslaginstellingen. Maak je console af en toe schoon. Stof kan de ventilatie blokkeren. Download updates als ze beschikbaar zijn. Dit verbetert je spelervaring! En geen zorgen als je een foutje maakt, dat kan gebeuren. Gewoon proberen! GamePeter Bedankt voor de uitgebreide uitleg! Dit helpt echt! Heb je tips over hoe ik een game kan verwijderen als ik er klaar mee ben? JesseGaming Ja, geen probleem! Je gaat naar ‘Instellingen’ > ‘Opslag’ > ‘Systeemopslag’ > ‘Games’. Zoek je game en kies ‘Verwijderen’. Super simpel! NinaSwitch Waarom is het goed om games te verwijderen? Zou dat niet gewoon het systeem vertragen? JesseGaming Ja, dat kan! Hoe meer dingen je op je PS4 hebt, hoe trager het kan worden. Dus als je een game niet meer speelt, is het slim om ‘m gewoon weg te gooien! GamePeter Klinkt logisch! Ik heb trouwens een andere vraag. Hoe kan ik mijn PS4 op internet aansluiten? Is dat moeilijk? ExpertJohan Dat is echt easy, GamePeter! Gewoon naar ‘Instellingen’ gaan, dan ‘Netwerk’ en ‘Internetverbinding instellen’. Kies tussen Wi-Fi of Kabel. Volg de stappen op het scherm en je bent connected! KeesDeGamer Ik heb ooit een probleem gehad met mijn internetverbinding! Was frustrerend… Maar meestal gaat het soepel als je deze stappen volgt. NinaSwitch Ik heb ook een keer moeten resetten omdat mijn verbinding wegviel. Altijd goed om dat te weten! GamePeter Wow, dank jullie allemaal! Ik voel me al veel zekerder. Denk dat ik binnenkort ga beginnen met de installatie. ExpertJohan Mooi om te horen, GamePeter! Veel plezier met gamen. Als je nog meer vragen hebt, weet je me te vinden! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: iCloud Opslag Vol? Wat Nu? iRonnie: Hey allemaal! Ik loop tegen een probleem aan. Mijn iCloud-opslag is vol! Ik weet niet echt wat ik moet doen om dit op te lossen. Hebben jullie tips? Moet ik gewoon wat dingen verwijderen of zijn er andere manieren? Alvast bedankt! AppleExpert: Hoi iRonnie! Geen paniek, dat gebeurt veel. Hier zijn een paar dingen die je kan doen om je iCloud-opslag te beheren: Check wat ruimte in beslag neemt: Ga naar je iPhone/iPad en naar Instellingen > [jouw naam] > iCloud > Beheer opslag. Hier zie je een overzicht van wat het meeste ruimte gebruikt. Vaak zijn het foto’s of back-ups. Verwijder onnodige foto’s: Als je veel foto’s hebt, kun je overwegen om oude of dubbele foto’s te verwijderen. Gebruik ook de ‘Optimaliseer opslag’-functie in de Foto’s-app. Dit zorgt ervoor dat alleen de nodige kwaliteitsfoto’s op je apparaat blijven, terwijl de rest in iCloud wordt opgeslagen. Back-ups beheren: Kijk na of je back-ups van apps of oude apparaten hebt staan die je niet meer gebruikt. Deze kun je verwijderen. Ga naar Instellingen > [jouw naam] > iCloud > Beheer opslag > Back-ups en verwijder wat je niet nodig hebt. Extra opslag bijkopen: Als je echt veel ruimte nodig hebt, kun je altijd een paar euro per maand betalen voor extra opslag. Dit gaat heel eenvoudig in de instellingen. Verdeel je bestanden: Overweeg om een deel van je bestanden (zoals documenten) naar een andere cloudoplossing te verplaatsen, zoals Google Drive of Dropbox. Zo blijft je iCloud minder vol. Ik hoop dat dit helpt! Laat maar weten als je nog vragen hebt! Jochem1988: Zeer nuttige tips, AppleExpert! Ik had ook laatst dit probleem en het verwijderen van oude back-ups deed wonderen. Scheelt echt veel ruimte. SophieSays: Ik vind dat iCloud soms een beetje verwarrend is. Is het echt veilig om daar allemaal bestanden op te zetten? Wat als je iCloud bijvoorbeeld ‘per ongeluk’ leegloopt? AppleExpert: Goede vraag, Sophie! Over het algemeen is iCloud veilig. Apple heeft goede beveiligingsmaatregelen. Maar het blijft wel slim om altijd een backup te maken van belangrijke documenten op een andere plek, just in case. Een extra schijf of een ander cloud systeem kan nooit kwaad! iRonnie: Thanks voor de tips, AppleExpert! Ik ga eerst die foto’s maar eens doorlopen. Had niet gedacht dat dat zo’n ruimte in beslag nam! PietP: Ik vond het ook handig om mijn muziek en films wat te stylen in plaats van alles in iCloud te houden. Spotify en Netflix doen de rest. EmmaVlogs: Als je echt veel miesto’s hebt, zou je ook naar een andere cloud-dienst kunnen kijken. Er zijn goedkope alternatieve diensten die een hoop bieden voor een lagere prijs. Jochem1988: Hoop dat we niet allemaal daarheen moeten! iCloud is toch zo handig als je alles bij Apple hebt. Maar wie weet! SophieSays: Ik heb gekeken naar Google Drive. Was best fijn! Maar ik ben zo gewend aan die Apple interface. Keuzes, keuzes! iRonnie: Haha, ik snap het… het is een beetje als kiezen tussen appel en sinaasappel! Goede discussie hier, guys! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe kan ik de Grand Prix van Bahrein in Sakhir gratis en met een VPN kijken? MarkNL Hey allemaal! Heeft iemand een idee hoe ik de Grand Prix van Bahrein kan kijken, vooral als ik in het buitenland ben of niet lekker bij die officiële streams kan komen? Ik wil het graag gratis doen als dat kan. Any tips? F1Fan88 Hey Mark! Goede vraag! Je kunt heel makkelijk kijken met een VPN! Een VPN (Virtual Private Network) helpt je om je internetverbinding te versleutelen en je IP-adres te verbergen, zodat je vanuit een ander land lijkt te streamen. Dit betekent dat je toegang hebt tot streams die normaal misschien niet beschikbaar zijn voor jou. Ik gebruik zelf altijd PIA VPN (Private Internet Access). Het is echt een topkeuze! Het werkt goed met zowel Nederlandse als buitenlandse streams, en de snelheid is prima, dus je kunt lekker genieten zonder haperingen. En je kunt ’t makkelijk op je laptop, smartphone of tablet installeren! Als je je aanmeldt, kun je gewoon de server van een land kiezen waar de race wordt gestreamd, en hoppa, je hebt toegang! Laat het me weten als je meer vragen hebt! SophieF1 Ik gebruik PIA ook, en ik ben er zeer tevreden over! Het werkt prima met Viaplay en F1TV – echt een topspul voor de races! Jasper1985 Cool, dat klinkt goed! Maar werkt PIA ook op smart TV? Ik wil het op een groot scherm kijken. F1Fan88 Ja, dat kan zeker! Je kunt PIA op veel smart TV’s installeren, of je kunt je telefoon/laptop als hotspot gebruiken om je TV ermee te verbinden. Genoeg opties! JeroenF1 Waarom zou je niet gewoon een gratis VPN gebruiken? Is dat niet makkelijker? SophieF1 Gratis VPN’s zijn vaak sloom en kunnen uitvallen, vooral tijdens een race. Ik had er slechte ervaringen mee, en blijf nu gewoon bij PIA. Het is het geld echt waard! Marktovenaar Heb gehoord dat je met PIA ook toegang hebt tot streams in andere landen. Klopt dat? F1Fan88 Precies! Je kunt overal zijn virtueel. Dus als je bijvoorbeeld een paar weken naar Spanje gaat en je wilt de Nederlandse race-nuances, dan zet je PIA aan, kies je Nederland en voilà! LisaF1 Maar zijn er extra kosten aan verbonden ofzo? Of is het een vast bedrag? F1Fan88 Het is meestal een maandelijkse of jaarlijkse vergoeding, maar ze hebben vaak kortingen als je voor een langere periode betaalt! Je krijgt veel waar voor je geld, trust me! MarkNL Thanks allemaal voor de tips! Ga PIA zeker proberen, klinkt als de oplossing! Veel plezier met de race! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• banjo heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...