Spring naar bijdragen

Poorten openen // Ondertiteling


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi..

Vraagje brand je het wel met Nero Vision Express ?

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k
  • Reacties 58
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ja en dan zegt hij die foutmelding die ik al eerder poste en toen ik hem had gede instaleerd en had geinstaleerd in E waar 15 gb vrij is.. gaf hij hetzelfde :S ma nog wel bij de c sgijf te weinig ruimte ofso:S snap ik ookniet want in die foutmelding hebben se het over temps ofso.. weetikveel en om mb's maar op c is 4 gb vrij maja.. ik wil het nu dus met shrink 3.2 branden dat is voor mij een vertrouwd programma maar hij herkent het bestand niet die .ifo.. hoe kan ik hem omzetten zodat shrink hem kent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik word er sgijt siek van.. >:( 't wil maar niet net weer met nero geprobeert.. ja netzoals gister en eregsiter ook met nero vision.. en steeds die foutmelding  :-[ snap het niet.. hoe dat kan.. maar.. HOE moet je dat .ifo bestand nou met shrink branden dan.. moet je het bestand met een programma omzetten ofso?? Zeg het me alsjeblieft... :(  jo..

Edit:    als ik het bestand wat, als ik er dubbel op klik gwoon opent in powerdvd en/ windows media player en afspeelt maar als ik hem open met dvd shrink 3.2 zegt hij::  Dvd shrink encountered an error and cannot continue. Failed to open file "E:\Tokyo drift film\Video_TS.IFO" Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

Dat vind ik nogal vaag.. :o  ::)  :o want als ik die map open en dubbelklik doe op dat dingetje speelt hij dus gwoon af als ik al zei.. wat doe ik verkeerd? //

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Ik snap even één ding niet je zegt nero zegt niet genoer ruimte.

Maar je bent hem toch op een dvd aan het branden je bent hem toch niet eerst op de harde schijf ( dus image) aan het branden .

Dan heeft het niks met je harde schijf te maken.

By the way nero 7 vind het ook 10 keer niks hoor ik hoor en zie er zoveel probelemen mee.

Het kan wezen door het omzetten van je film dat er iets fout is gegaan en dan mis je een file.

Je zegt steeds een ifo file maar bedoel je niet een iso file.

Want die moet je anders branden namelijk dus bedoel je soms een iso ???

Yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Nee ifo.. en welke nero heb jij dan?? maar ik had hem hier eerder al gepost de foutmelding..!!! hierboven moet je maar kijken daar staat plaatje.. dus..  nja.. en volgensmij is het een ifo file.. hoor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik weet het ook allemaal.. niet hoor.. en nero is harstikke kut.. en met shrink kan hij het ifo file ofso wat ik een post of 2 geleden poste(die foutmelding dat hij een ifo file niet kan vinden) maar als ik rechtermuisknop doe is het een mpeg file..!! snap jij 't?:P ma heb jij beter programma met nero dan? waar het wel mee wil waarsgijnlijk?

Kijk hier staat die foutmelding die ik bij nero krijg als ik um wil branden..:::

http://img231.imageshack.us/my.php?image=5240lz1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

heb je je tijdelijke internet bestanden al eens weggegooit want in die map wil hij de iso maken en daar is nou juist te weinig ruimte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ja al een paar keer schijfopruiming gedaan waarje dat kan aanvinken.. en nog wil het niet.. wat te doen wat te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Nou ik weet niet wat ik allemaal heb gedaan maar ineens begon hij wel te doen wat hij moest doen.. maar nu is hij al 2 uur en 37 min inmiddels besig.. en moet nog 2 streepjes en hij gaat maar niet verder naar branden.. moet ik nog langer wachten..??

screen: http://img46.imageshack.us/img46/7470/nerojd0.png

die onderste tijd in die balk waar nog twee streepjes bij moeten is nu al bij 2.40 en nog geen streep verder..  :-[ :-[ vet kut dat 't nie wil..  ::)

Groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Nou en hij is nual 4 uur bezig..  :-[ en niks verder ik gebruik btw nero 7 ultra edition

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Nou 5 uur en tien min.. :o  En nnog niks verder is tog niet normaal  :-[ kut nero.. ma ik had dus de nero 7 ultra edition ofso.. (als dat belangrijk is..  ::) )

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi..

Heb jij de nero 6 nog als ik vragen mag.

IK ben nog steeds voor je aan het zoeken hoor dit hoort ook niet je ruimte heeft er eigenlijk niks te mee te maken.

Je film is al helemaal omgezet en wil je het op dvd zetten dat heeft dus niks met je ruimte te maken,

ik blijf zoeken dus geen paniek,

maar heb je de 6 gooi die er eens op ik gebruik die al heel lang en nooit problemen gehad en lees dus veel dat de 7 veel problemen heeft.

Yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik ga 7 nu de-instaleren en dan ff de torrent van 6 zoeken download ik die ff en dan ff half uurtje kranten lopen is die dowlaod al hele tijd klaar kan ik direct door met instaleren blalba.. en dan verder kijken.. ja ik heb hem al helemaal omgezet en nu wil ik hem op dvd zetten..

Ik ga nu nero 6 proberen..

Leon

EditGaat niet echt snel als je vanaf 50% heletijd 1kb ong. per seconde heb..  :-[ anders krijg ik ff meer seeds ofso.. of van die andere weetikveel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Nou kheb eindelijk ff tijd om te proberen en te reageren.. zo voetbal trainen en school was weer is toppiej..  ::) naja.. ben net klaar met al me huiswerk dus ik zal maar ff reageren en zeggen wat nu niet wil.. want nu herkent hij het bestand volgensmij niet eens en het is een mpeg.. ???  :-[

Link: http://img185.imageshack.us/img185/2223/naamloosli4.png

Hopelijk is dit de laaste keer dat jullie me hoeven te helpen..

Edit O trouwens als ik hem gewoon selecteer (1 klik durop dus) dan kan ik rechts onderin op play drukken en dan film afspelen lukte bij nero 7 wel maar deze 6 dus niet.. maar dan zegt hij ook iets met dat het een mpeg 2 is ofso..

kijk maar... ---->>:  http://img104.imageshack.us/img104/557/naamloos2mg1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi.

DEze zin Hopelijk is dit de laaste keer dat jullie me hoeven te helpen.. Wil ik niet meer lezen al duurd het jaren.

Je doet je uiterste best om het te laten lukken en je bent de enige die volhoud en daarom helpen we je ook.

Okee dus niet meer zeggen hoor.....................

Okee en dan nu het antwoord hahaha.

http://img104.imageshack.us/img104/557/naamloos2mg1.png dat houd in dat je dus de plugin van de dvd dus niet hebt en dat kan kloppen want die moet je dus apart kopen.

Maar bij deze http://img185.imageshack.us/img185/2223/naamloosli4.png Ik zie als het goed is dus wel een iso en geen ifo file. de file erachter van the fast and the furios

Je hebt hem dus niet omgezet en dan pakt nero hem inderdaad niet, want nero herkent het niet.

Niet op de manier hoe jij hem wilt branden jij pakt hem gelijk als een dvd bestand en dat is het dus niet want het is een file die nog niet is verwerkt.

Wat je kunt doen het branden als een image file.

Als je de nero 7 zoals jij zegt het beter doet doe die er dan weer op eventueel en brand hem dan als image maar dan branden op laagste snelheid.

IK heb hier iets voor je hoe je hem moet branden

http://members.home.nl/hr.vandijk/tut%20iso%20branden.htm

Aleen je moet hem branden op stand 4 .

Maar dan moet je dus de nero 7 denk ik weer gebruiken want als jij met de nero 6 de dvd plugin vermelding krijgt zal het niet lukken want zoals ik al zei je hebt dus wel de plugin nodig.

En aangezien jij het wel met de 7 kreeg en niet met de 6 zo ik het dus met de nero 7 proberen.

Sorry dat ik je van de ene naar de anderen overzet maar ik wil dat het je gewoon gaat lukken .

Heb je het ook geprobeer om het eventueel met dvddecrypter te branden als ik vragen mag?

zo nee kun je dat ook proberen.

Kijk hier ook maar eens na http://www.doom9.nl/index.html?/dvddec.htm

IK hoor het wel of het dan wel is gelukt op deze manieren?

O0 suc6 yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Nou yvon,

ik had in die map die ik had gedownload niet alles geinstaleerd ofso.. en kheb daarna nog ff via internet die dvd plugin gedownload hij geeft die melding nog wel maar als je ok doet kun je m afspelen enso en verder gaan en ik heb nu wel alles geinstaleerd bij nero 6 dus ga 't nu proberen met die..!  was ik toch best dom.. :P maar daarna toch best slim dat ik die map ff na ging kijke:P ma nu herkent hij 't bestand ook dunkt me :D

en hoe zag je dat 't een iso file is..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

YVON YVON YVON IK HEB HEM OP DVD !!! IK KIJK HEM NU OP ME DVD SPELER HIER BOVEN OP ZOLDER IK GA ZO NAAR BENEDEN VERKASSEN!! HELE WEEKEND ALLEEN THUIS OUDERS NA LONDEN OFSO DUS LEKKER DOLBY SERROUND AAN LEKKER HARD EH LEKKER GENIETEN! WOEEJJJJ dankje dankje dankjeee:D:D Nu ga ik is ff lekker the fast and the furious tokyo drift kijken:D en nu direct ff scary movie 4 downloade :D:D  LATERRR:D

Nero 6 is toppieeeej(H) veel beter dan 7 en ik deed gwoon het zelfde :S:P!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hee leonpwner.

klasse jongen goed gedaan O0 ik ben blij voor je .

Je vroeg me hoe ik het zag dat het een iso file was?

Nou door deze image http://img185.imageshack.us/img185/2223/naamloosli4.png

zag ik het.

Wat er achter stond achter de nero daar zag ik het aan.

NOu ik ben blij dat het je nu dus wel is gelukt hoor.

Zie je wel en dus ook nooit meer zeggen "Hopelijk is dit de laaste keer dat jullie me hoeven te helpen.."

Want je ziet het het is dus uit goed gekomen door juist te vragen.

Ga lekker je filmpje kijken en als je weer hulp nodig hebt, weet je ons te vinden hoor hahahah.

Veel plezier met fastandfurious3p.jpg

IK weet niet of dit hem is maar ja maakt ook niet uit toch ahhahah.

O0 O0 O0 O0 O0 yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ja dat was um ja de voorkant was toppiej film :D Gisteravond begonnen met scary movie 4 te downloaden.. was hij na paar uur op 60 % ga ik na bed maakt me zus mij om 2 uur wkkr want ik had 't ligt aan laten staan ga k ook ff kijken boven was internet uitgevallen.. maja.. toen geprobeerd goed te doen maar ik was niet wkkr dus lukte wel maar niet psies segmaar :P ma nu ist weer goed.. maar yvon welke ondertiteling van nlondertitels.com moet ik nemen??

[ download ] [ info ]

0.0 Scary Movie 4

[ download ] [ info ]

10.0 Scary Movie 4 (Unrated)

[ download ] [ info ]

0.0 Scary Movie 4 (Unrated) - V2

[ download ] [ info ]

0.0 Scary Movie 4 (Unrated) - V3

En btw de film was top or! maar hij stotterde soms nog wel!! komt dat omdat ik hem op 16x brande?? jij zei vorige keer volgensmij.. dat ik hem langzaam moest branden niet? maar als ik hem op 2x doen is dat dan wel goed? ma dan duurt het toch een eeuwigheid yvon?

Groetjes

Leon,

die zich gaat klaarmaken om te voetballen met c1 8) :cool2:! We spelen lekker hooofdklasseeee :D ;D :D ;D :D O0 O0 :cool2: :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Euhmm ik heb de film binnen .. maar hij speelt wel af maar zonder geluid..  :-[ en je hoeft ook niks uit te pakkeN!! vind ik zo raar joh.. gwoon drekt dubbel klik en dan speelt hij m af maar znder geluid.. bij nero.. bij powerdvd en bij windowsmediaplayer  en het is een windows bestand ofso divx film.. ofso

O nou Vergeetdit maar ik heb vlc ofsoiets gedownload stond bij na het downlaoden en daar doe thij het wel.. nu ff ondertiteling downloaden.. ff kiezen tussen welke vier ik hier van boven zou doen.. ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Woow hoeso heel kut als je m alleen kunt afspelen met geluid in dat vlc ofso! als je de ondertiteling dan synchroon moet laten lopen ist best wel heeeel moeilijk..:(

Maja hopen dat het goed gaat..

Maar bij TMPGenc als ik daar video source open.. dan kwam der bij tokyo drift wel een audio source bij maar bij scary movie 4 nu dus niet.. maar als ik die bij powerdvd afspeel enzo hoor ik ook niks alleen bij VLC maar.. als ik hem dan nu overzet op mijn computer zonder dat audio.. hoor je dat dan wel op me dvd speler dan strakjes?

Antwoord plz snel zodat ik verder kan.. plees...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi leonpwner.

Ook daar heb ik de antwoord voor je via deze site.

http://www.xs4all.nl/~ronh/dv/va.htm

Je mist dus bepaalde code's.

Je ziet op een gegeven moment op die site ik zie beeld maar hoor geen geluid klik daar op met je muis en dan zie je welke code je nodig hebt die je moet downloaden.

En als ik je een raad mag geven dat  VLC wat je hebt gedownload is wel goed maar probeer ook eens bsplayer te downloaden is wat makkelijker.

Maar goed kijk eerst die site die ik heb gegeven en kijk of je er dan wel uitkomt.

IK weet voor 100% zeker dat je dat wel lukt zo is het mij ook gelukt.

suc6 yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hée ja hij doet het nu afspelen zo weer ff frameserver starten en TEMPGenc ofsoiets en dan kijken of hij um dan wel vind!! maar ik denk dat ik die VLC weer de instaleer :P nu ik heb met powerdvd kan kijken doe ik het daarmee.. dat programme vink eg vet :) en zovaak kijk ik toch geen dvd op computer dnek ik.. want beneden is dolby serround system.. dus denk ik allemaal branden eh;) majaa.. ik ga ff kijken of hij 't audio bestand nu wel vInd!

Hm.. in virtualdub.. geeft hij nog wel de audio error.. weetje.. ik instaleer gwoon allledrie die op die site stonden ff computer opnieuw opstarten mssn helpt dat weet ik veel.. ;) reply so weer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

HOi.

Okee ik hoor het wel van je of het nu wel is gelukt.

Groet yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Nou ik krijg het niet mooi.. geluid enzo wil wel.. maar op die tutorial hier op duken hebben se andere virtualdub ofso.. want ik kan niet de kleur en de vorm van de ondertiteling veranderen en als ik het in een andere programma verander staat het vet mooi in wit en als ik het in virtualdub dan open is het of gwoon dat lelijke geel met stomme lettertype of ik zie niks.. stom tog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...