Spring naar bijdragen

Poorten openen // Ondertiteling


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hallo,

Ik heb via jullie site en via honderd anderen zo ongeveer na twee dagen eindelijk me poort weten te openen voor utorrent :cool2: Maar... ik heb op jullie site ook gevonden dat poort 6881 tot 6889 open moeten(verbeter mij waneer ik het fout heb want ik weet het niet meer precies) maar ik heb alleen bij mij de 1ste regel opengezet zegmaar.. ik zal er nog even een foto van maken want ik snap dat jullie het nu niet snappen.. maar mijn vraag is.. moet ik bij die andere regels dan hetzelfde typen als bij die 1ste regel? (screenshot komt zo)

Alvast bedankt O0

Nou hier alsnog het screenshot.. de 1ste regel is ingevuld

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=ip_geval.bmp

Dus moet ik bij die regels eronder precies hetzelfde wat ik in regel 1 heb neergezet overzetten en neertypen eronder en heb ik dan die poorten open die nodig zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354
  • Reacties 58
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi  leonpwner

Ik wil je graag helpen maar of het moet aan mij liggen maar ik zie niks staan bij die screen hoor.

Maar mischien kun je of een nieuwe screen plaatsen,mishien hiermee http://img456.imageshack.us/ of het gewoon goed proberen uit te leggen want ik zie nikjs staan hoor  :cool2: :cool2:

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

hey yvon de screen doet het wel maar duurt heel lang het is een bmp van 2,23 mb

maar op de screen kan ik nergens zien welke poorten open staan

de ip nummers heb je netjes weggewerkt maar kan nergens zien welke poorten je nu open heb staan

maar als je bv poort 6881 open heb staan in je router en je doet die poort open in je client ( Azureus, Bittorent ) dan zou het goed moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

O sorry jongens ik wou wel met imageshack.us doen maar die wou steeds niet :-[ dus toen moest ik maar met deze onbekende site uploade..

maar kijk::

Welcome to the µTorrent Port Checker.

A test will be performed on your computer to check if the specified port is opened.

Checking port 6881 on ---.---.-.--.-(ip adres stond hier) ...

OK! Port 6881 is open and accepting connections.

You will be able to receive incoming BitTorrent connections.

Dit lijkt me dan zo wel goed.. en hij downloade vanacht ook met 40kb ong.. vink wel genoeg denk ik:P ik heb ook niet zo'n snelle internet verbinding maar ik was gisteravond begonnen met the fast and the furious tokyo drift te donwloaden was vanmorgen (net) klaar 100% maar hij staat nog nergens in een mapje en hij is ook nog steeds aan het uploaden.. is dat goed? hij is nu op 1.32 Gb met uploade.. hoelang zal hij nog ongeveer door moeten gaan voordat ik de film kan gaan kijken?

Groeten Leon :) Btw Hartstikke bedankt voor jullie reacties om mij te helpen he:D!!! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi.

Nee hoor niks meer doen aan die poorten die staan goed hoor.

Als er staat port okee laten staan niks aan doen pffffff net op tijd hahha grapje.

En dan het anderen.

Je zegt dat hij klaar stond en nu op uploaden staat.

IK weet niet waar je hem vandaan hebt gehaald maar meestal als je dus hem binnen heb moet je hem als zien staan in de map.

Kijk even goed bij instellingen van utorrent waar je completen downloads komen te staan.

Want die moet je zelf hebben ingevuld.

En met dat uploaden betreft jij geeft hem ook door aan anderen dus aan het uploaden.

Heb je hem van een geregistreede site of niet want als dat wel is moet je hem terug seeden net zolang dat je heb hebt gedownload.

HEt is dan een soort 1 op 1 situatie maar zelf dat kun je instellen bij utorrent.

Utorrent schakeld zichzelf door dat je het ingesteld hebt ook uit namelijk.

Dat moet je wel instellen anders ben je aan het overseeden en dat is niet goed.

Dit is alleen bij een geregistreede site maar nogmaals ik weet niet waar je hem vandaan hebt gehaald dus zal ik je daar allemaal maar niet mee lastig vallen, mits je het van een geregistreerde site heb gehaald en er wel wat van wilt weten.

Nou ik tik weer veelste veel vind ik maar goed ik hooor het allemaal wel..

Liefs yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Haha :D

Ja ik merk het nou ik heb hem nu wel binnen en ik heb hem gevonden in me mappen maar nu nog ondertiteling toevoegen.. gaat helemaal mis bij stap 3.. maar daar maak ik wel een andere topic over .. lijk me verstandiger denk ik.. njaa

nog bedankt eh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

HOI NEWBY.

http://www.filmrip.com/tutorials/subsinfilmszetten.php

kijk hier eens naar wedden dat je bij ons blijft want wij luisteren :superman: en kijken goed...

tussen de regels door en geloof me ik las wat regels tussen je verhaal door hoor hahah...

maar goed kijk even bij die site helpt je goed op weg voor hulp bij ondertiteling

Ik doe het ook altijd op deze manier en deel het met jou ook hoor eerlijk is eerlijk

Heel veel suc6 hoor yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hee :P

Nou ben ik weer Yvon die site van jou staat het bij punt 1 (hier punt 3) helemaal top uitgelegd! ik ben nu eigendelijk verder maar als ik nu mijn ondertiteling toevoeg en als hij dan segt dat ik hem af moet spelen wacht ik lang totdat die intro eindelijk klaar is en als se beginnen met praten dan zie ik de ondertiteling niet:S! of hoor je hem daar nog niet tezien? voglensmij wel want op duken.nl staat dat je dan kan kijken hoe het eruit komt tezien.. maar ik krijg gwoon mijn ondertiteling niet daar testaan:S vaag iets..!! helluup.. Again.. :buck: Worden jullie niet moe van so iemand als mij die de heletijd hulp nodig heeft? :P naja.. hopen dat het als jullie/jij me helemaal geholpen hebt het voor altijd wil..  ;)

//

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

How volgensmij heb ik het nu!! ik had het niet in ssa bestand ofso :D:P ma hopen dat het nu lukt.. hij stottert nu wel bij het afspelen bij virtual dub  :zielig: Is dat normaal:O?

//

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

LoL nu doet hij 't wel :P :cool2: ik deed het gwoon een Beeeeeetje verkeerd :P maar nu bij stap 6 whaha :P ja komt 't :  dan download ik dat programma..(weetniet of ik de goede heb want er staat heel wat in die lijst ik heb de bovenste genomen.. maar.. als ik die wizzard afsluit.. dan euhmm sluit ik dat hele programma af ofso.. mssn heb ik de verkeerde.. euhmm ik heb.. een trial van TMPGenc 4.0 XPress trial version.. dus heb ik daarmee de goeie??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Iemand.. :'(  ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

oke via via heb ik het volgensmij goed.. ::) maar nu ben ik bij stap 6 laatste zin voor start... >:( en weet ik me god niet wat vcd of wat dan ook is... kijk..::

3.      Laad de correcte template, heb je een mpg 1 bestand moet je vcd kiezen heb je een mpg 2 bestand dan moet je svcd kiezen en bij avi is het ook vcd 

Wtfff..? wat moet ik nou doen?

als ik dat oversla en gewoon start doe zegt hij: can't load balbalbla.dll

Dus.. kan iemand me snel helpen? ik wil graag verder zit al sinds vanmiddag 2 u te kloten :)

//

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi..

Sory dat ik zo laat reageer maar goed.

Ik snap even alleen  dat laatste niet.

We gaan eve stap voor stap.

Je als je dus je ondertiteling srt omgezet hebt in ssa.

Kijk in (boven in bij video of aangevinkt staat Full processing mode zo niet vink het aan anders doe je alles voor niks.

Okee doe eerst dus de ssa er in druk op okee.

Dan  ga  ja naar video (boven in naast edit)

Klik dan in compresion

Klik dan op DivX:-)mpeg-4 low motion Dit laaste is belangrijk,

Dan als laatst en ik denk dat jou probleem is .

Ga naar file boven is en ga dan naar save as avi.

Dan komt er een vraag weet je het zeker vergeet het niet een naam te geven en vooral waar je hem neer zet want ander is het zoeken,

Noem je film dan bv fimpje met de ondertiteling ofzo moetje zelf weten .

Heb je hier nu wat aan ,

anders moet je dat laatste wat je schrijft toch even beter toelichten.

sterkte hoor  O0 O0

Trouwens toppie hoor dat je je er in verdiept geloof me als je het eenmaal door hebt is het echt vet gaaf .

Ga zo door hoor geef niet op.

groetje's yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Nou yvon kijk ik heb zegmaar van jou site afgehaald hoe ik die subync ofso moest instaleren want snapte niet in welk mapje maar toen dat klaarwas ging k weer verder met de handleiding van dukeN.nl want daar had ik alles al gedaan daar komt dat laatste weg.. maar ik heb hem nu gestart bij de laatste stap bij duken.nl en nu heb ik hem op mijn computer.. maar de ondertiteliing loopt op het begin wel synchroom maar naar een paar zinnen al niet meer :-[! hoe kan dat? ik had de instellingen bij tmpgenc ::: bij load had ik : SuperVideoCD (PAL).mcf gedaan en verder gewoon de goeie bestanden ingevuld zegmaar.. dus.. wat heb ik nu foutgedaan? :P en dan heb ik nog een vraagje waarom moest dat server ding meelopen bij virtualdub?? ik snapte niet echt het nut op het einde.. Maar mijn belangrijkste vraag.. waarom loopt de tekst op het begin wel synchroon maar naar een paar zinnen (lees: 5/10) niet meer  :-[

Alvast bedankt.. alweer  ;)

Ik heb trouwens van www.nlondertitels.com gedownload The fast and the furious tokyo drift v3 (dacht ik) maar maakt het uit of je v1 v2 of v3 doet?  en is the fast and the furious tokyo drift niet iets waar de beelden ook heel snel gaan dus als ik met wat dat jij sei yvon fast motion moet doen? maja.. ik heb het dus wel anders gedaan he.. precies zoals ze het op de duken.nl site bij die handleiding zeggen zo heb ik het gedaan !

ik wacht het af :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi.

OKee je kunt 2 dingen doen

A kijk hier even na mischien kan het je helpen http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=101a

B je kunt sutitle workshop downloaden. dat is ook om de ondertiteling erbij goed te krijgen.

  maar ik raad je dus A aan om te doen.

En op de vraag over de ondertiteling en welke je moet nemen.

Kijk bij de meeste ondertitelingen staan een soort samen vatting over uithoeveel cd dit heeft.

Dat houd in staat er bv 2 cd houd dat in dat het 2 srt bestandje's zijn die je samen moet plakken en dat doe je dus wel met subtilte workshop.

Maar in princiepe maakt het niet zoveel uit ik ga meestal voor de 1 cd .

ik geef je even de download van de subtitle workshop is echt een handig programma..

http://www.urusoft.net/download.php?id=sw&mirror=1 kun je gelijk downloaden

Ik heb hem van deze site mishien ook handig om naar te kijken.

http://www.divxworld.nl/downloads.htm

okee ik hoop je nu weer een beetje heb geholpen

het is en blijft moeilijk om het goed duidelijk uit te leggen hë vind je ook niet .

Maar goed hou vol je komt er wel je bent goed op weg hoor..

suc 6  O0 O0 O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hee Yvon  :) Je ene site an divXStart met de ondertiteling heeft me heeeel goed geholpen ik heb al die credits van gemaakt door die en die blabla gedelete en nu loopt hij helemaal synchrooon!!!! Joeehoeee (Volgensmij dan eh(A) ) nu ga k m ff op de computer setten en kijken of t helemaal gelukt is want voglensmij wel:D!! :celb:

Dankjee alvast he :D ik post over een uurtje ofso of het gelukt is :)

Groetjees  :dans2: :zwaai:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Heee :D

Jaaaaa hij loopt helemaal goeed :dans2: :)

Yiihaaaa 8) Hartstikke mooi eindelijk ;D

En yvon, het klopt met vallen en opstaan kom je der uiteindelijk wel!!! :cool2:

Harstikke bedankt Yvon!!!!

Groetjes :zwaai: :proost:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi.

jahoeoeoeoeoe ik doe met je mee. enne graag gedaan hoor maar,,,

Je kunt trots op jezelf zijn hoor ( O0 ik ben trots op je).

En tuurlijk ik neem graag dat biertje van je aan hahahahahha.

ROndje van leonpwner voor iedereen :celb: :celb: :celb: :celb: :celb: :celb: :celb: :proost: :proost: :celb: :celb: hahaha

Nou gelukkig waren er maar meer zo als jij eentje met pit die het er niet zomaar bij laat zitten maar ook gewoon doorgaat ( vallen en opstaan hahah)

En omdat je het toch even hebt vermeld dat het goed is gekomen, is ook wel eens leuk om dit te horen.

Bedankt daar voor....

Groetje'' s yvon   O0 O0 O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

5240lz1.th.png

Moet je kijken.. Ik wou m branden met nero 7 ultra.. en dan zegt hij dit..  :-[ snap der geen hol van..:P en wil m graag op dvd hebben:P! en toen ik nero 7 ultra ging instaleren moest hij op C:/ Wou niet op andre.. en me c Sat bijna helemaal vol dus heb ik wat verwijderd.. en nu heb ik daar nog 4 gibabyte vrij.. maar hij geeft die foutmelding wel..en ik snap niet wat hij bedoeld..

Groetjees Leeooon :zwaai:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

How laatmaar :P Ik heb schijfopgeruimt ofso.. nu heb ik 8 gig vrij op C.. moet ik toch is aan denken 't op andere station's te instaleren.. maar was heel vaag want ik kon niet veranderen waar die moest instaleren bij nero.. maja  ;)

Tis nu klaar en hij is nu aan het branden op dvdtjeeeh :D ;D

Joehoeee O0

Nou ik ga weer stoppen

Groetjeess 

Leon :zwaai: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi.

Ja dat is meestal wel vervelend als je dus te kort komt.

Je kunt het meestal zo doen doe ik ook.

Je schijf verdelen in Ik heb het in 4 delen.

Ik heb het zo ingesteld dat als ik dus met een film bezig ben het alleen maar komt in mijn D schijf.

Als ik het binnen heb maak ik er gelijk werk van brand het met of zonder onderteling en gooi meestal de film weg.

Het neemt ontzettend veel ruimte in beslag en als je het nog een keer wilt branden voor iemand ofzo nou dan neem je toch je film van jezelf en dan copier je het met nero.

Alleen als je dus iets echt wilt bewaren bv iets wat je dierbaar is film ofzo. dan kun je er een backup van maken.

Maar meestal haal ik ze er gelijk af scheelt riumte.

O0 O0 yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

je kan ook meer harde schijven kopen :P

net als ik ik heb gemiddelt 700 GB aan films op me pc staan

ben te lui om ze te branden haha

dat doe ik meestal pas als azureus aan geef als ik iets wil downloaden dat er geen plek is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

700 gb? omfg..... crazzzzzzzy  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Godverdomme..  :biggun:  Ik krijg nog steeds de zelfde foutmelding bij nero ! waar slaat dat op ik heb verdomme 4 gb op me c nog vrij en heb hem daar gedeinstaleerd en op e gedaan daar had ik veel meer krijg k op 1 of andere reden nog steeds dat gezeik... ik wil alleen maar me mpeg2 bestandje branden die ik met TPMGenc op mpeg 2 na me computer gedaan maar ik wil 'm op dvd... heeeellluuupp...  :(

Groetn..

Edit :  O trouwens en mijn vertrouwde progje shrink 3.2 vind m ook niet daar zegt hij dat hij video_ts blabla . ifo ofso niet kan openen en als ik m afspel seggen ze dat het een mpeg file is .. ik word.. GEKK :-\ wat is het nou.. mpeg2 of mpeg een ifo.. of blabla... ma hoe kan ik dan een ifo file met shrink branden? want nero snap ik geen flikker van stom ding.. met die foutmeldingen .. en bij shrink nooit wat gehad.. alleen nu.. Latèhr!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Weet iemand al wat ik moet gaan doen? moet ik dat ifo bestandje omzetten naar een andere bestandstype voor shrink 3.2 ofso?? Hellluuupp!

Groetjs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 354

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...