Captain Buttface Geplaatst September 4, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 4, 2006 Hallo allemaal! Ik vraag me af of iemand nog een paar goede torrent search sites kent. Momenteel gebruik ik http://torrentscan.com/ maar deze site doorzoekt slecht enkele van de grote torrentsites. GreetZ, Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 5, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 5, 2006 Ik raad je: www.mininova.org aan en www.isohunt.com ^-^ O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Captain Buttface Geplaatst September 5, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 5, 2006 Ik raad je: www.mininova.org aan en www.isohunt.com ^-^ O0 Ja, zijn goede torrent sites, met een uitstekende zoekfunctie, maar die 2 zijn al op genomen in http://torrentscan.com/ In totaal kan je op torrentscan.com 18 grote torrentsites doorzoeken. Wat ik eigenlijk zoek is een site, zoals torrentscan.com, zodat ik nog meer torrent sites kan doorzoeken. Weet niemand een site zoals torrentscan.com??? GreetZ, Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
Gast Dusszz Geplaatst September 5, 2006 Delen Geplaatst September 5, 2006 bitorrent.pagina.nl staat heel veeel op! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Captain Buttface Geplaatst September 5, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 5, 2006 bitorrent.pagina.nl staat heel veeel op! Bedankt kende ik nog niet, kan handig zijn. Alleen moet je, je hierbij bij bijna iedere site inschrijven, ik zoek meer een site die in een keer meerdere torrentsites kan doorzoeken. (zoals dat kan op torrentscan.com) GreetZ, & ThX, Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
Captain Buttface Geplaatst September 6, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 6, 2006 Niemand??? Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
yvon Geplaatst September 6, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 57 Delen Geplaatst September 6, 2006 http://www.torrents.to/ Tik de naam in wat je wilt druk op search torrent en je ziet er heel veel staan die voor je gaan zoeken Kun je alle zoek machine uitproberen zou ik zo zeggen .. :-[yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
smartass Geplaatst September 6, 2006 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 6, 2006 ik gebruik www.torrentz.com, vind ik zelf heel handig Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Captain Buttface Geplaatst September 6, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 6, 2006 Bedankt voor de reacties! www.torrentz.com en www.torrents.to zijn een goede torrent search sites heb ik zo het idee, maar ze doorzoeken exact dezelfde torrentsites als de torrent searchengine die ik al gebruik. Toch bedankt! Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
yvon Geplaatst September 6, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 57 Delen Geplaatst September 6, 2006 Hoi. waarom neem je niet de geregistreede site's dan dan kun je nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllll meer bekijken. Die site's die jij bedoeld ja die worden straks nog wel kleiner wees al blij dat dit er al veel zijn. Want naar mijn idee kan het wel eens zo zijn dat je straks overal je eigen moet gaan melden . Maar zoek je iets speciaals dan als ik vragen mag Kunnen wij je mischien helpen? yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Captain Buttface Geplaatst September 9, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 9, 2006 Hoi. waarom neem je niet de geregistreede site's dan dan kun je nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllll meer bekijken. Die site's die jij bedoeld ja die worden straks nog wel kleiner wees al blij dat dit er al veel zijn. Want naar mijn idee kan het wel eens zo zijn dat je straks overal je eigen moet gaan melden . Maar zoek je iets speciaals dan als ik vragen mag Kunnen wij je mischien helpen? yvon Bedankt voor je reactie Yvon. Eigenlijk gebeurd het maar zelden dat ik iets niet kan vinden met middels www.torrentscan.com Ik vind het dus de moeite niet om me in te schrijven op torrentsites die registratie vereisen, ik heb het wel eens geprobeerd bij een aantal sites, maar vond minder dan ik met torrentscan.com vond. Momenteel zoek ik een videocursus internet marketing. Ik heb al een aantal videocursussen over zoekmachine optimalisatie, maar wil meer weten over marketing, met name op het net. GreetZ, Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
Captain Buttface Geplaatst September 13, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 13, 2006 Volgens mij ben je me vergeten Yvon... :-\ :'( :-\ Iets anders wat ik nodig heb is een Nederlandstalige cursus boekhouden op de PC, zou ik zoiets wel kunnen vinden op torrent sites waar ik me moet registreren? GreetZ, Captain Buttface :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
Captain Buttface Geplaatst September 14, 2006 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 14, 2006 :'( :'( :'( :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 15, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 15, 2006 Yvon?!! Youi still there? :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie