Spring naar bijdragen

onverwacht einde van archief bij uitpakken


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

kan iemand mij helpen ik wilde football manager 2013 downloaden ik heb het .par2 bestand geopend met quickpar er zijn missende bestanden en beschadigde bestanden kan ze niet repareren nu wil ik de overige winrar bestanden openen en geeft die een diagnostisch bericht aan met onverwacht einde van archief. Kan iemand mij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Zonder een volledig pakket aan part bestanden kun je het bestand niet uitpakken. Alle part bestanden zijn virtueel 1 bestand die opgesplitst zijn in meerdere stukken om kwetsbaarheid te verminderen die normaal gezien met Quickpar kunnen worden gerepareerd. Helaas heeft de kwetsbaarheid bij jou toch de overmacht gekregen en is jouw bestand niet meer te gebruiken. Ik raad aan om een andere versie te downloaden of deze zelfde opnieuw. Hopende je hiermee te hebben geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Okee zal het proberen je hoort nog van me of t lukt:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...