Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Game PC waarde? Waarschijnlijk in de verkoop

snor1991
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heeft iemand enig idee wat mijn game pc ongeveer waard is?

Specs: http://nl.hardware.i...en/3134/game-pc

Processor Intel Core 2 Quad Q9450

Moederbord ASUS Striker II Formula

Geheugenmodule 2x Corsair Twin2X 2GB DDR2-800 CL5 EPP DHX kit

Videokaart ASUS ENGTX280 TOP/HTDP/1G

Harddisk/SSD Samsung Spinpoint F1 750GB (32MB)

Optische drive Samsung SH-S223F Black

Geluidskaart Supreme FX II

Behuizing Antec Nine Hundred

Voeding Chieftec Super 850W

CPU-koeler Standaard Q9450 Koeler

Daarnaast heb ik nog een extra usb 2.0 hdd van 750gb uit elkaar gehaald en die in de pc gemonteerd, dit zal denk ik niet veel invloed hebben op de prijs.

Zelf heb ik geen zin/tijd meer om te gamen. Voor school en werk gebruik ik mijn laptop waardoor die desktop niet meer nodig is en enkel stof aan het verzamelen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Niet meer dan 300 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Tussen de 250 en 300 zit je oké voor het systeem als geheel, hoewel er een aantal componenten positief bovenuit steken. Denk aan de voeding en het moederbord.

In onderdelen... Als je het goed doet: 60 tot 70 euro voor de CPU, 55 voor het moederbord, 50 voor de videokaart, 35 voor het geheugen, 60 tot 80 voor de voeding - hoewel ik die mee zou nemen, 30 voor de behuizing, 35 voor de HDD - ook meenemen... - en 10 voor de brander. Al zou ik ook die bewaren. Kom ik in totaal op ongeveer 320 tot 350 euro.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

bewerkt door Tom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Actief:  

Oke bedankt voor de uitleg :)

Iemand toevallig intresse? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom werkt mijn Handoff niet meer? Tips en ervaringen delen! iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een probleem met Handoff op mijn iPhone en Mac. Het werkte altijd super goed, maar sinds een tijdje doet het niks meer. Ik heb geen idee wat ik moet doen. Heeft iemand tips of ervaringen? Thx! ExpertMacGuy: Hey iRonnie! Ik kan je helpen. Handoff is echt handig, maar soms zijn er wat dingen die het kunnen verstoren. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen om het weer aan de praat te krijgen: Controleer je instellingen: Zorg ervoor dat Handoff is ingeschakeld op zowel je iPhone als je Mac. Op je iPhone ga je naar Instellingen > Algemeen > Handoff. Op je Mac vind je het onder Systeemvoorkeuren > Algemeen. Bluetooth en Wi-Fi: Handoff werkt alleen als Bluetooth en Wi-Fi aan staan op beiden apparaten. Check even of dat aan staat. Zelfde Apple ID: Zorg ervoor dat je op alle apparaten met dezelfde Apple ID bent ingelogd. Ga naar Instellingen op je iPhone en Systeemvoorkeuren op je Mac om dit te verifiëren. Dichtbij elkaar: Twee apparaten moeten zich dichtbij elkaar bevinden. Zorg ervoor dat ze niet te ver weg zijn. Start opnieuw op: Soms kunnen dingen verholpen worden door even je apparaten opnieuw op te starten. Het is altijd het proberen waard! Als je deze stappen volgt, zou het weer moeten werken. Laat even weten of het helpt! TechLover21: Thanks, ExpertMacGuy! Ik had hetzelfde probleem. Handoff werkte niet meer en ik had geen idee waarom. Heb je tip 1 gevolgd en nu werkt het weer. Super! GadgetGeek: Klinkt goed, maar wist niet dat je bij dezelfde Apple ID moest inloggen. Ik denk dat mijn vriend dat niet heeft gedaan en daar zijn probleem ligt. Ga hem dit even doorsturen. Bedankt! iRonnie: Hey, bedankt allemaal voor de tips! Ik heb alles gecontroleerd en Handoff staat inderdaad aan, maar het werkt nog steeds niet. Moet ik misschien een update doen? SmartiePants: Zou kunnen! Updates kunnen soms dingen verbeteren. Ga naar de Instellingen op je iPhone en kijk onder Algemeen > Software-update. Op je Mac doe je hetzelfde onder Systeemvoorkeuren. Het kan je probleem verhelpen. Appeltje: Ik had ook eens dat Handoff niet werkte en bleek dat mijn Wi-Fi net even wegviel. Zorg ervoor dat je verbinding goed is. Het loont om dat ook na te kijken! iRonnie: Thanks Appeltje! Ik moet trouwens ook verder weg zitten omdat van de router. Dat maakt het misschien moeilijker. Ik ga het even in de gaten houden. TechLover21: Ja, dat kan ook een rol spelen. Het heeft bij mij ook geholpen om mijn iPhone dichterbij de Mac te zetten. Misschien een paar van die Wi-Fi versterkers overwegen? GadgetGeek: Dat klinkt als een goed idee! Misschien kan ik ook wel een versterker aanschaffen, als apps zo goed werken. SmartiePants: Zeker weten, als dat je probleem kan oplossen is het het waard! Uiteindelijk wil je gewoon dat alles soepel loopt! iRonnie: Echt bedankt allemaal! Het is altijd fijn om te horen dat ik niet de enige ben met dit soort problemen. Ik geef jullie een update als het nog steeds niet werkt! ExpertMacGuy: Geen probleem iRonnie! En als je nog meer vragen hebt, laat het gerust weten. Succes! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Hoe kan ik eenvoudig ISO-bestanden downloaden zonder technische poespas? RetroDL: Hey allemaal! Ik ben net begonnen met het spelen van een paar oude games, maar ik heb wat problemen met het downloaden van ISO-bestanden. Hoe kan ik dit eenvoudig doen zonder dat ik al die technische shizzle moet snappen? Iemand tips? ExpertNerd69: Hoi RetroDL! Goede vraag! Het downloaden van ISO-bestanden kan inderdaad lastig lijken, maar ik help je graag op weg. Hier zijn een paar simpele stappen: Zoek betrouwbare websites: Kijk bijvoorbeeld naar sites als Archive.org of EmuParadise. Deze sites hebben vaak een goede selectie van oude ISO-bestanden. Download manager: Gebruik een download manager zoals JDownloader. Dit maakt het downloaden makkelijker, vooral als je meerdere bestanden tegelijk wilt. Check het formaat: Zorg ervoor dat je weet welk type ISO je nodig hebt. Soms moet je ze branden op een DVD of een Virtuele Drive gebruiken. Programma’s zoals Daemon Tools of WinCDEmu zijn hier ideaal voor. Veiligheid eerst: Vergeet niet je antivirus te gebruiken. Sommige ISO-bestanden kunnen schadelijk zijn, dus altijd even scannen voordat je ze opent. Forums en communities: Sluit je aan bij gaming-forums (zoals dit!) waar je andere tips en tricks kunt krijgen van mensen die weten wat ze doen. Hopelijk helpt dit je verder! DannyMIRC: Thanks voor de tips, ExpertNerd69! Ik had echt geen idee waar ik moest beginnen. Ga ik zeker proberen. GamerGirl88: Apart dat je het over Daemon Tools hebt. Ik heb dat ook ooit gebruikt, maar het sneed bij mij de game in stukjes… Iemand anders ervaring mee? RetroDL: Aah, thanks! Ik ga meteen kijken op die sites. Ben benieuwd naar die download manager. Altijd alles handmatig doen was zo’n gedoe. Luukie82: Als ik mag reageren op GamerGirl88, Daemon Tools werkte bij mij prima, maar ik had ook een paar keer dat hij niet helemaal lekker ging. Gebruik nu WinCDEmu en dat werkt smoother. OldschoolGamer: Ik vind het ook altijd een beetje tricky met de veiligheid. Ik heb ooit een ISO binnengehaald met virussen. Het is echt cruciaal om eerst te scannen! RetroDL: Wat een goede tip, OldschoolGamer! Dat ga ik nu zeker doen. Gewoon even extra voorzichtig zijn. Heb je ook een goede antivirus aan te raden? Luukie82: Ja, dat kan ik wel adviseren. Ik gebruik zelf Bitdefender. Die is vrij goed, maar wat ook helpt is gewoon je downloads checken via VirusTotal. DannyMIRC: Goed idee om VirusTotal te gebruiken, Luukie82! Ik wist niet dat dat kon. Ga ik ook vaker doen. GamerGirl88: En als laatste tip: altijd de comments lezen op downloadpagina’s. Soms delen anderen hun ervaringen en dat helpt enorm! RetroDL: Thanks allemaal! Dit wordt een stuk makkelijker nu. Ben echt blij dat ik hier om hulp vroeg. Laat de retro games maar komen! Lees het volledige bericht hier
    • Forum: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: Janneke123 8:45 PM Hey allemaal! Ik heb een vraagje over mijn Ziggo ontvanger. Hoe stel ik die in zonder dat ik gekke problemen krijg? Ik ben echt geen techneut, dus als iemand me kan helpen met simpele stappen, zou dat top zijn! Dankje! Gebruiker: TechGoeie 8:55 PM Hey Janneke123! Geen zorgen, ik ga je helpen! Aansluiten: Zorg ervoor dat je de ontvanger goed aansluit. Sluit de coaxkabel aan op de ontvanger en de muur, doe de stroomkabel erin en sluit de HDMI aan met je tv. Aanzetten: Zet je ontvanger aan met de afstandsbediening. Je zou nu een scherm moeten zien dat je vraagt om de installatie te starten. Taal en locatie: Volg de instructies op het scherm. Eerst moet je de taal kiezen en dan je locatie. Zenderlijst: Als dat allemaal goed gaat, moet je de zenderlijst laten doorlopen. Dit kan even duren. Gewoon wachten tot alles compleet is. Internetverbinding: Als je ook de apps wilt gebruiken, moet je de ontvanger met Wi-Fi verbinden. Dat kan meestal via het menu. Als je ergens vastloopt, laat maar weten! Succes! Gebruiker: Timo1990 9:02 PM Dit klinkt allemaal vrij eenvoudig. Maar wat als de ontvanger helemaal niets doet? Heb ik dan echt wat verkeerd aangesloten? Gebruiker: TechGoeie 9:05 PM Hey Timo1990, goed punt! Als de ontvanger helemaal niks doet, check eerst of je de stekker goed in het stopcontact hebt. Ook even kijken of de stroomkabel goed is aangesloten op de ontvanger zelf. Soms is het ook een idee om alles even los te koppelen en opnieuw aan te sluiten. Gewoon simpel, maar het werkt vaak! Gebruiker: EvaSophie 9:15 PM Janneke, heb je al geprobeerd om het apparaat opnieuw op te starten? Dat helpt vaak om kleine storingen op te lossen. Gooi je tv en ontvanger uit en weer aan. Je zou kunnen verrast zijn! Gebruiker: Janneke123 9:20 PM Dank voor de tips, iedereen! Ik ga het vanavond proberen. Hopelijk werkt alles! Gebruiker: MarkieMark 9:45 PM Ik heb laatst ook zo’n Ziggo ding geconfigureerd en het was best een gedoe. Zorg ervoor dat je de laatste software-updates hebt. Soms kan dat de boel flink verbeteren! Gebruiker: TechGoeie 9:50 PM MarkieMark, dat is een goede tip! Altijd checken op updates. Die maken het vaak wat soepeler. Gebruiker: LindaLovesTV 10:05 PM Als je het goed hebt ingesteld maar nog steeds geen beeld hebt, kijk dan in je tv-instellingen of de juiste HDMI-ingang geselecteerd is. Dat overkomt veel mensen! Gebruiker: Timo1990 10:10 PM Zou dat echt zo simpel zijn? Kan het zijn dat je tv het gewoon niet herkent? Gebruiker: EvaSophie 10:15 PM Jazeker! Het is echt een vaak over het hoofd geziene stap. Zo vervelend als je denkt dat het aan de ontvanger ligt, terwijl het gewoon je tv instellingen zijn. Gebruiker: Janneke123 10:20 PM Wow, wie had gedacht dat deze dingen zo gecompliceerd konden zijn. Maar met jullie hulp voel ik me een stuk zekerder. Bedankt allemaal! Gebruiker: TechGoeie 10:25 PM Geen probleem, Janneke! Laat het ons weten als je nog meer vragen hebt. Veel succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• DickKasteel heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...