Spring naar bijdragen

Newsleecher Damn It


Gast flexxer

Aanbevolen reactie

Jongens ik ben er weer, meneer de KNEUS, uhm ik had een vraagje, ik had newsleecher gedownd en toen een paar daagjes gebruikt, maar uiteindelijk gaf hij aan dat mijn trial version voorbij was, daarna nog veel gezocht naar een crack of gehackte newsleecher, heb vervolgens eentje gekregen van een vriend van mij, met key, en toen deed hij het, maar nadat ik het had afgesloten heb ik het weer opnieuw gestart, maar daarna kreeg ik de melding: KEY REQUIRED This program requires a security key. If you have one, select OK to enter it. After entering a valid key, you will not be prompted again. NA HET KLIKKEN VAN <OK> STAAT ER: Enter the registration name and key below, exactly as given to you:

Name: 2BBMT8

Key: (staat niks)

<OK> <CANCEL> kan iemand mij helpen aan een newsleecher die ik kan blijven gebruiken, heb newsbin pro en grabit al geprobeerd maar newsleecher is zo handig, behalve dit dan :S

alvast bedankt jongens ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

heb de overige 2 topics verwijderen 1 topic met de vraag moet tog voldoende zijn denk ik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  980
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

jah, kunde keer concreet geven wat je nu nog nodig hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 980

Ik heb newsleecher nodig die werkt, zonder te betalen, ik krijg van newsleecher keer op keer de melding dat ik voor controle nogmaals de KEY moet invoeren maar als ik de key dan invul krijg ik de melding dat het geen geldige KEY is. Dat heeft volgens mij de maker van newsleecher gebruikt om het programma te beschermen tegen illegaal gebruik.

alvast bedankt allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

als je newsleecher nou is download met mirc of bittorent dan krijg je meestal altijd een crack of een key erbij dit heb ik ook gedaan bij newsbin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

Damn Wesley je had gelijk man, thnx man, ik heb newsleecher gedownd met mirC en geinstalleerd, er zat zown crack bij die heb ik aangeklikt en hoppa, hij deed het, zonder trial time

Thnx Wesley ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...