Spring naar bijdragen

PC installeert geen software meer


guilpje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Omdat mijn Adobe Flash Player crashte en ik dit niet meer kon herstellen heb ik hem weggedaan. Maar telkens als ik Adobe opnieuw wou installeren lukte dit niet. Hij begon er gewoon niet aan.

Dus kon ik geen YouTube filmpjes meer bekijken en daarom verwijderde ik Google Chrome van mij PC maar toen ik het terug wou installeren wou hij het ook al niet installaren.

Het is net hetzelfde met Mozilla Firefox. Ik moet nu met IE op het internet maar die suckt. Iemand die me kan helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

Simpel: gewoon een systeem herstel naar de datum dat u de Adobe Flash Player verwijderde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hoe doe ik dit? En ik weet niet wanneer ik het heb verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

Start --> in het zoekvak systeemherstel typen, op klikken of slecteren en enter drukken, daarna in de linkse kollom de datum selecteren waanneer de vermoedelijke verwijdering gebeurt is (normaal staat in de middelste kollom een beschrijving, hier zou kunnen vermeld staan dat het het desbetreffende programma betreft), vindt u het niet direct kan u ook het aankruisvakje selecteren voor meer herstelpunten te tonen (misschien staat het hierbij), eenmaal gevonden selecteerd u deze en drukt op volgende. Hou er echter rekening mee dat u vanaf dan voorlopig niets meer kan doen tot het systeem volledig opnieuw is opgestart. Normaal zou u geen data mogen verliezen, echter is het wel mogelijk dat u de nadien geïnstallerde programma's opnieuw zult moeten installeren en u programma's opnieuw zal moeten updaten (wat een opdate heeft gehad), doe dit vooral met u anti-virus en OS (operating system). Indien u de juiste datum niet kan vinden selecteer dan eventueel de datum waarvan u zeker weet dat het gehele systeem nog wel werkte, de werkwijze is dezelfde zoals hierboven beschreven.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Bedankt ik kan terug Youtube filmpjes bekijken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.949
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nice Trizomu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...