Spring naar bijdragen

Hoe kan ik een filmbestand in twee delen splitsen?


Gast h.vanlieshout

Aanbevolen reactie

Gast h.vanlieshout

Ik heb een tv-film die 7.25 gb groot is (gedownload met azureus). Nu zou ik wel een double-layer -dvd kunnen gebruiken, maar dat vind ik te duur. Hoe kan ik de film op twee dvd's krijgen? (dus splitsen)

De bestanden zijn video_ts/vts bestanden. ifo,bup,enz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  980
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

m. WinDVD , de vroegere versie had je daar wel ergens zo een functie voor, maar de nieuwere versie heeft dei nie meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 980

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

ik zou kiezen voor NANDUB dan is het een kwestie van een paar keer klikken!! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k
Gast h.vanlieshout

Nandub werkt bij mij niet. Het is toch iets meer werk dan een paar keer klikken.Ik doe volgens mij alles correct, maar het programma reageert niet. Ik heb een avi-bestand uitgeprobeerd met                              Absolute video splitter/joiner v 1.6.7. Het werkte!  Werkt het ook bij video (van het soort: vob,ifo en bup) files? (kan ik de laatste files mpeg-files noemen?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

nandub werkt alleen bij avi's :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k
Gast h.vanlieshout

Het programma absolute video splitter/joiner v 1.6.7 werkte wel maar het resultaat deugt niet. Ik heb met het programma het bestand VTS_02_PGC_01_1.avi (1.5gb)in twee helften gespleten.(als proef) Dat zou prima zijn. Maar de ene file is 15gb en de andere 20gb (ongeveer). Als je ze brandt en bekijkt dan is het resultaat waardeloos. ( ze worden door de brandprogramma's herkent als ieder ongeveer 0.75 gb groot, dat klopt wel!) Hoe kan dit nu?? De output van het splijtprogramma is een  avi/divx bestand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  696
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kijk eens op(www.doom9.nl)of(www.imgburn.com).De eerste bevat veel info mbt video/dvd software.De tweede is een imagebrandprogramma dat veel mogelijkheden heeft.

Dosvedanja YIHAA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 696

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...